بهترین خوراکی جفت در کنار جرعه قهوه خود

چه اول صبح از قهوه خود لذت ببرید ، چه به عنوان یک وعده بعد از ظهر یا هر وقت در این میان ، بسیاری از خوراکی های خوشمزه وجود دارد که می توانید در کنار جرعه خود لذت ببرید. اگر شما عاشق قهوه با کیفیت هستید و دوست دارید از حبوبات خود بهترین استفاده را ببرید ، پس باید اطمینان حاصل کنید که دم کرده شما با هر میان وعده کاملاً جفت می شود تا از هر نوع طعم بد جلوگیری کنید. در اینجا برخی از بهترین جفت های قهوه و مواد غذایی را به اشتراک می گذاریم.

مشاهده خواهید کرد که بسیاری از بهترین گزینه های جفت سازی شیرین هستند تا خوش طعم. به دلیل این واقعیت است که قهوه می تواند تلخ باشد ، و بنابراین شیرینی که برخی از غذاها ارائه می دهند به خوبی از آن تعریف می کنند و متعادل کننده سلیقه های تندتر برای تجربه لذت نوشیدن قهوه هستند.

شکلات :

خیلی از ما غذای شکلاتی را رد نمی کنیم و خوشبختانه برای دوستداران قهوه ، قهوه و شکلات یک مسابقه در بهشت ​​است. تصمیم بگیرید که بعد از نوشیدن یک جرعه تازه می توانید آن را به یک فنجان تازه دم کرده تبدیل کنید ، تجربیات عطر و طعم باورنکردنی زیادی وجود دارد. باز هم ، نوع قهوه ای که می نوشید در شکلاتی که باید با آن جفت کنید تأثیر دارد و برعکس.

در قواعد مشابه جفت شدن قهوه های جسورانه تولید شده در برزیل و اتیوپی وقتی با شکلات تلخ مطابقت داشته باشند طعم الهی پیدا می کنند. اگر سعی کرده اید شکلات سفید را با یک قهوه تیره تر بخورید ، احتمالاً طعم آن را بیشتر حس می کنید. در عوض ، اگر دوست دارید شکلات سفید بخورید خوشبختانه شکلات شیری را می توانید با هر نوع قهوه ای مطابقت داد. با این حال ، باید گفت که طعم آن بسیار خوشمزه است وقتی که با دم کرده تان مطابقت داشته باشد!

میوه :

اگر به دنبال یک میان وعده سالم هستید ، میوه اغلب بهترین گزینه را برای شما فراهم می کند. هنگام جفت کردن میوه با قهوه باید مراقب باشید ، زیرا برخی از ترکیبات با قهوه ، طعم ترش به وجود خواهد آورد. برای بهترین ترکیب عطر و طعم ، توت یا میوه های سنگی مانند هلو و زردآلو را انتخاب کنید. نوع قهوه ای که می نوشید تعیین می کند کدام میوه بهتر با آن کار کند. به عنوان مثال قهوه جامائیکا با یک مشت زغال اخته طعم عالی دارد!

هرچند همه اینها نباید میوه تازه باشند. میوه ها را می توان به تارت و دسرها اضافه کرد یا برای طعم شیرین تر پخت. اگر یک دسر مبتنی بر میوه ای شیرین تر انتخاب کردید ، قهوه را تفت دهید زیرا غنی بودن و عطر و طعم نوشیدنی کاملاً قند را متعادل می کند.

شیرینی:

یک میان وعده عالی هنگام صبحانه یا استراحت هنگام سفر برای لذت بردن از خوردن یک فنجان قهوه ، یک شیرینی مانند دانمارکی با یک دم نوش صبحانه به طرز فوق العاده ای کار خواهد کرد. کره و طعم شیرین این شیرینی ها مکمل قهوه خواهد بود ، و متعادل کردن هر طعم  تلخی برای یک تجربه کاملاً مزه دار. اگر شیرینی دانمارکی شما شامل میوه یا شکلات است ، بنابراین قوانین مشابه جفت شدن می تواند به صورت بالا اعمال شود.

پنیر:

اگرچه ممکن است به فکر جفت شدن بیشتر باشید ، اما قهوه می تواند در طعم پنیر نیز تأثیر خارق العاده ای بگذارد. طعم دهنده های شدید پنیر فقط با قهوه تقویت می شوند ، که به اندازه کافی قدرت دارد تا طعم خاص خود را در برابر پنیر حفظ کند. قهوه می تواند نت های نمکی پنیر را برش دهد و با هر جرعه به عنوان یک پاک کننده کام عمل کند ، بنابراین شما واقعاً می توانید طعم کامل هر جرعه را بدانید.

پنیرطعم قهوه خوشمزه ای ایجاد می کند ، در حالی که قهوه طعم کره ای و مغزدار پیدا می کند.

کیک:

یک جفت کاملاً کلاسیک ، تمام کافی شاپ های خوب مجموعه وسیعی از کیک ها را در اختیار شما قرار می دهند تا در کنار یک فنجان گرم قهوه از آن لذت ببرید. تمام جفت های قهوه و کیک بسیار خوب عمل می کنند ، اما با تطبیق عطر و طعم های کلیدی در هر یک ، می توانید تجربه های طعم واقعا باورنکردنی را پیدا کنید. یک برش کیک هویج با یک قهوه مزه فوق العاده ای پیدا می کند ، که حاوی نت های مغزدار و کاراملی است که مکمل کیک هستند. بشقاب پر از کیک شکلاتی غنی و غلیظ؟ برای خود یک فنجان قهوه گواتمالای بو داده بریزید و از نت های شکلاتی ارائه شده لذت ببرید.

دونات:

دونات یکی دیگر از گزینه های کلاسیک علاقه مندان به قهوه است ، به خصوص برای کسانی که قهوه خود را با کمی شیر و شکر درست می کنند. قهوه کاستاریکا با دونات به خوبی کار می کند ، زیرا به طور طبیعی شیرین تر است و از شیرینی های یک دونات تعریف می کند.