10 ویژگی برتر مدیران رستوران موفق

بسیاری از مدیران رستوران ها خود را در یک مخمصه قرار داده اند موقعیتی که مجبور می شوند به راحتی کار کنند تا پیشرفت کنند ، این ترفند ارائه مجموعه ای از مهارت ها به میز و ارائه این مهارت ها به روشی منسجم و قاطعانه است همه مدیران به ویژگی های مختلفی نیاز دارند که فریاد موفقیت را جار بزنند.

 

مدیریت استرس

این یک مورد بزرگ است به نظر نمی رسد هنگام مدیریت یک رستوران ، عوامل استرس زا به پایان برسند مقابله با درگیری های کارمندان ، مدیریت جریان وجوه نقد ، ردیابی موجودی کالا این گونه موارد برای استرس شما فقط مانع پیشرفت کسب و کارتان می شود. رستوران داران باید بتوانند استرس را به طور کامل کنترل کنند مدیران خدمات غذایی اغلب بیش از 12 تا 15 ساعت در روز کار خواهند کرد.

 

چند وظیفه ای

باز هم این مورد  بسیار مهم است بالای سر بودن کارها ضروری است و اغلب شامل پاسخگویی به تلفن ، مدیریت کارکنان ، مدیریت مشتریان و موارد دیگر است. انجام وظایف چندگانه در مورد منظم ماندن بسیار مهم است و سازمان یافته بودن کلید اصلی فعالیت های تجاری است.

 

اشتیاق

اگر فاقد اشتیاق باشید ، مدیریت موفقیت آمیز غیرممکن است و موفقیت از دسترس خارج می شود. مدیران رستوران باید در مورد کاری که انجام می دهند علاقه مند باشند و برای موفقیت تصمیم بگیرند. اشتیاق باعث این اتفاق می شود بدون آن ، کل تشکیلات سقوط خواهد کرد.

 

ثبت سوابق

همه رستوران داران باید سطح بالاتری از سوابق کارمندان خود باقی بمانند. این شامل پیگیری ساعات کار و حقوق دریافتی برای هر کارمند و داشتن آگاهی از حداقل دستمزد ، حقوق اضافه کار و غیره است. همچنین شامل پیگیری در دسترس بودن و عدم حضور کارکنان است.

 

خلاقیت

معرفی ایده های جدید بخش مهمی از مدیریت است وقتی با ایده های تازه کار می کنید ، پرسنل شما انگیزه خواهند داشت و مشتریان شما مرتباً برمی گردند از ترک سنت قدیمی خود نترسید - خلاق ماندن به شما کمک می کند از رقابت جلوتر باشید.

 

مسئولیت

همانطور که توسط قانون بهداشت غذا ، دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی بیان شده است ، همه مدیران باید مسئول توزیع محصولات سالم و بهداشتی باشند. مدیران باید از همه الزامات بهداشتی در همه زمان ها آگاه باشند.

 

مهارت های اجتماعی

هنگام کار با موفقیت در رستوران ، مدیریت باید توانایی ایجاد ارتباط با مشتری را داشته باشد. به گفته جاناتان مونسل ، بنیانگذار سیستم موفقیت رستوران ، مدیران هرگز نباید مهمانان خود را "معاملات یکبار مصرف" ببینند. روابط با مشتری از اهمیت بالاتری برخوردار است ، زیرا بسیار مهم است که هر فردی در هنگام ناهار خوردن احساس خوشحالی کند.

 

دانش محصول

مهم است که همه مدیران از کالاهایی که توزیع می کنند آگاهی عمیق داشته باشند. در مدیریت ، چشیدن غذا بسیار مهم است. وقت خود را در آشپزخانه بگذرانید و با آشپزها گفتگو کنید و اطلاعات کسب کنید دانستن اینکه چه چیزی به دهان میهمانان شما می رود کاملاً ضروری است.

 

تفکر نظام مند

انرژی ، ایده ها و اشتیاق لازم برای ساخت یک رستوران موفق همیشه بهتر روی کاغذ کار می کند. به آنچه رستوران شما نیاز دارد فکر کنید و آن را چاپ کنید راهی برای سیستم سازی ایده های خود پیدا کنید ، تا بتوانید موفقیت خود را بسنجید.

 

تفکر سودآور

به عنوان یک مدیر مهم است که شما همیشه سود را در اولویت خود قرار دهید اگر تصمیم دارید که می خواهید آشپزخانه را نوسازی کنید ، از خود بپرسید که آیا در طولانی مدت مفید خواهد بود؟ اگر تصمیمی منجر به ضرر بیشتر از سود می شود ، آن را به بعد موکول کنید همیشه روی قدم های کوچک رو به جلو متمرکز باشید.