تابستان که درحال نزدیک شدنه خب  و همه ما هم  شاهد گرما هستیم و خواهیم بود همه ما می دانیم که هیدراته ماندن چقدر مهم است. بسیار مهم است که کودکان مایعات زیادی در طول روز دریافت کنند. متأسفانه ، بسیاری از والدین به نوشیدنی های پر از شکر ، از جمله آب میوه خریداری شده در فروشگاه ، روی می آورند. باید اعتراف کنم که من طرفدار آب ساده نیستم اما نوشیدن آب تزریق شده زیبا که در آن چیز مهیبی وجود دارد بسیار اعجاب برانگیز است.

به عنوان یک مربی بهداشت جامع ، یکی از اولین مواردی که به والدینی که می خواهند فرزندان خود را در رژیم غذایی سالم قرار دهند توصیه می کنم خلاص شدن از شر آب میوه های فروشگاه است. دلایل زیادی وجود دارد که چرا این یک انتخاب سالم برای کوچولوی شما نیست. مشکل اصلی این است که کودک شما را دچار سیری کاذب می کند ، گرسنگی کمتری ایجاد می کند ، به این معنی که آنها با مواد مغذی کمتری که از طریق غذای واقعی می آیند معده آن ها پر می شوند. نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که آب خریداری شده در فروشگاه به صورت فلاش پاستوریزه است ، به این معنی که بسیاری از مواد مغذی ضروری در طی فرآیند گرم شدن از بین می روند.

یک دانش علمی در حال رشد است که نوشیدنی های شیرین ، طبیعی یا غیر آن را با بسیاری از نگرانی های مربوط به سلامتی کودک مرتبط می کند ، از شکم های برجسته گرفته تا پوسیدگی دندان. "همه این نوشیدنی ها عمدتا یکسان هستند. آنها 100 درصد قند هستند. "دکتر دیوید لودویگ ، متخصص چاقی کودکان در بیمارستان کودکان بوستون ، اخیراً گفت. "آب میوه حداقل از نوشابه بهتر است.

عادت دادن به کودکان برای درک آب خوب و ساده ، بسیار مهم است تا آنها همیشه مایعات را با نیاز به شیرین شدن مرتبط نکنند. مواقعی وجود دارد ، به خصوص در روزهای گرم که می خواهید مطمئن شوید که بچه های شما آبرسانی اضافی دارند یا می خواهند چیز "هیجان انگیز" تری ارائه دهند ، بنابراین در زیر دستورالعمل های آبرسانی سالم ارائه شده است!

آب تزریق شده طبیعی

یک پارچ پر از آب را پر کنید ، یک ترکیب میوه / گیاه / سبزیجات (از لیست زیر) را انتخاب کنید و بگذارید دم بکشد! من دوست دارم بگذارم یک شب بماند تا عطر و طعم قوی تری ایجاد کند. این آب ویتامین واقعی است (بدون هیچ گونه مواد مضر اضافه شده ای)

 

لیمو و نعنا

قره قاط نارنج و تازه

گریپ فروت و رزماری

زغال اخته (یا هر نوع توت تازه / منجمد)

خیار و نعنا

انگور و توت فرنگی

انبه و نعنا

توت فرنگی و ریحان

هندوانه و نعنا

یک راه عالی برای استفاده از آب دم کرده میوه خود در سفر ، استفاده از یک بطری آب دم کرده میوه است ، مانند این یک بطری یا یک پارچ دم کرده .

خیلی از ذائقه ها به اینصورت است مثل خود من فقط بلوبری یخ زده را به بطری آب او اضافه می کنم! تزریق میوه ، نوشیدن آب را برای کودکان و بزرگسالان هیجان انگیزتر و چشم نوازتر می کند.

تفاوت بزرگ بین آب میوه و آب میوه های تزریق شده در آب این است که آب پر از قند است که به راحتی به چربی متابولیزه می شود. این شامل آب میوه های بسته بندی شده و آب میوه های تازه است. بله ، خوردن میوه های تازه سالم است ، اما هر وقت آب میوه مصرف می کنید ، قاشق قند فروکتوز می خورید که انسولین شما را بالا می برد ، متابولیسم را کند می کند و منجر به افزایش وزن می شود.

با قرار دادن تکه های میوه در آب تصفیه شده ، طعم میوه مورد علاقه خود را دریافت می کنید ، اما بدون قند و کالری. گنجاندن پوست میوه در دستور العمل های آب ، حتی بیشتر عطر و طعم میوه را می دهد. فقط مطمئن شوید که ارگانیک است.

آبهای تزریق شده میوه به اندازه یک قطعه میوه یا آب تازه فشرده شده از نظر تغذیه ای متراکم نخواهند بود ، اما بسیاری از مواد مغذی از میوه به داخل آب نشت می کنند ، به خصوص اگر در طول شب خیسانده شوند.