تهیه دسر بیسکویت گلوکز نیروبخش

5 دستورالعمل ساده دسر که می توانید با استفاده از بیسکویت های گلوکز تهیه کنید :

آیا اشتیاق به چیزی شیرین و ساده دارید؟ این دسرهای خوشمزه که با استفاده از بیسکویت های گلوکز مورد علاقه دوران کودکی ما درست شده اند را امتحان کنید!

قبل از اینکه بیسکویت های شیک قفسه های آشپزخانه ما را پر کنند ، بیشتر دوران کودکی خود را با لذت بردن از این بیسکویت های شیرین و لذیذ سپری کردیم همانطور که بزرگ می شدیم ، خاطره آن در ذهنمان باقی ماند بسته ای را در زنگ تفریح مدرسه از کیفمان در می آوردیم و با حس خوب آنها را می خوردیم این بیسکویت های مورد علاقه با چای ، هرگز ما را ناامید نکرده اند! و اگر فکر می کردید عجایب بیسکویت های گلوکز تمام شده اند ، اشتباه می کنید! در طول بیماری همه گیر ، مردم در زندگی خود و همچنین آشپزخانه خود تجارب  بسیاری را کسب کردند و طبیعی است که به برخی از غذاهای راحت خود برگردیم و سعی کنیم دوباره آنها را به رژیم غذایی امروزی تبدیل کنیم!

بنابراین بیایید ببینیم که چگونه می توانید این دسرهای آسان را درست کنید و همه را مجذوب جذابیت قدیمی بیسکویت های گلوکز کنید.

در اینجا 5 دستورالعمل ساده دسر که می توانید با استفاده از بیسکویت های گلوکز تهیه کنید آورده شده است :

1. پودینگ کاستارد

 با تهیه یک پودینگ کاسترد یک پیچ و تاب به دستور ساده  خود اضافه کنید ابتدا کاستارد ساده خود را درست کرده و آنرا یخ زده ، سپس پودررا روی آن اضافه کنید و در آخر یک لایه خوب شکلات ذوب شده به آن اضافه کنید. شما می توانید با توجه به نوع بافتی که می خواهید در ابتدا بزنید ، با لایه ها بازی کنید ، شکلات غلیظ ، ترد یا کاستارد خامه ای. هرچه را انتخاب کنید مطمئناً مورد پسند همه قرار خواهد گرفت.

 

2. کیک رول

به جای خمیر کیک ، خمیر پودر ، شکر ، شکلات ذوب شده و شیر را آماده کنید رول را صاف کنید و یک قسمت پر کننده مرکزی را روی آن پخش کنید که می تواند شامل خامه غلیظ نیز باشد. بعد از اتمام کار قسمت مشکل این است که خمیر را محکم اما آرام بچرخانید. این مرحله اطمینان از داشتن الگوی زیبا و جذاب نماد رول را می دهد بگذارید حدود 30-45 دقیقه خنک شود ، این دسر آسان را برش بزنید و سرو کنید.

 

3. کیک لاوا

دنیا تاکنون تهیه کیک با خمیر بیسکویت را پذیرفته است بنابراین شما همچنین ممکن است از آن چیز خوشمزه درست کنید!از آرد چند منظوره استفاده کنید . شکر ، پودر کاکائو ، بیکینگ پودر مقداری شیر اضافه کنید و خمیر شما آماده است. فراموش نکنید که یک تکه شکلات را در وسط اضافه کنید در حالی که خمیر به شکل حیرت انگیزی نمای عالی داشته باشد روی آن را با مقداری پودر قند

جلوه دهید.

 

4. پای بیسکوییت

روش های زیادی برای تهیه پای وجود دارد و یکی از آنها استفاده از پایه بیسکویت است ، و اگر قبلا پای بیسکویت درست کرده اید ، می دانید که چقدر خوب کار خواهد کرد. پایه آن با بیسکویت پودر شده و کره تهیه می شود. آن را درون قالب پای فشار داده و برای مدت 5-10 دقیقه بیشتر در فر قرار دهید که به آن بافت کمی ترد می دهد. اکنون برای پر کردن ، می توانید از خامه ساده یا کاستارد استفاده کنید و روی آن را با مواد پر کننده مختلف مانند آجیل ، میوه یا شکلات بپوشانید.

 

5. کیک تیرامیسو

به طور معمول ، تیرامیسو با نوعی بیسکویت ایتالیایی درست می شود. ladyfinger

تیرامیسویی که ما خواهیم ساخت ، طعم و مزه آن را مانند هر تیرامیسوی دیگری احساس می کنیم اما تنها تفاوت در این است که این مدل با پیچ و تاب طراحی آن می آید که کمی به مخلوط قهوه آغشته کنید ، بیسکویت ها و پنیر خامه ای را یکی پس از دیگری لایه لایه کنید کمی بگذارید خنک شود و از تیرامیسوی پرزرق و برق آسمانی خود لذت ببرید.