عملکرد بسزا در فضای کافی شاپ

چگونه می توان بیشترین فضای خود را در کافه ایجاد کرد :

در صنایع غذایی و آشامیدنی خاص ، همه جزئیات مهم است. دانه های قهوه و برگ های چای سرو شده ، غذا ، خدمات به مشتری ، طراحی ، چیدمان: همه اینها هنگام هدف از ارائه کارآمدترین سرویس چای و قهوه نیاز به توجه زیادی دارند.

بیایید چیدمان مغازه را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم. چه یک کافه کوچک و چه یک رستوران بزرگ ، استفاده صحیح از فضا نه تنها باعث تقویت نام تجاری و ایجاد فضای خوب می شود. همچنین عملکرد ، کارایی و حتی رضایت مشتری را بهبود می بخشد.

 

عملکرد کارآمد

برایان دوگان ، مدیر بخش فنی تخصصی کافی شاپ ، به من می گوید: "طراحی یک نوار متفکرانه در کارآمدی یک کافه بسیار ارزشمند است."

هرچه باریستا مجبور باشد بین مناطق مختلف کافه بار حرکت کند ، کارآمدتر خواهد بود. اصلاح چند ثانیه ای برای هر نوشیدنی ، در مکانی با حجم بالا ، به میزان قابل توجهی مشتریان بیشتری به ازای هر بارستا در روز اضافه می شود.

نزدیکی به تجهیزات ، ابزار ، شیر ، مشتریان و حتی دید - اینها کلیدی هستند. دستگاه اسپرسو و ارتفاع آسیاب نیز همینطور است زیر انبار یک ابزار مفید است.

در حالی که باز کردن فضای پشت زمینه برای ایجاد زیبایی زیبا و مدرن وسوسه انگیز است ، برایان به ما یادآوری می کند که داشتن فضای زیاد یک اشتباه رایج است. هرچه فضای بیشتری وجود داشته باشد ، کارکنان مسافت بیشتری باید برای خدمت به مشتریان مراجعه کنند.

در عوض ، از مقدار مناسب فضای مورد نیاز برای ایجاد کارآمدترین چیدمان استفاده کنید - و سپس به طراحی خوب اعتماد کنید تا از بهم ریختگی آن جلوگیری کنید سیستم توزیع آب گرم چند درجه حرارت را انتخاب کنید ، که برایان اشاره می کند "یک میز تمیز"

از نکات کاربردی برای مشتریان محسوب می شود.

 

به طور مشابه ، هر چیزی که نیازی به پشت میز کار نیست باید به جای دیگری منتقل شود. قاسم علی ، بنیانگذار جام جهانی چای ساز و چای زنجیره ای چای واترلو ، در کاردیف می گوید: "اگر بتوانیم یک هفته بدون استفاده از هیچ اقلامی پشت پیشخوان برویم-نباید آنجا باشد اگر فضا   برایتان ارزشمندتر است پس بیایید محیط صمیمانه برقرار کنید و دستگاه های مربوط به قهوه را به جاهای دیگری منتقل کنید.

 

طراحی خوب

خدمات سریعتر همیشه با رضایت بیشتر مشتری برابر است ، اما روشهای بیشتری برای طراحی و چیدمان برای بهبود خدمات وجود دارد.

برایان می گوید: "یک محیط زیبا و خوشایند تقریباً همیشه تجربه مشتری را بهبود می بخشد ، به ویژه هنگامی که با تعامل دوستانه همراه باشد."

او خاطرنشان می کند که طراحی ضعیف می تواند "سفارش و دریافت نوشیدنی را ناراحت کننده کند زیرا [به عنوان یک مشتری] واضح یا شهودی نیست". پس بیایید از ایده منو دیجیتال بهره بگیرید  افرادی که نوشیدنی می خرند باید بتوانند بلافاصله بفهمند که برای پرداخت هزینه و جمع آوری آنها باید به کجا مراجعه کنند.

 

تجربه ی مشتری

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید: مشتریان باید چه چیزی را ببینند - و چه چیزی باید پنهان شود؟

کاسم به ما می گوید: "چایخانه های ما همیشه سعی کرده اند تا آنجا که ممکن است باز باشند-تجهیزات و پرسنل تا آنجا که ممکن است قابل مشاهده باشند ... پیشخوان هایی که بین مردم و کارکنان" موانع "نصب شده است نیز در حال تعطیلی هستند-با اندک سوراخ های بین ماشین آلات برای دور زدن این چالش بالقوه ، باید از پیشرفت فناوری زیرمجموعه استقبال کرد.

طراحی زیبا این بدان معناست که مشتریان می توانند هنگام چای سازی در حالی که بارستاها با آنها صحبت می کنند ، تماشا کنند. این امر به میزان قابل توجهی میزان تعامل آنها را افزایش می دهد ، در مقایسه با تنظیمات سنتی که ممکن است باریستا به مشتری پشت کند ، و به نوبه خود درهای خدمات بسیار بهتر را باز می کند.

از سوی دیگر ، برایان نمونه هایی از مخفی کردن آشفتگی در اطراف ایستگاه اسپرسو را در حالی که دسترسی به نوشیدنی روی قهوه را در دسترس قرار می دهد ، ارائه می دهد. دید خوب یک تجربه خوب از مشتری را امکان پذیر می کند .

هیچ کافه دار ، هتلدار یا رستوران داری نمی تواند از چیدمان مغازه چشم پوشی کند. یک فضای کارآمد و مشتری مدار می تواند تأثیر بسزایی در میزان رضایت ، حفظ و سود مشتری داشته باشد. تجهیزات مناسب - از جمله نوشیدنی گرم - بخش کلیدی این امر است.