6 روش خلاقانه کافی شاپ ابتکاری

تنها چیزی که به آن نیاز دارید این است که کمی تصور کنید تا از رقبا متمایز شوید و بیشترین سهم بازار را بدست آورید. بنابراین ، خلاقیت در این جا معنی پیدا می کند

در اینجا شش ایده آورده شده است تا کافی شاپ شما واقعاً نوآورانه باشد.

کافه سفال

برای نقاشی به یک کافه سفال می روید. پس از سفارش کاپوچینو ، از مشتریان دعوت می شود که یک فنجان یا یک مجسمه کوچک سرامیکی یا گچی را انتخاب کرده و با استفاده از قلم مو ، اجازه دهند خلاقیت آنها جریان یابد. کافه های سفال معمولاً یک روز در هفته را به سرامیک اختصاص می دهند و در بقیه هفته خدمات کافی شاپ استاندارد ارائه می دهند. با تنظیم همه چیز ، از خشک شدن تا قیمت مجسمه های کوچک ، کافه محلی برای هر سنی خواهد شد.

 

گالری هنر

بسیار خوب است اگر کافی شاپ شما نه تنها قهوه بلکه علاقه مندان به هنر را نیز به خود جلب کند. خواب دیدن کافی نیست: برای تبدیل کافی شاپ به نقطه ملاقات هنرمندان و روشنفکران به یک مفهوم خاص نیاز دارید. بسیاری از کافی شاپ ها آثار هنری را به نمایش می گذارند: نه تنها نقاشی بلکه مجسمه های چوبی ، ماسک های گچی ، قاب های فرفورژه یا جواهرات دست ساز

 

منطقه بازی

در شمال اروپا ، کافی شاپ های دارای فضای بازی محبوب شده اند. شاید به این دلیل که فرزندان بیشتری دارند؟ در ایتالیا تعداد بسیار کمی وجود دارد که افتتاح یک مورد جدید باعث ایجاد دهان به دهان در میان خانواده های دارای فرزند می شود. برای کسانی که به دنبال یک راه حل نرم تر هستند ، یک کتابخانه حاوی افسانه ها ، ورق های کاغذ ، مداد رنگی و برخی از بازی های رومیزی کافی است. والدین مطمئناً آن را به یاد می آورند.

 

کوپن

تخفیف های وفاداری هرگز از مد نمی افتند. اگر به ازای هر قهوه خریداری شده ، دهمین قهوه را رایگان بدهید ، مطمئناً گروهی از عادت ها را به کافی شاپ خود جذب خواهید کرد. کوپن ها تأثیر فوری افزایش فروش دارند و یک نقطه شروع عالی برای تحریک دهان به دهان هستند. ساندویچ ها را می توان پس از یک زمان مشخص با نصف قیمت فروخت و اگر بستنی بخرد ممکن است پس از سومین  سفارش آن را رایگان دریافت کند.

 

دیوارهای داخلی قابل برنامه ریزی

آیا به دنبال ایده های ابتکاری برای تزئین دیوار خالی هستید؟ اگر دیوار از آجرهای آشکار ساخته شده باشد ، می توانید آجرها را به صورت مجازی بفروشید و درآمد آن را به خیریه بدهید. خریدار آجر ممکن است آن را رنگ کند یا کتیبه ای بنویسد. اگر دیوار گچ کاری شود ، بخشی از آن می تواند به تخته سیاه بزرگی تبدیل شود تا مشتریان نظرات خود را بنویسند.

 

کافه حیوان خانگی

آیا خوب نیست که فضای خود را با یک حیوان خانگی حتی در یک کافه به اشتراک بگذارید؟ شما می توانید یک کافه گربه تاسیس کنید و مبل را با یک گربه خواب آلود یا حتی یک کافه آکواریومی با ماهی های گرمسیری در نمای ساده به اشتراک بگذارید. حتی یک کافه در یک مزرعه شهری می تواند جذاب باشد و راهی جذاب برای گذراندن یک بعد از ظهر شگفت انگیز است.