به چه منظور صاحبان رستوران باید به دنبال مدیر رستوران بگردند؟

شما به عنوان صاحب رستوران ، به مدیر خود وابسته هستید تا رستوران خود را به طور موثر راه بیندازید و مشکلات پیش آمده برای مهمانان یا کارمندان را برطرف کنید. به خصوص اگر ترجیح می دهید بیشتر اهل مالکیت عملی باشید ، داشتن مدیر رستوران مورد اعتماد بسیار مهم است. علاوه بر تجربه آنها در تجارت ، در صورت استخدام مدیر جدید رستوران ویژگی های خاصی نیز وجود دارد که برای ترقی تجارت از آنها پیروی کنید.

از آنجا که این یک کار با سرعت بالا است که نیاز به ساعتهای طولانی و بسیاری از تعاملات انسانی دارد ، این موقعیتی برای همه نیست. حتی اگر تحصیلات و مهارت های لازم را داشته باشید ، ممکن است شخصیت مناسبی برای رشد در این نوع از محیط های پر سر و صدا نداشته باشید.

در اینجا 11 ویژگی وجود دارد که صاحبان رستوران باید در یک مدیر رستوران جستجو کنند:

پرشور

وقتی ساعت دوازدهم شیفت کاری خود را می گذرانید و هنوز یک میلیون چیز دارید که هنوز باید از لیست کارهای شما عبور کنند ، اشتیاق شما به کار شماست که شما را ادامه دار می کند. بهترین مدیران رستوران کسانی هستند که کاری را که انجام می دهند دوست دارند و به همین دلیل همیشه 110٪ به آنها پول می دهند. نکته مثبت دیگر اینکه نگرش مثبت آنها مسری خواهد بود و به بالابردن همه کارمندان کمک می کند.

 

استقامت قوی

مدیر رستوران شخصی است که اولین و آخرین نفر از رستوران محسوب می شود و معمولاً مجبور است در آشپزخانه یا در طبقه اتاق ناهار خوری بیرون برود وقتی کارکنان کافی برای پوشش جمعیت غذاخوری ها وجود نداشته باشد. بنابراین استقامت جسمی سالم خیلی ملاک مهمی محسوب می شود. او باید بتواند ساعت های طولانی روی پاهایشان باشد و بتواند اجسام سنگین را بلند کند.

 

مهارت حل مسئله

در تجارت رستوران ، کلید بقا توانایی تفکر سریع روی پاها است. روز به روز ، شما هرگز نمی دانید که چه مشکلاتی ممکن است بوجود بیاید و باید بتوانید سریع و کارآمد با آنها کنار بیایید بدون اینکه دچار فشار و استرس شوید. در طی مراحل مصاحبه ، از نمونه هایی از نحوه برخورد آنها با مشاغل قبلی خود پرس و جو کنید.

 

استوار

به طور مداوم غذای خوب و خدمات با کیفیت چیزی است که هر مشتری به دنبال آن است. شما به یک مدیر رستوران نیاز دارید که هر روز بدون توجه به اینکه چه مشکلی ممکن است پیش بیاید یا اینکه روز بدی را سپری می کنند ، این امکان را فراهم کند. و با  ثابت ماندن حتی در شرایط استرس زا ، مدیر رستوران شما رفتار مشابهی را در کارکنان آنها القا می کند.

 

شخصیت مردمی

این مورد قطعاً برای یک فرد خجالتی و درون گرا که ترجیح می دهد به جای تعامل با کارمندان و مشتری ها ، در دفتر کار مخفی می شود ، مناسب نیست. خواه کارمندی دردسرساز باشد و هم مشتری ناراضی ، شما رهبری را می خواهید که بداند چگونه وضعیت را پشتیبانی کند تا بر منزلت رستوران تأثیر منفی نگذارد.

مردمی بودن همچنین به معنای دانستن چگونگی  تشویق کارکنان خود است که همیشه بهترین تلاش خود را انجام دهند. وقتی آنها یک رهبر دارند ، احساس می کنند واقعاً به آنها اهمیت می دهند ، احتمال اینکه بیشتر برای آن شخص کار کنند بسیار زیاد است. شما به عنوان مدیر رستوران بدانید چگونه احساس ارزشمندی و مهم بودن را به افراد القا کنید.

