منوی دیجیتال بدون لمس به عنوان انقلابی بزرگ برای تجارت شما

منوهای  دیجیتالی جایگزین پوسترها و علائم سنتی می شوند و در رستوران های سراسر کشور محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. با ارائه طراحی های صفحه منوی با پویایی بیشتر و در زمان واقعی ، آنها جلب توجه می کنند و مزایای زیادی برای تجارت شما دارند.

بیایید بررسی کنیم که چرا می توانید یک صفحه منوی دیجیتال برای یک رستوران راه اندازی کنید :

صفحه منوی دیجیتال چیست؟

یک صفحه منوی دیجیتال برای نشان دادن دسته بندی های تفکیک شده از مواد غذایی و نوشیدنی ها می باشد همراه با تصاویر جذاب که حس چشایی مشتریان را برمی انگیزانند  صفحه نمایش دیجیتال یک امتیاز برجسته می باشد . به شما این امکان را می دهد تا مشتریان شما در حالی که هنوز در صف منتظر منوی شما باشند و قبل از رسیدن به پیشخوان ، گزینه هایشان را ببینند و انتخاب هایشان را ثبت سفارش کنند.

 

دلایل استفاده از یک صفحه منوی دیجیتال

آسان و راحت

منوهای علامت گذاری دیجیتال هم برای شما و هم برای مشتری یک راه حل برنده ارائه می دهند.

مشتریان از کاربردهای منوی دیجیتال قدردانی می کنند زیرا به کاهش زمان انتظار کمک می کنند ، اطلاعات را به راحتی قابل هضم ارائه می دهند و چشم نواز هستند.

از دید مدیر یا مالک ، به ویژه در رستوران های سرویس دهنده سریع ، به روزرسانی منوی دیجیتال فوق العاده آسان است و می تواند به عملکرد موثرتر کسب و کار به طور کلی کمک کند.

 

مقرون به صرفه

چاپ مرتب منوهای رستوران و نیاز به سفارش پوسترهای جدید هر بار که تغییرات زیادی برایتان گران تمام می شود. وقتی به جای آن از یک نوع دیجیتال استفاده می کنید ، هنگام به روزرسانی منو خود هزینه دیگری متحمل نمی شوید.

 

تجربه بهتر مشتری

وقتی مشتری در رستوران تازه وارد می شود ، ممکن است گاهی اوقات گیج کننده باشد که درک کند چه مواد غذایی ارائه می شود و چه گزینه هایی وجود دارد. منوی رستوران دیجیتال می تواند تجربه را برای مشتریان جدید لذت بخش و ساده تر کند.

علاوه بر این ، داشتن تجربه تعاملی و بصری بیشتر می تواند به مشتریان در لذت بردن از وقت خود و همچنین در کاهش زمان انتظار کمک کند.

 

به افزایش فروش خود کمک کنید

وقتی از راه حل منوی دیجیتال عاقلانه استفاده می کنید ، حتی می تواند فروش شما را افزایش دهد. مطالعه ای که در مورد استفاده از آن توسط پریم برگر انجام شد ، نشان داد که استفاده از آنها طی یک سال 50٪ افزایش فروش داشته است.

 

روشی آسان برای به روز رسانی

وقتی از منوهای کاغذی استفاده می کنید ، هر بار که تغییری ایجاد می کنید باید هزینه چاپ جدیدی را متحمل شوید. به روزرسانی صفحه منوهای دیجیتالی فوق العاده ساده و رایگان است.

برای به روزرسانی منو فقط چند دقیقه طول می کشد تا یک نفر تغییرات ایجاد کند. وقتی زمان استفاده از مواد چاپی را در نظر می گیرید که طراحی منو چقدر طول می کشد ، این صرفه جویی در وقت مزیت بسیار خوبی است.

 

ثبات نام تجاری را حفظ کنید

داشتن یک شخصیت تجاری و اطمینان از انطباق بازاریابی شما با شخصیت برند شما در همه سیستم عامل ها ضروری است. هنگامی که از صفحه دیجیتال استفاده می کنید به این معنی است که هرگونه تغییر در بازاریابی در حضور اینترنت خود می توانید بلافاصله از نظر زیبایی در رستوران منعکس شود.

این همچنین بدان معنی است که اگر رستوران شما مکان های مختلفی دارد ، حفظ بازاریابی مداوم آسان است.

 

می توانید محتوای خود را به صورت فوری و یکپارچه در صفحه منو دیجیتال منتشر کنید ، از امنیت و ایمنی بیشتری برخوردار است. با دسترسی به اینترنت قادر خواهید بود از هر مکانی محتوای زمان واقعی خود را منتشر کنید و محتوای آن را برنامه ریزی کنید.

این راه حل منوی دیجیتال مبتنی بر یک چیدمان قابل برنامه ریزی رایگان و هر آنچه برای تهیه محتوای دیجیتالی مناسب برای رستوران خود نیاز دارید ، ارائه می دهد.

این راه حل همچنین می تواند از نظر حفظ فاصله اجتماعی و سایر نگرانی های بهداشتی ناشی از بیماری همه گیر ویروس کرونا برای تجارت شما انقلابی باشد. شما می توانید یک منوی دیجیتال بدون لمس برای مشتریان خود ایجاد کنید تا به حفظ امنیت محیط و شاد بودن مشتریان کمک کند.