غذاهای دلچسب تزیینی در بشقاب سرو ماهی

غذاهای خوشمزه در کنار سرو ماهی

وقتی در حال سرو شام ماهی سالم دارید ، غذاهای خوش طعم و مزه دار ضروری هستند. ما دستورالعمل های آسان و خوشمزه مورد علاقه خود را جمع آوری کرده ایم که با انواع ماهی ها از ماهی تیلاپیا و ماهی قزل آلا زیبا گرفته تا ماهی سالمون گوشتی و گل گلیم کاملا مطابقت دارد. خواه در حال پخت ماهی در اجاق گاز باشید یا آن را روی کوره بریزید ، طرف برنده بشقاب خود را در اینجا خواهید یافت.

راتاتویی با بادمجان ، گوجه فرنگی و گیاهان :

راتاتویی یک غذای سبزیجات خورشتی فرانسوی است که با گوجه فرنگی ، بادمجان ، کدو سبز ، پیاز ، سیر و گیاهان تهیه می شود. آن را به عنوان یک همراه سالم برای ماهی بخارپز یا پخته شده ، با استفاده از سبزیجات فصلی تازه سرو کنید .

 

زمینی یونانی : سیب

سیب زمینی های یونانی که با آب لیمو ، پونه کوهی و سیر پخته می شوند یک ظرف کلاسیک مدیترانه ای است که با ماهی های سفید ملایم مانند تیلاپیا جفت می شود. این دستور العمل هوشمندانه باعث می شود کمی آب به ماهیتابه اضافه کنید و آن را با فویل ببندید ، بنابراین سیب زمینی ها به جای تفت دادن بخارپز می شوند. در نتیجه با نمای بیرونی کاراملی ، و بافتی نرم و لطیف در داخل به وجود می آورد.

 

ریزوتو آسان پخته شده :

فکر می کنید ریزوتو باید به معنی هم زدن بی پایان باشد؟ با این ریزوتوی پخته شده آسان که به برخی از زمان های عملی نیاز دارد ، اما تقریباً به اندازه آماده سازی های سنتی است دوباره به آن فکر کنید، هنوز هم برنج لطیف ، خامه ای و کمی مزه دار با تمام طعم پنیری که آرزو می کنید در یک ریزوتو تولید شود.

 

لوبیای سبز آماندین :

هنگام پذیرایی از مهمانان ، این غذای فرنگی کلاسیک و 10 دقیقه ای فرانسوی را برای همراهی فیله های نرم یا ماهی پخته ،با بخارپز درست کنید. لوبیاها را تا حدی که ترد شوند بپزید ، سپس آنها را با یک مخلوط معطر و ساده که از بادام کوهی ، کره ، روغن زیتون ، سیر ، آب لیمو ، نمک و فلفل تشکیل شده است ترکیب کنید.

 

گل کلم بو داده تاهینی همراه با گیاهان پپیتاس و گیاهان :

وقتی گل کلم تفت داده می شود ، طعم شیرین و مغزی به خود می گیرد که با ماهی های ملایم به خوبی جفت می شود. این دستور خوشمزه با الهام از غذاهای خاورمیانه باعث شده که شما یک گل کلم را قبل از اینکه آن را برش دهید کاملا تفت دهید و آن را در سس تاهینی گارلیک خرد کنید. برای ارائه ویژه ، دانه های آفتابگردان را بپاشید ، یا گیاهان تازه خرد شده را در آن مواد  پراکنده کنید.

 

سیب زمینی سرخ کن آسان :

ماهی سرخ شده با نان ، عملاً سیب زمینی ترد در کنار آن را می طلبد. این سیب زمینی سرخ کرده خوشمزه آنچه شما هوس می کنید تحویل می گیرید اما در اجاق گاز پخته می شود ، بنابراین از نظر چربی نسبت به نسخه های سنتی کمتر است. از چاشنی های مورد علاقه خود برای طعم مورد علاقه خود استفاده کنید یا به راحتی نمک بپاشید و از آنها در تمام طول صرف کردن لذت ببرید.

 

برنج لیمویی هند جنوبی :

برنج لیمویی که با ادویه های معطر هند جنوبی آغشته شده و با بادام زمینی بو داده پر شده است ، یک پلو خوشمزه و رنگارنگ برای سرو با ماهی که از ادویه درست می کنند. زنجبیل و چیلیس سبز یک گرمای خوب به این ظرف برنج اضافه می کنند که تهیه آن با برنج باقیمانده فقط 20 دقیقه طول می کشد.

