منوهای دیجیتال در اوج فروش قهرمان هستند به چه علت؟

آیا به این فکر کرده اید که یک منوی دیجیتال به رستوران خود اضافه کنید؟

مزایای این نوع منو می تواند بیش از زیبایی هیئت مدیره باشد. این مزایا شامل کارایی بیشتر ، افزایش درآمد و رضایت بیشتر مشتری است.

 

1. به راحتی منو را تغییر دهید

هنگامی که می خواهید علامت فهرست را تغییر دهید ، برای تغییر آن به یک طراح باید پول پرداخت کنید و سپس برای چاپ مجدد آن باید هزینه کنید. اما ، با داشتن یک منوی دیجیتال ، می توانید خودتان منو را بدون هیچ هزینه ای تغییر دهید.

این امر باعث می شود تا مدیریت مواد غذایی و قیمت ها و به روزرسانی منو در صورت لزوم به طور بی نهایت آسان شود. می توانید موارد جدید را به راحتی اضافه کنید ، موارد غیر عملکرد را حذف کرده و حتی با جابجایی منو را تغییر دهید.

 

2.فروش با سهولت

منوهای دیجیتال در اوج فروش قهرمان هستند. هنگامی که این یکپارچه سازی کار می کند ، صفحه دیجیتال می تواند موارد منوی رایگان را نمایش دهد.

این می تواند رشد چشمگیری در فروش شما ایجاد کند بسیاری از مشتریان سفارش می دهند و در نتیجه فروش آنها افزایش می یابد.

چرا منوی دیجیتال اینقدر خوب است؟ خوب ، زیرا یک تصویر هزاران نفر از پرسنل شما ارزش دارد برای اطلاعات تکمیلی روی کلمه منو دیجیتال کلیک بفرمایید.

تصور کنید که یک عکس یا فیلم از آن دسته بخارهای نان گرم ، نوشیدنی سرد خوب یا پیش غذای خوشمزه و پنیر دیده می شود. با افزودن فریبنده ترین محصولات به منوی دیجیتال ، این فروش برای شما افزایش می یابد.

 

3. در چاپ صرفه جویی کنید

بله ، منوهای دیجیتال سود شما را افزایش می دهند ، اما همچنین باعث کاهش هزینه های عملیاتی شما می شوند.

هنگام استفاده از منوی دیجیتال ، نیازی نیست که منوی خود را به روز کنید و دوباره چاپ کنید. برای بسیاری از رستوران ها ، باعث صرفه جویی زیادی می شود زیرا منوها را به صورت ماهیانه یا فصلی چاپ می کنند.

بدون هیچ هزینه ای می توانید منوی دیجیتال خود را به روز کنید. علاوه بر این ، اگر اشتباه تایپی نشان داده شود ، می توانید آن را در چند ثانیه برطرف کنید.

 

4. سفارش ساده

منوی دیجیتال شما تصاویر زیبایی را به نمایش می گذارد و مشتریان شما را ترغیب می کند که سریع تصمیم بگیرند.

به این دلیل است که آنها مجبور نیستند دسته ای از کلمات را بخوانند و فقط می توانند با توجه به شکل غذا ، ترتیب خود را انتخاب کنند.

خواهید فهمید که می توانید سریعتر سفارشات را بگیرید و به افراد بیشتری خدمات دهید و بازهم نتیجه کار خود را افزایش دهید.

همچنین رتبه بندی خدمات به مشتری شما را بهبود می بخشد زیرا مردم مجبور نیستند منتظر بمانند تا غذا را در طولانی مدت سفارش دهند.

 

5. زمان های انتظار ادراک شده را مدیریت کنید

این امر با ساده سازی سفارشات شما همراه است زیرا تلفیق تصاویر و محتوای ویدیویی در صفحه های منو ، سرگرمی درون رستوران را برای مشتریان فراهم می کند.

از آنجا که آنها در حالی که منتظر هستند مشغول هستند ، زمان انتظار درک شده آنها بسیار کمتر و تجربه ناهار خوری کلی آنها بهتر است.

برخی از نکات شامل افزودن حقایق جالب ، فیلم های جالب ، تهیه دستور العمل توسط سرآشپز شما یا رویدادهای آینده برای شام خوردن غذاخوری های شما در هنگام انتظار هستند.

 

6. با منوهای صبحانه ، ناهار و شام سنتی خداحافظی کنید

با منوی دیجیتال ، فراموش نخواهید کرد که منوهای کاغذی خود را تغییر دهید. می توانید صفحه دیجیتال خود را تنظیم کنید تا به طور موثر از صبحانه به ناهار و به شام ​​تغییر کند.

با استفاده از این منو می توانید محتوای خود را از قبل تنظیم کرده و برنامه ریزی کنید تا زمان و نحوه دلخواه شما نمایش داده شود.

 

7. از قابلیت استفاده لذت ببرید

مزیت دیگر این است که شما می توانید منو را از هر مکان - رستوران ، خانه خود یا تعطیلات در ساحل مدیریت کنید.

به شرط اتصال اینترنت می توانید کل شبکه خود را از هرجایی مدیریت کنید.

با این کار هرگونه سردرد برای کارمندان شما از بین می رود و اطمینان حاصل می شود که کار به درستی و به طور مداوم انجام می شود.

 

8. ایجاد روابط قوی تر

منوهای دیجیتالی بخشی از تجربه کلی برند شما هستند و به همین ترتیب به شما کمک می کنند روابط قوی تری با مشتریان خود برقرار کنید.

از آنجا که منو ساده است و به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد ، سرورهای شما وقت بیشتری برای ایجاد ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات بهتر دارند.

ایجاد روابط در بازاریابی رستوران شما امری اساسی است و در نهایت به معنای تفاوت بین مشتریان با وفاداری طولانی مدت و مشتریانی است که به ندرت به آنها مراجعه می کنند.

 

افکار نهایی

مزایای منوهای دیجیتال بسیار زیاد است زیرا به شما امکان می دهد از طریق بصری با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

منوی دیجیتال با ارائه تصاویر زیبا و همچنین اطلاعات تغذیه ای با مشتریان شما ارتباط برقرار می کند و از نظر ذهنی بر انتخاب سفارشات آنها تأثیر می گذارد.

این منو به شما امکان می دهد تا روی خدمات مشتری تمرکز کرده و تجربه کلی بهتری را برای غذاخوری های خود فراهم کنید.

مهمانان رستوران انتظار یک تجربه ناهار خوری عالی را دارند و منوی دیجیتال به شما در تهیه آن کمک می کند.