قدرت نگاره فضای داخلی کافه

برترین فضای داخلی قهوه خانه از سراسر جهان

قهوه خانه ها بهترین مکان ها برای لذت بردن از یک وعده غذایی سبک و یک فنجان آرامش بخش قهوه هستند. بیشتر قهوه خانه ها با طراحی داخلی جالب خود باعث می شوند از هنر و زیبایی قدردانی کنید.

قهوه خانه ها دارای فضایی جذاب ، خنثی و شبیه رنگ قهوه در موضوعات و سبک های خاص ، مانند کافه های وین وود هستند. لیستی از قهوه خانه های شگفت انگیز با بهترین طراحی داخلی را در این مقاله گردآوری کردیم قبل از خواندن مقاله ، حتما یک فنجان گرم قهوه دلپذیر میل کنید.

 

اولین مورد در لیست ، علاقمندی برای دوستداران کتاب در سراسر جهان است یک کافه کوچک در نیویورک است که به راحتی به کتابخانه ای با فضای داخلی منحصر به فرد می رسد. مفهوم کتابخانه با قفسه های کتاب ایده عالی است که می توانید کتاب مورد علاقه خود بیابید و در حین مطالعه از قهوه گرم لذت ببرید. علاوه بر آن این قهوه خانه دارای چراغ های سقفی مصنوعی است که از دیوارهای آن بیرون زده است !

و یا حتی میتوانید دیواره ها را با کاشی ها شکل قفسه کتاب ، جلوه خاصی به کافه خود دهید.

 

 

ایده ای در استرالیا

با استفاده از قدرت داخلی طراح فرانسوی ، ساسفی ، کافه اسلوپوک در ملبورن ، استرالیا ، از چوب بازیافتی برای دیوارها و تخته های بازیافتی برای رومیزی های خود استفاده کرد. یک تخته سیاه طولانی در طول یک طرف دیوار پهن شده است که گزینه های غذا و نوشیدنی موجود را نشان می دهد. دیوارهای چشمگیر 12 متری از برش چوب در اندازه های مختلف ساخته شده است که از تولید کنندگان مبلمان محلی جمع آوری شده است.

 

 

 

 

ایده ای در انگلستان

این کافه بار که در یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان قرار دارد ، دارای هنرهای شگفت انگیز هنرمند لهستانی ، فلیکس توپولسکی است. اینها شامل نقاشی و طراحی افراد مشهور ، مانند الویس پریسلی و پادشاه جورج پنجم است. علاوه بر لذت بردن از یک فنجان گرم قهوه ، می توانید برخی از تاریخ هنر خود را نیز مرور کنید!

 

ایده ای در ژاپن

این کافه در توکیو به دلیل فضای داخلی تک رنگ و سبک مینیمالیستی آن مشهور است و این نشان دهنده عناصر طراحی قهوه خانه است. درختان فولادی مینیمالیستی سیاه پایه میزها را تشکیل می دهند. آنها همچنین به عنوان چوب لباسی برای کلاه ، کیف و کت عمل می کنند. سادگی و زیرکی فضای داخلی کافی است تا عاشق قهوه احساس  آرامش را در همه جا ایجاد کند.

 

 

 

 

 

ایده ای در ایتالیا

چه کسی می دانست وس اندرسون ، یکی از مشهورترین فیلمسازان تمام دوران ، همچنین صاحب کافی شاپ و طراح داخلی است؟ بسیاری از ما با نگاه شگفت انگیز به جزئیات و امضای سینمایی کیچ ، وقتی می بینیم خلاقیت وس اندرسون را می شناسیم. این قهوه خانه زیبا در میلان ایتالیا برای همه علاقمندان به سینما ضروری است. این شامل رنگ های پاستلی ، کفپوش های خالدار ، باکس یادآور غذاخوری دهه 1950 و پانل های تزئینی امضای او است.

 

 

 

نتیجه

مطمئناً این بسیار راحت است که بدانید صرف نظر از هر کشوری که بروید ، همیشه یک قهوه خانه مفرح و راحت برای شما وجود دارد که بتوانید در محیط های شگفت انگیز داخلی خود را آرام کنید و لذت ببرید.