ایده های منحصر به فرد در طراحی منو کافی شاپ

ایده های منوی کافی شاپ بی شماری وجود دارند که می توانید برای بازاریابی در کافه خود استفاده کنید. با طراحی مناسب رنگ ، فونت و طرح زمینه منو، می توانید به نام تجاری خود کمک کنید. بهتر است منوی خود را متناسب با فضایی که می خواهید ایجاد کنید ، طراحی کنید.

 

در اینجا ایده های منحصر به فرد منوی کافی شاپ برای الهام گرفتن از آنها برای بازده بیشتر کار خود آورده شده :

منوی سبک کافه رستوران

خوانایی، یک عنصر مهم در هریک از موارد بازاریابی است و برای منوها حتی از اهمیت بیشتری برخوردار است. می توانید از رنگ های چشم نواز و تصاویر با کیفیت استفاده کنید ، اما اگر خواندن متن مشکل باشد مشتریان شما در تصمیم گیری در مورد اینکه چه چیزی باید سفارش دهند  شرایط بسیار دشوار خواهد شد. این امر می تواند مشتریان را به راحتی ناراحت کرده و یا باعث شود که محیط را را ترک کنند. اطمینان حاصل کنید که فونت های شما به اندازه کافی بزرگ هستند تا با یک چیدمان مناسب خوانده شوند  و از تضاد رنگ ها در پس زمینه اطمینان حاصل کنید. در این مثال از منوی کافی شاپ ، تضاد قلم نارنجی و سفید در برابر پس زمینه قهوه ای تیره ، خوانایی اطلاعات را تضمین کنید. تصاویر دانه های قهوه از یک رنگ تم واضح تر نیز هستند ، بنابراین طرح به نظر تمیز و عناصر یکنواخت به نظر می رسد و به همین دلیل کارآمد می باشند.

 

منوی سبک کافه شهر

بهتر است منوی خود را متناسب با فضایی که می خواهید ایجاد کنید ، طراحی کنید در اینجا ایده های منحصر به فرد

منوی کافی شاپ برای الهام بخشیدن به ایده های خود آورده شده است در سبک کافه رستوران خواندن فهرست اصلی به سبک مستر برای مشتریان راحت تر است ، این منوی کافه شهری تصاویر چشم نواز را در پس زمینه نگه می دارد تا مشتریان بتوانند روی متن تمرکز کنند ، پیام خود را واضح و ساده نگه دارید. با طراحی دقیق ، بهتر است متن خود را به مهمترین اطلاعات محدود کنید تا مطمئن شوید پیام شما به طور واضح منتقل می شود. اگر تصاویر و سایر عناصر طراحی را اضافه می کنید ، مطمئن شوید که خواننده را از متن منحرف نمی کند. مشتریان کافی شاپ از اینکه می توانند بفهمند شما چه نوع قهوه و غذایی را ارائه می دهید از شما قدردانی می کنند.

منوی کافی شاپ در میان یک شهر شلوغ احساس آرامش را نشان می دهد. بنابراین در حالی که ظاهر کلی این منو به وضوح بیانگر حال و هوای شهری است ، طراحی ساده و طرح آن به تأکید برند شما نیز کمک می کند. شما می توانید سادگی را در همه چیز احساس کنید ، از تصویر یک فنجان قهوه بخارپز در مرکز منو گرفته تا استفاده از فونت سفید و فضای خالی زیاد. همه اینها برای ایجاد یک منوی کافی شاپ دلپذیر می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

 

منوی سبک کلاژ عکس

یک کلاژ تصاویر مختلفی را بهم پیوند داده و برای ساختن یک داستان به هم متصل می کند. با نمایش نمونه ای از نوشیدنی ها و یا غذا می توانید از این روش در فهرست خود استفاده کنید. این کار به شما ایده می دهد که ازمنو سفارش های خود چه انتظاری داشته باشید. حتماً یک عکاس حرفه ای برای گرفتن تصاویر واقعی با کیفیت بالا از محصولات خود استخدام کنید. شما همچنین برای اضافه کردن گرافیک به طرح ، به یک طراح متخصص نیاز خواهید داشت تا در سایر عناصر طراحی موجود در فهرست به شما کمک بسزایی کند.

 

منوی سبک تخته سیاه کافه

 در بعضی مواقع ، خواندن طیف گسترده ای از انتخاب های قهوه در یک منو می تواند برای مشتریان طاقت فرسا باشد ، و داشتن یک فراخوان برای عمل   CTAطراحی این منو کمک می کند تا ایده ای برای انجام اقدامات بعدی باشد. هنگامی  که آنها گزینه های مختلف قهوه را که مغازه شما ارائه می دهد بدانند ، آسان خواهد بود که با افزودن سریع به فهرست ، آنها را ترغیب به خرید کنند. دعوت به عمل خود را کوتاه ، خلاقانه و در عین حال مزیت گفتگو را دارا می باشد.

