روش های اصلی مانع عملکرد تیروئید توسط قهوه

راه حل های قهوه که بر تیروئید شما تأثیر می گذارد

مشکلات تیروئید امروزه به طور فزاینده ای عادی شده است. از نوجوانان تا افراد مسن ، این اختلال می تواند تقریباً در هر گروه سنی تأثیر بگذارد. تحقیقات پزشکی نشان می دهد که بیش از هر چیز ، سبک زندگی و رژیم های غذایی ما مقصر هستند. بسیاری از زنان شاغل برنامه های سختی را دنبال می کنند و با دوز کافئین روزانه ، روز خود را سپری می کنند و احساس انرژی می کنند. یک یا دو فنجان قهوه مفید است اما در هر صورت بیشتر می تواند منجر به مشکلات تیروئید شود. بیایید روش های اصلی مانع عملکرد تیروئید توسط قهوه را بررسی کنیم :

1. باعث افزایش ناگهانی قند خون می شود :

مطالعات انجام شده نشان داده است که قهوه سطح قند خون را افزایش می دهد. این کار آدرنال را کاهش و منجر به مشکلات تیروئید می شود. این امر به ویژه اگر دچار افت قند خون باشید بسیار بد است زیرا می تواند در طول روز احساس عصبی و اضطراب در شما ایجاد کند. علاوه بر این ، مصرف منظم قهوه برای ایجاد وابستگی شناخته شده است. در ابتدای هر روز به دنبال رفع قند و کربوهیدرات خواهید بود.

 

2. در ترشح و جذب هورمونها دخالت می کند :

قهوه بر عملکرد سه گانه غده هیپوتالاموس-هیپوفیز-آدرنال تأثیر می گذارد. اینها به نوبه خود بر سلامت تیروئید شما تأثیر می گذارد. نوشیدن چندین فنجان قهوه ترشح بیش از حد اپی نفرین و کورتیزول را که هورمون های استرس هستند ، تحریک می کند که بدن شما را در حالت اضطراب مداوم قرار می دهد. علاوه بر این ، برای کسانی که از داروهای جایگزین هورمون استفاده می کنند ، قهوه می تواند از تبدیل و جذب هورمون ها جلوگیری کند.

 

3. غدد فوق کلیه را خسته می کند :

قهوه غده فوق کلیه را تحریک می کند تا کورتیزول ترشح کند. به همین دلیل است که پس از فنجان صبحگاهی احساس انفجار ناگهانی انرژی می کنید. کافئین اضافی همراه با رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا می تواند غده فوق کلیه را فرسوده کند ، باعث کند شدن غده تیروئید می شود و یکی از دلایل اصلی کم کاری تیروئید است.

 

4. منجر به آسیب اکسیداتیو می شود

قهوه از التهاب بالایی برخوردار است. این بدان معنی است که باعث آسیب در سطح سلولی می شود. برخی از غذاها التهاب بیشتری دارند و باعث می شوند سلول های ما زودتر بسوزند و از بین بروند. التهاب منجر به دیابت ، شکنندگی پوست و ناخن ها ، گرفتگی عضلات ، بی خوابی و مشکلات تیروئیدی می شود. قهوه همچنین اسیدی است و اگر با معده خالی مصرف شود ، می تواند به مخاط روده و معده آسیب برساند.

 

5. دوره های بی خوابی ایجاد می کند

کافئین یک محرک است و باعث مهار هورمون های خواب آور در مغز می شود. مطالعات نشان داده است که نوشیدن بیش از 4 تا 5 فنجان قهوه در روز می تواند منجر به بی خوابی و اضطراب در شب شود. کسانی که قهوه را با شیر و شکر مصرف می کنند بیشتر تحت تأثیر قرار می گیرند زیرا شیر و شکر باعث ترشح انسولین بیشتری در جریان خون می شود و در نتیجه هورمون های تیروئید را ناراحت می کند.

حقیقت در مورد قهوه بدون کافئین

بسیاری از افراد شاغل در تلاش برای کنار گذاشتن اثرات مضر کافئین ، به نوشیدنی های قهوه بدون کافئین روی آورده اند. با این وجود ، قهوه بدون کافئین تحت ماده شیمیایی زیادی برای حذف کافئین قرار می گیرد. بنابراین ، به اندازه ای که به نظر می رسد برای بدن شما مناسب نیست. بسیاری از تبلیغات در رسانه ها باعث می شود که آن را به عنوان یک جایگزین سالم که جایگزین به میزان متوسط ​​و با احتیاط مصرف کنید. غذاهای شیمیایی دارای تغذیه بسیار کمی هستند و مشکلات سلامتی بیشتری ایجاد می کنند.

 

درمان هومیوپاتی برای تیروئید

هومیوپاتی رویکردی طبیعی در درمان تیروئید دارد. ارائه راه حل برای هر دو بیماری پرکاری تیروئید و کم کاری تیروئید ، داروی هومیوپاتی عاری از مواد شیمیایی و عوارض جانبی است. هومیوپاتی با هدف قرار دادن علت اصلی و نه صرف علائم ، به آرامی از طریق مشکلات تیروئیدی به شما کمک می کند. این رویکرد نتایج ماندگاری را به همراه دارد.

بسیاری از عوارض بهداشتی مدرن ناشی از این است که بدن ما به طور مداوم در معرض مواد شیمیایی قرار دارد. سیستم ایمنی طبیعی ما به تدریج خاموش می شود و این جای خود را به بیماری می دهد. این همان جایی است که هومیوپاتی وارد عمل می شود و رویکرد تازه ای را ارائه می دهد. داروی هومیوپاتی تیروئید را تقویت می کند تا تولید هورمون های خود را بدون هیچ گونه مکمل مصنوعی خارجی آغاز کند. بنابراین ، بدن شما نیازی به دوز مادام العمر هورمون های تجویز شده که گران هستند و عوارض جانبی دارند ، وابسته نیست.