تاثیرگذاری مدیریت مدرن رستوران

همیشه بین افکار سنتی و افکار مدرن تعارض وجود دارد زیرا تفکر و سبک کار کاملاً متفاوت است ، این به دلیل شکاف نسلی و توسعه مداوم در جهان می باشد ، اما برای موفقیت در کسب و کار باید مطابق تقاضا و با  روندهایی که در جهان در حال تغییر می باشد هماهنگ باشیم . با توضیحاتی در مورد سبک تاثیر گذاری مدیریت رستوران به روش مدرن برای پیشرفت کاری خود و هم چنین تفاوت آن با روش سنتی بیشتر آشنا شوید.

 در روش سنتی مشتری باید با پیشخدمت تماس بگیرد یا منتظر آمدن پیشخدمت شود تا بتواند غذای خود را سفارش دهد ، بعضی اوقات به دلیل کار زیاد پیشخدمت  یا باری که ممکن است  به تازگی برای سفارش به مشتریان  رسیده باشد دچار اتلاف وقت می شوند، با توجه به این شرایط مشتری نیز ناامید می شود بنابراین این نحوه مدیریت سنتی است.

 اما برعکس در مدیریت مدرن پیشخدمت در نرم افزار ترتیبی را به وجود می آورد و یا سفارشات را  در جدول ثبت می کند . بنابراین مشتری می تواند ثبت سفارش خود را انجام دهد و مستقیماً سفارش از طریق نرم افزار به درایو آشپزخانه می رسد که می تواند به سرعت ، سفارش خود را انجام دهد.

 

1.  منو :

مدیریت سنتی منو به صورت کتابچه است اما در مدیریت مدرن منو به صورت دیجیتالی است.

 

2. صورتحساب :

به روش سنتی ،پرداخت  صورتحساب به روش آنلاین امکان پذیر  نیست زیرا آنها فقط به پول نقد نیاز دارند، بنابراین فرکانس پرداخت انعطاف پذیر نیست بالعکس در مدیریت مدرن فرکانس پرداخت انعطاف پذیر است آنها می توانند قبض را از طریق پول نقد یا از طریق آنلاین پرداخت کنند. صورتحساب ها نیز به سرعت پرداخت می شوند.

 

3. گزارش های روزانه :

در مدیریت سنتی تهیه گزارشات روزانه به زمان نیاز دارد و همچنین کار دشواری است. اما از طریق نرم افزار ، گزارش های روزانه رستوران ها به راحتی تهیه و روزانه  ارسال می شوند.

 

4. امنیت :

در مدیریت سنتی داده ها به اندازه مدیریت مدرن چندان ایمن نیستند. در مدیریت مدرن ، داده ها ایمن هستند و اگر داده ها از بین بروند ، تهیه پشتیبان از داده ها امکان پذیر است ، اما به طور سنتی این امکان وجود ندارد.

بنابراین فکر می کنم با دانستن تفاوت مدیریت حتماً فهمیده اید که کدام نوع مدیریت را برای بازدهی بیشتر کسب و کار خود  انتخاب کنید.

 

اطلاعات بیشتر از راه حل ها

-  مزایای مدیریت موجودی:

مهمترین مسئله ای که در رستوران باید مدیریت شود موجودی کالا است که بخشی جدایی ناپذیر از تجارت است که بدون آن کسب و کار نمی تواند با موفقیت کار کند، بنابراین مدیریت موثر تجارت منجر به سود و دستیابی به هدف می شود. مشکل مشترکی که تجارت با آن روبرو است ، مدیریت موجودی کالا از طریق نرم افزار موجودی کالا است.

این نرم افزار به تجارت کمک می کند تا موجودی کالا را مدیریت کند و به کسب و کار برای کسب سود کمک کند. برخی از مزایای این نرم افزار این است که  مدیریت موجودی کسب و کار شما را با سرعت زیاد انجام دهد و در تصمیم گیری به شما  کمک کند که این عوامل عبارتند از :

 

- بازده پولی:

این نرم افزار مدیریت موجودی، به مدیریت موجودی چندگانه کسب و کار کمک می کند که باعث صرفه جویی در وقت وکاهش  هزینه و همچنین از  اتلاف بیش از حد موجودی کالا جلوگیری می کند. این نرم افزار فقط کالاهای مورد نیاز خود را ذخیره می کند که به نوبه خود فروش و سود را افزایش می دهد.