 

منوی سبک مجله

قرار دادن محصولات ویژه در منو راهی عالی برای  طراحی منو است. توجه اولیه ای را که شما برای جلب توجه مشتری خود نیاز دارید و مشتاق کردن آنها برای امتحان کردن محصولات خود ترغیب می کند ، همچنین در جلسات کاری معمولی که اغلب در کافی شاپ ها برگزار می شود ،  به این مسئله نیز کمک می کند. یک مثال از منوی کافی شاپ از یک طرح به سبک مجله برای نمایش محصولات ویژه فروشگاه مورد استفاده قرار می گیرد. عکس های این نوشیدنی ها ، بزرگ و برجسته است و اطلاعاتی مانند مواد اولیه و قیمت گذاری به عنوان زیرنویس اضافه شده است. با داشتن یک منوی کافی شاپ زیبا ، اطمینان حاصل کنید که کارکنان شما برای پردازش فروش بیشتر مجهز هستند.در پرداخت داخلی این برنامه بر روی آن اجرا می شود و دارای قابلیت پیمایش مشتری را داراست.

 

منوی سبک طراحی آثار هنری

سلسله مراتب مناسب فونت با استفاده از قلم های بزرگتر، رنگارنگ یا بسیار متناقض خوانندگان را به سمت یک پیام جذب می کند. این باعث می شود که ابزاری مفید برای راهنمایی مشتری از طریق منوهایی می باشد که جزئیات زیادی درباره محصولات آن ارائه می دهند. همچنین هنگام تلاش برای بازاریابی یا تبلیغ محصولات جدید می تواند به مقدار زیادی جذب مشتری کمک کند. با استفاده از فونت های بزرگتر ، می توانید بلافاصله نگاه مشتری را به سمت آن جلب کنید. در این مثال ، کلمات "قهوه بو داده" با فونت درشت و سفید که در مرکز قرار دارد. این پیام ها ابتدا توجه و علاقه خوانندگان را به خود جلب می کنند. و پس از آن ، مواد غذایی که با قلم سفید و کوچکتر ذکر شده اند ، بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.

 

منوی سبک طراحی جشن

رنگهایی که در منوی کافی شاپ خود استفاده می کنید خیلی تاثیرگذار برای یادآوردی مجدد آن کافه می باشد. اگر از رنگ های مارک تجاری خود استفاده می کنید ، به احتمال زیاد شما از یک پالت رنگی استفاده می کنید که برای تأکید بر نام تجاری خود طراحی شده است. رنگهایی را انتخاب کنید که نمایانگر شور و نشاطی باشد که می خواهید کافی شاپ شما بر مبنای آن شناخته شود. اطمینان حاصل کنید که رنگ هایی که انتخاب می کنید احساساتی را ایجاد می کند که می خواهید مشتری شما با دیدن منوی آن را احساس کند. رنگ های روشن ، مانند آنچه در منوی بالا استفاده می شود ، نمایانگر نشاط بیشتری هستند ، در حالی که رنگ های خنثی تر مانند خاکستری و سیاه می توانند آرامش یا انحصار خاصی را نشان دهند.

 

منوی کافه تبلیغاتی

ممکن است در کافی شاپ خود رویدادهای در حال انجام داشته باشید ، مخصوصاً اگر تحت یک موضوع خاص کار می کنید و در حالی که شما همیشه می توانید پوسترهایی را برای تبلیغ رویدادها به دیوارهای خود اضافه کنید ، افزودن اطلاعات به فهرست شما روشی موثرتر است زیرا مشتریان معمولاً قبل از سفارش ، آنها را نگاه می کنند. همچنین این فرصت را به مشتریان می دهد تا در مورد این رویداد منو به آنها خدمات ارائه دهند. این مثال منوی کافی شاپ تبلیغاتی اطلاعیه ای را برای یک رویداد نشان می دهد. قلم سفید در مقابل رنگ های قهوه ای تیره و خاکستری قرار دارد و تمرکز بیشتری را روی اطلاعات رویدادها ایجاد می کند. همچنین در انتهای منو به صورت استراتژیک قرار گرفته است ، بنابراین مشتریان این فرصت را دارند که تمام مواد غذایی و نوشیدنی موجود را بخوانند.

 

سبک محتوای تعاملی

اگر اهل طراحی مینیمالیستی نیستید ، می توانید از شلوغی و آشفتگی جلوگیری کرده و یک منوی زیبا داشته باشید. از پشت منو برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات جالب مکالمه با مشتریان خود استفاده کنید. حتی می توانید پیوندی را به وب سایت و حساب های شبکه های اجتماعی خود اضافه کنید ، بنابراین مشتریان می توانند از آنها دیدن کرده و در حالی که منتظر سفارشاتشان هستند تعامل داشته باشند. طرح منوی کافی شاپ اینفوگرافیک جالبی را برای دوستداران قهوه اضافه می کند. در حالی که تصاویر زیبا و جالب هستند ، در پایین هر تصویر اطلاعات گسترده ای وجود دارد و حتی برای افرادی که نیاز به کمک در ایجاد ارتباط دارند ، شروع کننده مکالمه شود.

