ویروس کرونا: غذاهای ضد ویروسی برای ایجاد ایمنی و دفع بیماری ها

مربی سبک زندگی لوک کوتینیو ، پیشنهاد می کند که برای جلوگیری از بیماری هایی مانند ویروس کرونا ، قرار دادن غذاهای ضد ویروسی در رژیم غذایی مهم است.

با سه مورد تایید شده از ویروس کرونا در هند ، تمرکز بر روی درمان و همچنین پیشگیری از ویروس کشنده گفته می شود منشا آن از بازار غذاهای دریایی در ووهان چین است. به عنوان یک اپیدمی که در چین بیش از 300 نفر جان خود را از دست داده اند ، نیاز فوری به اقدامات احتیاطی واجب است ، اصلی ترین نکته این است که بر ایجاد ایمنی بدن و همچنین سلامت کلی تمرکز کنید. لوک کوتینیو ، مربی سبک زندگی ، با اشاره به اینکه مهم است که نه تنها رعایت نکات اساسی بهداشت ، بلکه اقدامات لازم برای تقویت ایمنی نیز انجام شود ، وی در توضیح نوشت: "بیاموزید که چگونه می توانید از مکانیسم دفاعی طبیعی بدن خود ،" مصونیت برای جلوگیری از عفونت کشنده ویروس کرونا استفاده به عمل آورید".

"از آنجا که ویروسی است که قبلاً در انسان جهش پیدا نکرده است ، هیچ راه حلی برای آن وجود ندارد. پیشگیری بهترین راه است. اینکه چگونه سیستم ایمنی بدن خود را قوی نگه داریم نه تنها به ویروس کرونا کمک می کند بلکه به اشکالات روزمره که در اطراف ما وجود دارد، آلودگی مواد غذایی کمک می کند" .

علائم ویروس کرونا :

آبریزش بینی همراه با تب ، سرفه ، سردرد ، گلودرد ، مشکلات تنفسی ، التهاب در ریه ها ، اما نباید با ذات الریه اشتباه گرفته شود. این ویروس 14 روز دوره انکوباسیون دارد. بنابراین اگر هر یک از این علائم بیش از شش و هفت روز ادامه داشته باشد ، با یک پزشک مشورت کنید. کوتینیو ذکر کرد ، هرچه سریعتر ایمنی بدن خود را افزایش دهید ، بهتر است.

برای تقویت ایمنی بدن چه کاری می توانیم انجام دهیم؟

در حالی که کوتینیو اقدامات اساسی بهداشتی مانند شستن دست ها را به عنوان یک ضرورت پیشنهاد کرد ، وی همچنین گفت که قرار دادن غذاهای ضد ویروسی در رژیم غذایی مهم است.

شستن دست ها: آب و صابون بهترین گزینه است اگر مسافرت هستید ، از یک ضد عفونی کننده بر پایه روغن استفاده کنید که فقط آلودگی های موجود ، میکروب ها را از بین می برد.

دست ها و انگشتان خود را از دهان ، چشم و بینی خود دور نگه دارید.

از مکانهای شلوغ پرهیز کنید.

. از مصرف غذاهای خام از جمله گوشت خام ، تخم مرغ خام ، سبزیجات خام خودداری کنید

برای محافظت از خود اقدامات احتیاطی را انجام دهید ، در هر مکانی ماسک بزنید.

غذاهای ضد ویروسی در رژیم غذایی شما :

سیر

یک ضد ویروس قدرتمند است، می توان آن را به صورت خام ، له شده به آش اضافه کرد سیر خام خرد شده را با یک قاشق غذاخوری عسل خام مخلوط کنید و بعد از دو تا سه روز هر روز یک حبه میل کنید. کوتینیو ذکر کرد ، این یک روش خارق العاده برای تقویت سیستم ایمنی بدن است.

