ایده های پلتفرم منوی دیجیتال در شرایط بحرانی دنیا

پیشروترین شرکت منوی دیجیتال در سفارش آنلاین تخصص دارد ، از یک راه حل سفارش رایگان برای رستوران ها  خبر داده است این شرکت به عنوان یک شهروند مسئول صنعت مهمان نوازی ، گام درستی را برای آماده سازی صنعت برای تغییرات اقتصادی-اجتماعی آینده آغاز کرده است. با ارسال بحران گسترده اقتصادی و انسانی جهانی مانند کوید 19     صنایع مختلف از نظر تغییرات جمعیتی ، رفتارها و روندهای صنعت ، یک بازبینی کامل انجام می دهند. با توجه به کشمکش طولانی مدت ، مصرف کنندگان هوشیار می شوند و عوامل مختلف بهداشتی را هنگام صرف غذا یا بیرون رفتن درنظر می گیرند و درنهایت مرحله مرکزی را به حداقل تماس فیزیکی می رسانند.

 

در تاریخ جهانی مشاهده شده است که بیماری های همه گیر همیشه منجر به تغییر در رفتار انسان ها می شود ، تغییری که حاکم است و روند صنایع داخلی و جهانی را تغییر می دهد. به عنوان مثال ، پس از وبا سال 1961 است ، مردم از مصرف غذا و آب تازه و آلوده آگاه شده بودند ، به طور مشابه ، پس از ایدز ، مصرف کنندگان اقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از بیماریهای مقاربتی و کشنده مانند ایدز آغاز کرده اند. ترجیحات تغییر یافته گذرا نبودند و در عوض این عادات عادی شدند. این امر بیشتر نیاز افراد را برای فردای قوی تر و انتقال به موقع برای خدمت به مصرف کنندگان و رشد جمعی صنعت مهمان نوازی تأیید می کند.

 

استفاده بارکد به منظور داشتن تنها مورد "منوی غذا" قابل استفاده مجدد و ضروری ، یک راه حل استراتژیک است که ثابت می کند برای پیشگیری فعال موفق است. ابتکار استراتژیک راه حل های مختلفی را ارائه می دهد که در آن می توان سفارش تلفن همراه مهمان انجام خواهد داد . مهمان یک کد را اسکن از را روی تلفن همراه خود اسکن کنید ، از طریق منو پیمایش می کند و سفارش را از طریق دوربین تلفن همراه بدون بارگیری برنامه انجام می دهد. متأسفانه ، منوی کاغذی و کتابچه ای چنین راه حل هایی هزینه بر است و با توجه به سناریوی فعلی بازار ، رستوران ها از نظر مالی قادر به خرید چنین راه حل هایی نیستند. بنابراین ، منو من این قدم را برداشت تا با افزودن ویژگی های بدیع از این دست ، دستی به صنعت مهمان نوازی ارائه دهد.

 

در اصل یک پلتفرم منوی دیجیتال است که توسط رستوران ها برای نمایش غذاها و تصاویر زیبا از غذاهای خود استفاده می کنند.

با توجه به شیوع اخیر COVID-19 مشخص شد که جدا از رعایت استانداردهای ایمنی و بهداشت بالا ، رستوران ها نمی توانند مواردی داشته باشند که توسط چندین مشتری استفاده می شود زیرا ویروس می تواند روی سطح ، روی کاغذ / مقوا تا 24 ساعت زنده بماند. و روی پلاستیک تا 9 روز. منوهای چاپی باید بروند!

 

منو موجود در فهرست گوشی همراه خود سریعاً سازگار بوده و مدیر عامل شرکت می گویند استفاده از تلفن همراه خود مشتری بیشتر احساس امنیت می کنند.

از آنجا که صنعت همه گیر تحت تأثیر قرار گرفته است ، ما شاهد کاهش مداوم فروش رستوران ها ، به ویژه فروش شام هستیم. با در نظر گرفتن مشتری گسترده ، مجبور شدیم برای نجات صنعت مهمان نوازی راه حل طولانی مدت ارائه دهیم و حمایت از جامعه ، ما تصمیم گرفتیم که آن را - تا زمان که این بحران کوید 19 ادامه دارد اهدا کنیم.

 

تنظیمات کاملاً ساده است و با کمک آموزش های ویدئویی رستوران می تواند راه حل خود را مدیریت کند. علاوه بر این ، به بیش از  100 زبان موجود دنیا قابل ترجمه است و آن را به یک راه حل ایده آل برای عرضه جهانی برای مارک های بزرگ تر تبدیل می کند .

 

صاحبان رستوران ها باید بدانند که این شرایط یک تهدید واقعی است پس در انجام این ایده تعلل نکنید و در آخر خودتان شاهد چشمگیر پیشرفت خود خواهید شد.

برای دریافت اطلاعات شرکت منو دیجیتال و صحبت با ما به سایت زیر رجوع فرمایید :

https://menudigital.ir/