 

- چگونه نرم افزار می تواند به مدیریت رستوران کمک کند ؟

بنابراین با شنیدن نام رستوران همه دوست دارند چیزی بخورند. تجارت رستوران ، شغلی است که در بازار بسیار سود آور است ، زیرا هر کس ترجیح می دهد بیرون غذا بخورد تا در خانه. بنابراین مدیریت سنتی  رستوران به عنوان مدیریت آسان نخواهد بود، بنابراین با کمک مدیریت نرم افزار،ارتباط بین رستوران ها و مشتری می تواند حفظ شود.از آنجا که این نرم افزار به کسب و کار کمک می کند تا صورتحساب ، حساب و گزارش روزانه تهیه کند و خرید روزانه ، فروش و اعتبارات و غیره را برای مدیر یا مالک ارسال کند.،این امر همچنین موجودی کسب و کار را مدیریت می کند تا هیچ گونه هدر رفت پول برای حل مشکل موجودی زیاد وجود نداشته باشد و همچنین به داده های این گونه اسناد و جزئیات مشتری و غیره امنیت می دهد.

 

-  چگونه برنامه اندروید جهان را بهتر تغییر داده است:

جهانی که می دانیم پر از فناوری پیشرفته است و دیجیتالی شده ،  بدون برنامه اندروید دسترسی پیدا کردن به جهان غیر ممکن است. بدون برنامه اندروید از تلفن های هوشمند نمی توان  استفاده کرد، زیرا در  امروزه  تقاضای این برنامه بیشتر است زیرا استفاده از آن آسان است و نکته برجسته این است که در موبایل می توانیم برنامه را بارگیری کنیم و از آن برنامه استفاده کنیم دارای ویژگی تحرک است همچنین استفاده از برنامه های اندروید نیز افزایش یافته است.

 

ویژگی های مهم نرم افزار:

دیجیتال سازی و فن آوری به روز شده به نیاز روح مردم تبدیل شده و زندگی مردم را آسان تر کرده است. اکنون امروزه تمام کارها از طریق آنلاین انجام می شود که باعث خوشحالی مردم شده زیرا در هر زمان که بخواهند می توانند پرداخت ، خرید و ... را  انجام دهند. این امر از طریق فناوری امکان پذیر شده است. این فناوری به تجارت کمک کرده است تا صورتحساب ها ، و اسناد فاکتور خود را از طریق آنلاین  مدیریت کنند.

سیستم ابری به روند کار و تجارت کمک می کند تا به راحتی و روان عمل کند. سیستم ابری به طور خودکار صورتحساب ها را پردازش می کند و همچنین به ردیابی پرداخت مشتری کمک می کند. این سیستم اطلاعات مشتری را ذخیره می کند و همچنین از طریق این سیستم به راحتی می توانید به اسنادی که ذخیره شده دسترسی پیدا کنید.

 

استراتژی های مدرن بازاریابی برای موفقیت در رستوران ها:

راه اندازی یک کسب و کار موفق در رستوران فقط تهیه غذای خوشمزه و سرو آن به غذاخوری های شما نیست. مصرف کننده امروز یک تجربه غذایی منحصر به فرد و شخصی را می خواهد که حتی ممکن است در رستوران شما برگزار نشود. بنابراین چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که عملیات خود را ساده می کنید تا بتوانید در عین مدیریت کار خود به کارآمدترین روش ، آنچه را که مشتری می خواهد به او ارائه دهید؟

پاسخ فناوری رستوران است. از مدیریت رزروها و برنامه ریزی برنامه های کاری گرفته تا ساده سازی فرآیندهای تحویل آنلاین و آشپزخانه ، تا مبارزه با زباله های مواد غذایی: در اینجا چند راه حل فنی و سیستم عامل آورده شده است که به شما در مدیریت ، بهینه سازی و نظارت بر تجارت به راحتی کمک می کند.