بادیان ستاره ای

ادویه گل شکل حاوی اسید شیکیمیک است که به عنوان ماده پایه ای برای تولید تامی فلو که برای ویروس آنفلوانزا استفاده می شود ، مورد توجه قرار گرفته است و به عنوان ضد ویروس بسیار قدرتمند عمل می کند. انیسون ستاره ای را برداشته و در آب بجوشانید و مانند چای سبز یا چای سیاه به چای های خود اضافه کنید.

زنجبیل

زنجبیل له شده و انیسون ستاره ای را بگیرید و با افزودن کمی عسل خام معجون درست کنید.

روغن نارگیل

می توانید غذای خود را در روغن نارگیل فشرده سرد بپزید یا حتی آن را خام تهیه کنید. اسید لوریک و اسید کاپریلیک موجود در آن برای تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر ویروس ها ضروری است.

رسوراترول

غذاهای غنی از رسوراترول مانند بادام زمینی ، پسته ، انگور ، قرمز ، شراب سفید ، بلوبری ، قره قاط ، توت فرنگی و حتی کاکائو و شکلات تلخ برای مقابله با عفونت قارچی ، اشعه بنفش ، استرس و آسیب دیدگی مفید هستند.

غذاهای غنی از ویتامین C

غذاهای غنی از ویتامین. C مانند آملا ، فلفل قرمز ، فلفل زرد ، مکمل های ویتامین C از ضروریات هستند

به گفته وی ، یک دستورالعمل اساسی برای ایمنی خوب ، سوپ تقویت کننده ایمنی است :

عناصر

سیب زمینی شیرین

سیر

برخی - پیاز بهاره

چند عدد جعفری

چند عدد رزماری

روش :

همه مواد را با هم مخلوط کرده و به صورت سوپ درآورید.

وی اشاره کرد که این سوپ به تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر سرماخوردگی ، آنفولانزا و ویروس کمک می کند.

گیاهان ضد ویروس :

گیاهان ضد ویروسی مانند پونه کوهی ، تولی ، آویشن خشک برای مصونیت بسیار مناسب هستند و می توانید آن را در چای مورد استفاده قرار دهید ، ادویه کاری برای سلامت تنفس از جمله مشکلات مخاطی که زمینه پرورش باکتری ها و عوامل بیماری زا است به کار آید . زنجبیل ، سیر را به همراه یک قاشق غذاخوری آویشن ، پونه کوهی مخلوط کرده و چای درست کنید.

روغنهای اساسی مانند آویشن ، پونه کوهی ، اکالیپتوس یا انیسون استنشاق کنید همچنین می توان از دیفیوزر در اتاق استفاده کرد.

سایر موارد ضروری

 به معنای سیستم ایمنی ضعیف می باشد.D3 را حفظ کنید زیرا سطح پایین ویتامین D3

برای سالم نگه داشتن روده شما به یک ماده پیش بیوتیکی یا ضد بیوتیکی خوب احتیاج دارید. هرچه روده سالم تر باشد ، سیستم ایمنی بدن شما قویتر است .

دوری از شکر سفید مهم است.

مواد معدنی مانند روی و سلنیوم باید موجود باشد ، آنها را می توان در بادام ، تخمه کدو ، تخمه آفتابگردان ، آجیل بادام بدون نمک و پسته بدون نمک یافت.

با این سوپ گرم ایمنی بدن خود را تقویت کنید :

در زمان آبریزش بینی خود در زمستان ، با این سوپ تقویت کننده ایمنی از مربی سبک زندگی لوک کوتینیو لذت ببرید.

گرم ، آرامش بخش و سالم - فصل زمستان می تواند شامل این موارد هم باشد. بیماری های متعدد مربوط به زمستان که همچنان بر سطح ایمنی و روحیه ما تأثیر می گذارد و اگر اخیراً به دنبال بهبود احساس خود هستید ، به این دستورالعمل ساده سوپ از مربی سبک زندگی لوک کوتینیو اعتماد کنید. با استفاده از مواد تازه ای که سرشار از آنتی اکسیدان هستند ، یک کاسه گرم از این سوپ تقویت کننده ایمنی مطمئناً بلوزهای زمستانی شما را از بین می برد.

