تاثیرگذاری برند تجارت خود با منوی دیجیتال

منوی دیجیتال: ابزاری که باید برای رستوران خود در دوران کرونا داشته باشید

آیا به تهیه یک منوی دیجیتال برای رستوران خود فکر می کنید؟ مطمئناً ، منوهای دیجیتالی مدتی وجود داشته اند - فرصت بهتری برای محبوبیت بیشتر توسط مشتریان بوده است .

با نمایش منوی الکترونیکی ، هیچ کس مجبور نیست برای سفارش غذا یا نوشیدنی منویی را لمس کند. این امر آنها را به یک راه حل عالی برای مقابله با نگرانی های موجود در زمینه بهداشت تبدیل می کند. این یکی از دلایلی است که ما آنها را در لیست بررسی خود در دوران کرونا قرار داده ایم.

یک صفحه منوی دیجیتال مزایای اضافی فراتر دارد چون ساده ، سازگار و مقرون به صرفه هستند. به زبان ساده ، یک منوی دیجیتال بهترین روش برای پیروی از دستورالعمل ها است در حالی که خود را برای موفقیت در آینده تنظیم می کنید.

 

چرا رستوران ها منوهای دیجیتالی را دوست دارند؟

منوی دیجیتال نسخه دیجیتالی منوی چاپی شما است که روی صفحه نمایش داده می شود. این موارد ، فهرست های ویژه ، قیمت ها و سایر مطالب منوی منظم شما را به روشی جذاب بصری نمایش می دهد. برای ایده بهتر به این نمونه های الهام بخش منوی دیجیتال نگاهی بیندازید. در اینجا شش مزیت برتر استفاده از منوی دیجیتال یا الکترونیکی آورده شده است :

موجب صرفه جویی در وقت می شود - تعویض آیتم های منو ، تغییر قیمت فقط با چند دقیقه منوی غذای دیجیتالی انجام می شود. برای هر تغییر نیازی به منوی نمایش فیزیکی یا چاپ مجدد و سفارش منوهای شخصی جدید نیست. با استفاده از یک منوی دیجیتال ، می توانید ویرایش ها را به سرعت انجام دهید ، و صرفه جویی در یک زمان طولانی را داشته باشید.

 

هزینه ها را کاهش می دهد - یک صفحه منوی دیجیتال نیاز به سرمایه گذاری اولیه دارد ، اما با گذشت زمان مقدار قابل توجهی پس انداز می کنید. هنگامی که منوی خود را به روز می کنید ، لازم نیست که منوی جدیدی سفارش دهید. اگر منوی کاغذی یا دستی دارید ، مجبور نیستید برای هربار تغییر دادن کار ، به هنرمند مبلغی پرداخت کنید تا این کار را دوباره انجام دهد. به زبان ساده ، تمام هزینه های اضافی برای به روزرسانی های منو را از بین می برید.

 

جذابیت بصری را افزایش می دهد - منوهای دیجیتال از نظر بصری جذاب هستند و خواندن آنها آسان است. آنها کار جالبی در جلب توجه مردم و هم چنین جلب توجه آنها انجام می دهند. حتی اگر یک مکان واحد دارید ، می توانید مارک تجاری خود را با درج خوراک رسانه های اجتماعی خود در صفحه یا سفارشی کردن هنر برای انعکاس انگیزه تجارت خود ، ارتقا دهید.

 

انعطاف پذیری - منوهای غذایی دیجیتال بسیار انعطاف پذیر هستند دیگر منوهای قدیمی نیست. ایجاد تغییرات ساده است ، که به شما امکان می دهد همزمان کار کنید و منوی خود را متناسب با نیازهای فعلی خود تنظیم کنید.

برند شما را بالا می برد و یکپارچه می کند - منوهای دیجیتال سازگاری برند را ایجاد می کنند. این مورد به ویژه اگر چندین مکان داشته باشید بسیار مفید است. ساده است که هر سایت با همان قالب منو در زمان واقعی به روز شود.

یک منوی غذای دیجیتال به طور قابل توجهی تماس و لمس را کاهش می دهد. مشتریان شما مجبور نیستند از نظر فیزیکی با یک منو ارتباط برقرار کنند و کارمندان شما نیز نیازی به تغییر فیزیکی منوی کاغذی یا ایستا ندارند. این مزیت در زمان فعلی بسیار ارزشمند است.

یکی از مهمترین مزایای آن این است که استفاده از آنها ساده است .

رستوران های سراسر کشور از منوی دیجیتال به طرق مختلف استفاده می کنند. برخی از موسسات آنها را برای سفارش آسان بر روی دیوار بالای صندوق نصب کرده اند. دیگران آنها را درست در جلوی درب ورودی قرار می دهند تا افراد را به درون خود جلب و جذب کنند و اما طریقه بهتر آن قرار دادن هر بارکد بر پایه استند در روی میزها می باشد.

روشن است که چرا بسیاری از رستوران ها منوی خود را به صفحه منوی دیجیتال تغییر می دهند زیرا استفاده از آنها ساده ، بهداشتی ، مقرون به صرفه و قابلیت انعطاف پذیری مطلوب را دارند.

برای اطلاعات بیشتر لینک زیر را کلیک فرمایید :

https://menudigital.ir/