 

انقلاب دیجیتال:

امروزه دنیای آنلاین بیش از هر زمان دیگری موقعیت اصلی زندگی ما را در اختیار دارد. ما نه تنها به تماشای تلویزیون ، خرید یا خواندن کتاب به صورت دیجیتال می پردازیم ، بلکه برنامه ریزی ویزیت رستوران را بیشتر با این روش انجام می دهیم.اگر به دنبال یک رستوران خوب هستید؟ ما گوگل را جستجو می کنیم! رزرو میز؟ همچنین از نظر راحتی کاناپه به صورت دیجیتالی ، آسان انجام می شود. هر چقدر یک رستوران در پیشنهاد بزرگ آنلاین به چشم بیاید ، بهتر است. بنابراین از ابزارهای دیجیتالی که به رستوران داران کمک می کنند تفاوت زیادی ایجاد کند نیز موثرتر است.

اهمیت موقعیت رستوران ها در اینترنت از همان ابتدا مشخص می شود. گذشته از این ، روزهایی که مردم  یک جزوه تبلیغاتی محلی را برای یافتن یک مکان خوب باز می کردند ، گذشته است. موتورهای جستجو اکنون ابزاری هستند که مشتریان آینده را به سمت رستوران شما سوق می دهند. حضور آنلاین رستوران شما برای اینکه مشتری بتواند به سرعت در وب سایت شما یا یک سایت رزرو که کسب و کار شما در آن لیست شده است استفاده کند ، بسیار حیاتی است. بازخورد مثبت مشتریان دیگر فقط به نفع شماست. بیایید صادق باشیم: در این موقعیت مسلما شما ترجیح می دهید در رستورانی که مهمانان قبلی علاقه زیادی به دکوراسیون ، سرویس و غذا داشتند ، میز رزرو کنید.

 

شناخت مشتریان خود:

هنگامی که مشتریان رستوران خود را انتخاب کردید و در وب سایت قرار دادید ،مشتریان  ترجیح می دهند بلافاصله و در صورت امکان ، بدون برداشتن تلفن ، میز خود را رزرو کنند. آیا رستوران شما سیستم رزرواسیون آنلاین دارد؟ اگر جواب شما مثبت است به مشتریان شما این امکان را می دهد تا در هر زمان از روز به سرعت و به راحتی سفارش خود را رزرو کنند. آنها زمان ورود ، مهمانی و حتی میز مورد علاقه خود را در هر زمانی می توانند انتخاب کنند. علاوه بر این ، مشتریان می توانند در مورد هرگونه حساسیت غذایی که دارند و یا اینکه تولد چه کسانی در این گروه وجود دارد ، از قبل به شما اطلاع دهند. حقایق مفیدی برای شما به عنوان یک رستوران دار ، که می توانید به راحتی آنها را تهیه کنید تا یک تجربه رستوران شخصی ، اما مهمتر از همه ، فراموش نشدنی را برای مشتریان خود فراهم کنید.

به طور خلاصه ، با قرار دادن رستوران خود در کانون توجه آنلاین ، راه اندازی یک رستوران نه تنها بسیار راحت تر است ، بلکه باعث افزایش گردش مالی شما نیز می شود ، یک راه حل برای  رستوران  شما است که همه این عناصر را تسهیل می کند.

 

ساده سازی سفارش آنلاین غذا  

- دوران تحویل آنلاین غذا:

وقتی رستوران ها موقعیت خود را به صورت آنلاین انجام می دهند ، برای آنها بسیار مهم است که گزینه های سفارش آنلاین مناسب را نیز به مشتریان خود ارائه دهند.

اما قبل از شروع بسته بندی وعده های غذایی و فروش آنلاین آنها ، ساده سازی این کانال قدرتمند فروش بسیار مهم است. می توانید ضمن استفاده از وقت و منابع خود به کارآمدترین روش از این کانال ارتباطی نیز استفاده کنید.