سوپ ساده تقویت کننده سیستم ایمنی برای زمستان و به طور کلی .. شما همچنین می توانید گیاهانی مانند پونه کوهی ، آویشن و ریحان اضافه کنید ... این پایه و اساس است ..  کمی خلاق باشید.

این دستور العمل  شامل عناصری از جمله :

2 یا 3 عدد سیب زمینی شیرین

1 عدد پیاز

تعداد کمی – میخک ، سیر

زنجبیل 1 اینچ

فلفل سیاه (چند عدد)

زردچوبه

نمک برای طعم دادن

روش:

سیب زمینی های شیرین را با زنجبیل ، سیر ، پیاز بپزید.

آنها را ریز مخلوط کنید.

حالا آن را بجوشانید نمک ، فلفل ، کمی زردچوبه را اضافه کنید.

با توجه به در دسترس بودن گیاهان تازه ، پونه کوهی را برای تزئین می توانید استفاده کنید.

او همچنین برخی از تغییرات را که می توان امتحان کرد به اشتراک گذاشت :

. مقداری شیر نارگیل برای بافت خامه ای اضافه کنید

. می تواند سبزیجات تازه مانند اسفناج را به همراه سیب زمینی شیرین اضافه کنید

روی آن را با دانه های کدو خیسانده شده  بپوشانید.

همراه با سیب زمینی شیرین که در زمستان یکی از ضروریات است ، افزودن مواد ضد سرماخوردگی مانند زنجبیل ، سیر و فلفل سیاه به حفظ ایمنی بدن کمک می کند.

آیا می خواهید با ویروس ها مبارزه کنید؟ بگذارید این گیاهان به شما کمک کنند

اگر فردی هستید که دارو دوست ندارید ، می توانید این روش های درمانی طبیعی را که ممکن است به عفونت های ویروسی کمک کند ، امتحان کنید.

این گیاهان را مصرف کنید و از خود در برابر عفونت های ویروسی محافظت کنید.

آنفلوانزا در هوا معلق است و منتظر می ماند به هر کجا که نگاه کنید مردم عطسه می کنند و سرفه می کنند و از آنفولانزای قریب الوقوع وحشت دارند. و این کمک نمی کند که فصل نیز تغییر کند.

بنابراین ، برای محافظت از سلامتی خود باید چه کار کنید؟ شما می توانید با دوستی با برخی گیاهان ضد ویروسی شروع کنید. اگر کسی هستید که دارو دوست ندارید ، می توانید این روش های درمانی طبیعی را که ممکن است به عفونت های ویروسی کمک کند ، امتحان کنید. اینجا را پیدا کنید :

 گیاه لیمو نیز از خانواده نعناع ها است در چای ها استفاده می شود و همچنین دارای کیفیت های دارویی بسیاری است. عصاره بادرنجبویه دارای روغنهای اساسی و ترکیبات گیاهی است که خاصیت ضد ویروسی دارند.

زنجبیل

این یک واقعیت کاملا مشهود است که زنجبیل کاملاً در برابر ویروس ها قوی عمل می کند. به همین دلیل آنها به اشکال ، اندازه های مختلف وجود دارند: لوزی ، چای و غیره. گیاهان جینجر غلظت بالایی از ترکیبات گیاهی دارند. علاوه بر این ، ترکیبات خاصی نه تنها از تکثیر ویروس ها جلوگیری می کنند ، بلکه از ورود آنها به بدن میزبان جلوگیری می کنند.

همچنین بخوانید | این داروهای طبیعی به شما کمک می کند تا با سنگ کلیه مقابله کرده و خطرات بعدی را کاهش دهید:

سیر

سیر یکی دیگر از داروهای محبوب برای انبوه عفونت های ویروسی است. مطالعات انجام شده در گذشته نشان می دهد که سیر باعث افزایش سیستم ایمنی بدن و محافظت در برابر عفونت های ویروسی می شود همچنین برای سلامت ریه بسیار مفید است.

تمام این تغییرات در رژیم غذایی باید همراه با ورزش خوب و خواب مناسب باشد.