 

همیشه آماده

اگرچه آنها همیشه باید به طور غیر منتظره رسیدگی کنند ، اما هنوز هم مهم است که یک مدیر رستوران رویکردی فعالانه داشته باشد و نه برخورد واکنشی نسبت به تجارت. شما می خواهید یک مدیر رستوران که آینده نگری داشته باشد ، برای مشکلات احتمالی که ممکن است در روز بروزرسانی کند ، از قبل برنامه ریزی کند یک مدیر واکنش دهنده ، مهم نیست که چقدر مهارت در مدیریت بحران ها را داشته باشد ، در نهایت با مشکلی روبرو خواهد شد که رستوران برای آن آماده نشده است و این می تواند به خط اصلی آسیب برساند.

 

خلاقانه

توانایی تفکر خارج از چارچوب و یافتن راه حل های خلاقانه نیز مهارت مهمی است که مدیر رستوران شما می تواند داشته باشد. آنها باید بخوبی از روند صنعت بخوانند و از اجرای فناوری یا رویکردهای جدید برای بهبود تجارت نترسند. یک مدیر با اعتماد به نفس از تغییر نمی ترسد ، یکی از ایده های خلاقانه در جهت بهبود شرایط پیچیده کاری بهره گیری از مزیت منو دیجیتال می باشد این یک مورد را از ما داشته باشید تا تحولات سود آور را در تجارت خود احساس کنید ، برای کسب تجربه کاری خاص خود روی منو دیجیتال کلیک کنید تا از اطلاعاتی که کسی به شما نمی گوید آگاه شوید ، شما فرد خوش شانسی هستید که این مقاله را برای مطالعه انتخاب نمودید این یک فرصت و امتیاز برای شما تلقی می شود از دست ندهید و با این تحول می توانید رقبا را از سر راه خود کنار بزنید.

 

سازمان یافته

با مسئولیت های فراوان ، راحت می توانید  در کارغرق شوید. به همین دلیل است که مدیر رستوران باید به طور طبیعی سازمان یافته باشد. شما کسی را می خواهید که همه صورتحساب ها و مدارک مهم را به ترتیب نگه دارد تا مهلت مهمی از دست نرود. یک فضای کاری نامرتب فقط به هرج و مرج روزمره زندگی رستوران ها می افزاید برای جلوگیری از این روند مخرب از کاربرد تاثیرگذار منو دیجیتال بهره ببرید که بخش بزرگی از مشکلاتتان حل و فصل شود و راهتان هموار شود. وقتی کارمندان به دلیل اینکه مدیر حقوق و دستمزد را به موقع قرار نداده است ، حقوق نمی گیرند ، این امر مشکلات زیادی را برای بسیاری از افراد ایجاد می کند.

 

اعداد خوب

از حقوق و دستمزد تا پرداخت قبض برق گرفته تا تعادل بودجه ، یک مدیر رستوران خوب باید در حسابداری مهارت داشته باشد. اشتباهات بسیار زیاد می تواند از نظر اقتصادی یک تجارت را خراب کند. مدیر رستوران شما همچنین باید هنگام تصمیم گیری در مورد رستوران ، نکته اصلی را در نظر داشته باشد. تمام تصمیمات باید در جهت بهبود نتیجه کار باشد.

 

نماینده خوب

یک رهبر قوی و با اعتماد به نفس می داند که آنها نمی توانند همه کارها را خودشان انجام دهند و این کار را به خوبی انجام می دهند. همه چیز در مورد کار تیمی است. برای موفقیت یک رستوران ، مدیر باید توانایی تفویض وظایف و ایجاد سخت کوشی و وفاداری در کارکنان را داشته باشد. یک مدیر دوست دارد تمام اعتبار خود را که معمولاً یک پرچم قرمز است ، به خود اختصاص دهد.

 

عاشق غذا

این احتمالاً ناگفته نماند ، اما یک مدیر رستوران غذا مجبور است عاشق غذا باشد. برای اینکه هیجان کارمندان و مشتریان راجع به آنچه که شما خدمت می کنید هیجان زده شوید ، باید در مورد آن نیز اشتیاق داشته باشید. همچنین داشتن مدیر رستوران که دوست دارد در جریان همه روندهای فعلی صنعت رستوران از جمله غذاهای جدید باشد ، به شما کمک می کند.

 

حتی اگر قبلاً مدیر رستوران داشته اید ، بهتر است بتوانید آنچه را که باعث موفقیت در کارشان می شود ، شناسایی کنید تا بتوانید این مهارت ها را در او پرورش دهید. شما به عنوان صاحب رستوران ، در نهایت مسئول استعداد و مهارت کارکنان خود هستید و مدیر شما علاوه بر سرآشپز ، جدایی ناپذیرترین موقعیت در رستوران است.