 

- سفارشات آنلاین دقیقا چگونه کار می کند؟

هنگامی که رستوران شما جریان سفارش تحویل خود را به صورت خودکار انجام می دهد ، تمام سفارشات آنلاین شما به طور خودکار به سیستم فروش شما منتقل می شوند ، بنابراین کارکنان طبقه دیگر مجبور نیستند در سفارشات تحویل معطل بمانند. علاوه براین هر سفارش به طور خودکار به آشپزخانه ارسال می شود و در آنجا چاپ می شود.  

 

- سفارش آنلاین غذا:

رستوران هایی که با چندین شریک کار می کنند ، از نرم افزار مدیریت تحویل غذا استفاده می کنند، تمام سفارشات آنلاین شما می توانند در یک پلت فرم واحد مدیریت شوند.

به طور خلاصه ، با ارائه غذای تحویل آنلاین یا غذای آماده ، رستوران شما می تواند یک کانال فروش ارزشمند اضافه کند که فقط محبوبیت بیشتری پیدا می کند. خودکار کردن فرآیند سفارش آنلاین به شما در مدیریت کارآمد این کانال کمک می کند ، بنابراین می توانید از تمام مزایای تحویل غذا بدون پرداختن به مشکلات عملیاتی بهره مند شوید.

 

هوشمندانه برنامه ریزی کنید ، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید:

درست است که داشتن کارکنان خوب ارزش طلا دارد ، اما برنامه ریزی یکپارچه و روان برای تیم شما برای کمک به موفقیت در کار شما ضروری است.

بخش مهمان نوازی که به انعطاف پذیری بستگی دارد و قانون مشابهی هم برای مشتریان و هم برای کارکنان شما اعمال می شود. دیجیتالی سازی و اتوماسیون مدیریت پرسنل شما می تواند ضمن صرفه جویی در هزینه ، دروقت نیز صرفه جویی کند . با استفاده   از یک ماژول ثبت زمان دیجیتال می توانید تعداد ساعات کار برای هر کارمند را پیگیری کنید ، بنابراین می توانید از آن صفحه های مزاحم اکسل خداحافظی کنید. با استفاده از ماژول روی صفحه صندوق پول یا رایانه خود ، می توانید به راحتی ساعات کارکنان خود را برنامه ریزی کنید .

 

مبارزه با زباله های مواد غذایی :

یک سوم از کل مواد غذایی تولید شده هدر می رود ، فناوری فوق العاده به خدمات غذایی کمک می کند تا به مشتری و سفارشات ، اساس برنامه های غذایی خود را برنامه ریزی کنند. فناوری همچنین کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که این خدمات افراد مناسبی را پیدا می کنند که تمام عناصر را کاملاً با هم مطابقت دهند. به لطف ابزارهای آسان برای استفاده ، اکنون می توان کنترل بهتری در مورد پیش بینی ها و کنترل بهتری در جریان های مالی داشت.

 

با غذای اضافی خود چه باید کرد؟

هر روز ، آشپزها ، پذیرندگان ، نانوایان ، قصابی ها و صاحبان سوپرمارکت ها با تطبیق انتظارات مشتری خود روبرو می شوند و باید مطمئن شوند که تازه ترین غذا و محصولات را در اختیار آنها قرار می دهند در حالی که غذای اضافی را دور نمی ریزند، برای کاهش میزان هدر رفته مواد غذایی ، چندین راه حل وجود دارد: استفاده مجدد از محصولات مازاد در دستور العمل های دیگر ، توزیع در سازمان های اجتماعی محلی یا استفاده از فناوری مناسب کاربردی است.

راه حل تا حد ممکن ساده و انعطاف پذیر نگه داشته شده است. این کار برای مشاغلی است که به طور فعال علیه زباله های مواد غذایی مبارزه می کنند و بنابراین به یک جهان سرسبز نیز  کمک می کنند این همان چیزی است که می توانیم آن را راه حل برد-برد-پیروزی  هدر رفتن منابع کمتر ، کمک به یک جهان سرسبز. کاهش ضرر برای مشاغل و غذای عالی با قیمت مناسب برای مشتریان بنامیم.