 

هویج ، کلم و سس میسو :

سبزیجات ترد خرد شده با طعم میسو به سبک ژاپنی ، یک غذای مناسب و دلپذیر برای فیله ماهی کبابی یا یک غذای خوب برای تاکوی ماهی بسیار مناسب می باشد . اگر سبزیجات داشته باشید می توانید از ماندولین برای برش دادن نازک سبزیجات استفاده کنید ، اما چاقوی تیز خوب است.

 

ذرت پخته شده :

شیرینی ذرت طعم دلپذیر ، یک غذای مناسب برای استیک های ماهی قزل آلا و فیله های ماهی با ظرافت بیشتری درست می کنند. آن را با ذرت تازه درست کنید یا در صورت عدم دسترسی از مواد کنسرو شده یا منجمد استفاده کنید که شامل فلفل دلمه ای خرد شده رنگارنگ و مقوی و پوسته آرد سوخاری کره ای برای ترد شدن است.

 

کینوا ترد با کلم پیچ :

کینوا نوعی دانه غنی از پروتئین با بافتی ترد و سبک است که به طور طبیعی فاقد گلوتن است و آن را برای کسانی که از رژیم های غذایی خود از گلوتن اجتناب می کنند ، به یک گزینه عالی در مورد برنج تبدیل می کند. کینوا ترد غنی از مواد مغذی با طعم کلم پیچ ، زیره و دارچین به عنوان یک غذای سالم ، خوشمزه و بدون کربوهیدرات برای ماهی های بخارپز یا تفت داده مناسب است.

 

ساکوتاش جنوبی خامه ای :

یک تکه ساکوتاش خامه ای جنوبی را با یک فیله ماهی با پوسته ذرت پر کنید ، و یک وعده غذایی کاملاً راضی کننده و سالم خواهید داشت. یک ساکوتاش که با ذرت تازه یا منجمد ، به علاوه پیاز ، سیر و فلفل دلمه ای ، در یک سس کره ای و خامه ای درست می شود.

 

سیب زمینی کبابی :

هنگامی که برای پخت و پز ماهی کبابی درست می کنید ، این غذاهای خوشمزه را به سیب زمینی اضافه کنید. بگذارید سیب زمینی های جدید ابتدا در یک ماریناد سریع روغن زیتون ، شوید تازه خرد شده ، سیر ، کره و چاشنی های ساده طعم دار شوند. سپس آنها را درون یک بسته فویل قرار دهید تا روی کوره (حرارت)  قرار گیرد.

 

سالاد مارچوبه و آرگولا تراشیده شده :

با سرو ماهی تازه پخته شده با یک ظرف سبزی ، بشقاب شام خود را سبک کنید. این سالاد شام برنده در اکثر موارد است ، شامل مارچوبه های تراشیده به رنگ سبز روشن ، فلفل است ، روی آن را با آرد سوخاری ترد شده و پنیر پارمزان نمک بپوشانید که در این صورت غذای شما آماده می شود.

 

فلفل دلمه ای شکم پر :

فلفل های پر شده به اندازه کافی برای سرو در یک مهمانی شام کافی هستند و یک روش عالی برای افزودن سبزیجات و غلات سالم به غذای ماهی است. خیلی راحت می توانید آن را بخارپز کنید ، آن را با چند ادویه ساده داخل فلفل دلمه ای شیرین بریزید ، تا در فر بپزد تا زمانی که نرم و گرم شود.

 

کلم پیچ خامه ای :

کلم پیچ خامه ای دارای بافتی دلچسب تر از اسفناج است ، با طعمی غنی و خوشمزه که شما را از خوردن سبزیجات خوشحال می کند. خامه سنگین و پنیر پارمزان ، سبزیجات تازه کلم پیچ را به یک غذای نرم و صاف تبدیل می کنند. آن را به عنوان یک غذای فرعی برای گوشت گوزن کوهی ، ماهی کاد ، یا سایر انواع گوشتی ماهی سرو کنید.

افراد شاغل در شغل شریف رستوران داری می توانند با دیجیتالی نمودن منوی غذایی خود تمام این موارد و هر موارد غذایی دیگر خود را به صورت دیجیتالی ، بصورت تفکیک بندی شده ترکیبات بهره مند شوید، در زمینه ارتقای کسب و کار خود هم پای تکنولوژی روز دنیا به سایت منو دیجیتال رجوع فرمایید که پر از تجربه های مفید برای شما عزیزان می باشد:

https://menudigital.ir/