یک ساندویچ سالم که به اندازه سفارش غذای دلخواه مورد علاقه شما خوشمزه باشد

طرز تهیه ساندویچ سالم به چه صورت است ؟ می توان یک ساندویچ خوشمزه و در عین حال لاغر را میل کرد - به خصوص اگر در تهیه یک ساندویچ سالم در خانه مهارت دارید. در مورد بهترین نان ها ، گزینه های گوشت ساندویچ سالم ، انواع ساندویچ سالم و موارد دیگر مطالعه کنید تا ناهار مورد علاقه خود را بسازید.

ساندویچ های سالم وجود دارند و کاملاً می توانند بخشی از یک ناهار متعادل و مغذی باشند ، در اینجا شما را با آموزش چگونگی تهیه یک ساندویچ سالم در خانه شروع می کنیم که از فونداسیون (نان) شروع می شود و به سراغ همه موارد سالم برای قرار دادن در ساندویچ می رویم ، از جمله ساندویچ های سالم ، پنیرها ، سبزیجات ، گوشت ساندویچ سالم ، و...(به هر حال ، در حالی که ما در حال صحبت کردن در مورد چگونگی تهیه یک ساندویچ سالم در خانه هستیم ، شما قطعاً می توانید از همان نکات و ترفندهای تغذیه ای هنگام سفارش غذا خوردن در یک رستوران یا سفارش گرفتن یک دستور غذایی مغذی استفاده کنید.)

 

فرمول نهایی نحوه تهیه ساندویچ سالم

نمی دانید "ساندویچ سالم با چه چیزی درست می شود؟" شما گزینه های بی شماری دارید. از پایه به بالا ، از این فرمول چهار بخشی برای تهیه یک ساندویچ سالم استفاده کنید ، ادامه مطلب را بخوانید و برای تسلط بر وعده غذایی دستی که می تواند انواع ولع مصرف را درمان کند آماده شوید!

 

مرحله 1: یک نان ساندویچی سالم انتخاب کنید

با یک محصول نان سبوس دار ، مانند نان ، پیتا ، کلوچه انگلیسی ، نان شیرینی پزی ، یا نان تورتیلا (بسته بندی معروف) شروع کنید. گزینه های خوب حداقل 3 گرم فیبر در هر وعده دارند ، به دنبال مارک هایی با حداقل 5 گرم فیبر در هر وعده باشید.  

تمام محصولات گندم سبوس دار غلات کامل هستند ، اما همه غلات سبوس دار گندم کامل نیستند ، بنابراین کلمات لیست مواد تشکیل گندم کامل گزینه های شما را گسترش می دهد غلات کامل را می توان با هر دانه دلچسب درست کرد ، مانند جو ، گندم سیاه ، جو دوسر و غیره ، در حالی که گندم کامل خود گندم است.

 

مرحله 2: گوشت ساندویچ سالم یا سایر پروتئین های ناب را اضافه کنید

گزینه های خوب ساندویچ شامل گوشت خوشمزه دلمه یا گوشت چرخ کرده ، بوقلمون ، ژامبون ، گوشت گاو بدون چربی ، کنسرو ماهی قزل آلا یا ماهی تن ، تمپه یا توفو کبابی ، لوبیای پخته شده خرد شده و پنیر کم چرب است. مطمئن نیستید که از چه اندازه ای استفاده کنید؟ هدف 3 اونس گوشت ، 2 قاشق غذاخوری کره مغز آجیل ، یک فنجان لوبیا یا 1 یا 2 اونس پنیر است.

 

مرحله 3: روی محصول را انباشته کنید

سبزیجات مواد مغذی ، طراوت و عطر و طعم اضافه می کنند. هر مخلوطی از سبزیجات بو داده ، گوجه فرنگی تازه ، سبزیجات تازه (هرچه تیره تر ، بهتر) ، پیاز قرمز خرد شده ، خیارهای خرد شده و فلفل های تکه شده همه گزینه های خوبی هستند. در سمت میوه ، چربی های سالم را با آووکادو تقویت کنید یا آنتی اکسیدان ها را به یک ساندویچ کره مغز دار با سیب های خرد شده ، گلابی ، توت فرنگی یا تمشک خرد شده اضافه کنید.

 

مرحله 4: طعم دهنده را با ساندویچ های سالم و سس ها اضافه کنید

برای داشتن طعم و مزه زیاد ، لازم نیست چاشنی ها کالری ، چربی ، کربوهیدرات یا شکر زیادی داشته باشند. ساندویچ های سالم وجود دارد که به ساندویچ شما اشاره می کند که لازم است یکی را انتخاب کنید یا چند مورد از موارد زیر را انتخاب کنید :

خردل زرد

خردل کامل دیژون

خردل عسلی

سس کباب کم قند

 

5 نکته برای ساخت بهتر ساندویچ لاغر

اکنون که می دانید چگونه یک ساندویچ سالم را به روش کلاسیک درست کنید ، این موارد به روزرسانی شده در تغذیه را در نظر بگیرید که برای کاهش کالری بیشتر کالری کلاسیک ایجاد می کنند.

صورت باز را امتحان کنید. از تکه دوم نان ، نیمی از شیرینی پزی یا بالای مافین انگلیسی صرف نظر کنید تا 50 تا 100 کالری از کالری ساندویچ خود را کاهش دهید. پاداش: وقتی آن را به سبک چنگال و چاقو می خورید ، می توانید آن را با سبزیجات حتی بیشتر ترتیب دهید.

همه را روی یک سالاد قرار دهید ، شما همچنین می توانید یک تخت سبزیجات و انواع سبزیجات مورد علاقه خود بسازید و تمام مواد ثابت کننده ساندویچ خود را روی آن قرار دهید و یک وعده غذایی حاوی فیبر بالا ، کم کالری و کاملاً راضی کننده ایجاد کنید که چندین وعده غذایی را به یک وعده تبدیل کند.

روی آن تخم مرغ بگذارید. برای افزودن 6 گرم پروتئین به ساندویچ لاغر خود ، یک تخم مرغ سرخ شده یا یک قطعه تخم مرغ پخته شده را قرار دهید.

تقویت کننده های عطر و طعم خلاق را اضافه کنید. با کالاهای اساسی آشپزخانه مانند زیتون ، ترشی ، پیاز ترشی ، یا گوجه فرنگی خشک شده بزنید.

بنابراین اکنون که اصول اولیه چگونگی تهیه یک ساندویچ سالم را می دانید ، می توانید هر روز یک مورد جدید انجام دهید و میزان خلاقیت خود را به دست آورید ، یک تکه میوه و یک میان وعده با پروتئین بالا را به ظرف خود اضافه کنید ، و یکباره مقدار زیادی از تغذیه و رضایت را کسب خواهید کرد.

اگر شمایی که این مقاله را می خوانید صاحب کسب و کار رستورانی می باشید استفاده از منفعت منو دیجیتال باعث تضمین پیشرفت  تجارت شما در هر عرصه ای می باشد زیرا منوی غذایی اولین پل ارتباط با مشتریان می باشد که هم پای پیشرفت تکنولوژی ارتقا یافته و به صورت دیجیتالی می توانید ترکیبات سایر مواد غذایی را اعم از کم کالری بودن یا پر کالری بودن مشخص نمایید که بسیار این کار مقرون به صرفه می باشد ، برای تبحر در زمینه منو دیجیتال به سایت زیر رجوع فرمایید :

https://menudigital.ir/