 

طراحی تخته سیاه شلوغ

برای تقویت هویت نام تجاری خود ، باید اطمینان حاصل کنید که منوی شما موضوع کلی کافی شاپ شما را نشان می دهد. این ثبات به تحکیم مارک تجاری شما کمک کرده و فروشگاه شما را به یاد ماندنی تر می کند. به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان در هنگام نیاز به سرگرمی با دوستان یا مشتریان و ارتباط با خانواده خود که کافی است از فضای موجود استقبال کنند ، به کافه شما فکر می کنند. این منو طراحی شلوغ دارد و در ذهن مشتریان ماندگار می شود اگر می خواهید میانسالان  بیشتری را که به دنبال مکانی آرام برای استراحت هستند ، جذب کنید ، این طراحی ممکن است سبک شما باشد. کار با بودجه کمتر به این معنی نیست که باید از مشاوره با متخصصان صرف نظر کنید و فقط منوی کافی شاپ خود را به تنهایی طراحی کنید. می توانید یک طراح گرافیک مستقل و یک متخصص استخدام کنید تا اطمینان حاصل شود که منوی مناسبی برای مطابقت با نام تجاری خود دارید.

 

منوی قهوه

برای مرتب نگه داشتن طراحی خود از شبکه ها استفاده کنید. صرف نظر از رنگ یا خلاقانه بودن آن ، منوی کافی شاپ شما هنوز باید منظم به نظر برسد. به عنوان مثال یک شبکه کد رنگی با چهار نوع  قهوه مختلف را به دسته های متفاوت جدا کنید ، بنابراین مشتریان شما می توانند به سرعت نوشیدنی های خاص را پیدا کنند. این به شما کمک می کند تا یک تجربه خرید دلپذیر به مشتریان خود بدهید و آنها را به مشتری تکراری تبدیل کنید.

 

منوی قهوه اسپرسو بار

با تعداد زیادی عکس و متن می توان یک ظاهر کلی دلپذیر ایجاد کرد. به طور کلی ، شما باید طرحی را ایجاد کنید که برجسته باشد اما آنقدر زیاد نباشد که چشم مشتری را خسته کند. برای رسیدن به ظاهری متعادل عناصری را انتخاب کنید که مکمل یکدیگر باشند. با پالت های رنگی ساده هم برای فونت و هم برای تصاویر کار کنید.

 

منوی سبک کافه آمریکایی

بعضی اوقات ، افراد تمایل به یادآوری شعارها بیش از نام تجاری دارند. بنابراین در نظر داشته باشید که در صورت امکان شعار یا نشان تجاری را به فهرست کافی شاپ خود اضافه کنید. همچنین به شما اجازه می دهد تا مخاطبان شما آگاهی از موضوع کافی شاپ شما و آنچه را که از مواد غذایی می فروشید انتظار داشته باشند در این مثال ، عنوان تجاری "بهترین قهوه در جزیره !" درست زیر نام کافی شاپ قرار گرفته و به خاطر سپردن آن بسیار آسان است ، زیرا دقیقاً همان چیزی را منتقل می کند که هر دوستدار قهوه می خواهد بشنود.

 

منوی قهوه رسمی

ممکن است یک عکس برای تشویق مشتری برای سفارش نوع جدید قهوه ای که در فروشگاه خود ارائه می دهید کافی نباشد. بهتر است یک توضیح کوتاه اضافه کنید که به مشتریان کمک کند که بدانند چه چیزی را خریداری می کنند. خلاق باشید و از کلماتی استفاده کنید که نظر بینایی ، چشایی و بویایی آنها را جلب می کند. حتی می توانید روی آن خطوطی شوخ و خنده دار را در آن بگنجانید. در این مثال از منوی کافی شاپ رسمی ، هر نوشیدنی با استفاده از مواد تشکیل دهنده و طعم دهنده توصیف شده است.

 

منوی کافی شاپ مصور

اگر احساس می کنید تصاویر بزرگی که فضای بیشتری از منوی شما را اشغال می کنند سبک شما نیست ، سعی کنید تصاویر را به جای آن در منوی کافی شاپ خود اضافه کنید. این رویکرد احساس شخصی تری به طراحی می بخشد و می تواند ایده سفارش غذا به ویژه برای مشتریان جدید را جذابتر کنید. این یک رویکرد مناسب به ویژه برای کافی شاپ هایی است که می خواهند محصولات دم کرده و خانگی را به تصویر بکشند. این ایده به منو طراحی هنری بیشتری می بخشد که مخصوصاً برای کافی شاپ هایی که می خواهند یک سبک مارک خانگی ایجاد کنند بسیار مناسب است.

ایده های منوی کافی شاپ ایده هایی هستند که می تواند مارک تجاری شما را معرفی کند با عناصر طراحی مناسب ، منوی شما می تواند به یک بستر بازاریابی موثر برای جذب مشتری بیشتر و برای کمک به الهام بخشیدن به طراحی های ساده و خلاقانه منوی کافی شاپ ما را راهنمایی کنند.