تهیه پخت براونی هواخواهان شکلات

طرز تهیه براونی با پودر کاکائو

آیا قبول دارید که براونی هایی که فقط با پودر کاکائو درست می شوند می توانند غنی ، مبهم و غیرقابل مقاومت باشند؟

در این بلاگ طرز تهیه براونی کاملا خوشمزه با پودر کاکائو آموزش داده می شود که سریع ، آسان و فقط به یک کاسه نیاز دارند.

براونی های پودر کاکائو

امروز من یک دستور پخت کاکائوی ساده کاسه ای را برای شما به اشتراک می گذارم:

این دستورالعملی است که می توانید از ابتدا به هنگام اشتیاق به شکلات تهیه کنید برای مواقعی که شما به یک مورد خاص دسر ، کاملاً منحصر به فرد نیاز دارید ، مناسب هستند در دستورالعمل امروز از همان مواد مخلوط براونی خانگی استفاده شده است .

مواد تشکیل دهنده یک براونی چیست؟

در این دستور العمل ها از موارد شربت استفاده می شود. اگر خانه خود را با لوازم ضروری روزمره پخت و پز نگه دارید ، هر زمان اضطراری برای تهیه یک شکلات براونی ، آماده خواهید بود.

برای این دستور العمل براونی پودر کاکائو به موارد زیر احتیاج دارید :

کره (یا روغن)

شکر سفید

تخم مرغ

عصاره وانیل

پودر کاکائو شیرین نشده (من فرایند هلندی را دوست دارم ، اما من به طور منظم استفاده کردم و بسیار عالی است! چون باعث می شود رنگ تیره تری به براونی من بدهد و این مورد برای من جذاب می باشد.)

آرد همه منظوره

پودر خمیرمایه

نمک

من پودر کاکائو را دوست دارم که از فرآیند هلندی استفاده کنم زیرا فکر می کنم طعم آن غنی تر و تندتر است و بیشتر شبیه آنچه در مخلوط جعبه بدست می آید است همچنین رنگ آن تیره تر است.

 

دستور پخت براونی با پودر کاکائو:

کار خود را با ذوب شدن کره در یک کاسه بزرگ و قابل استفاده در مایکروویو شروع کنید. همچنین می توانید از روغن استفاده کنید یا نیمی از کره را جایگزین روغن کنید من عطر و طعمی را که کره می دهد دوست دارم ، اما روغن آنها را تبدیل به یک ماده نرم می کند.

بعد ، شکر را مخلوط کرده و مطمئن شوید که مخلوط تقریباً در دمای اتاق خنک شده است .

تخم مرغ و وانیل دمای اتاق خود گذاشته و سپس آن را اضافه کنید. ( وقتی در دمای اتاق گذاشته شد نباید دوباره در یخچال بگذارید که کره شما دوباره به صورت یک توده جامد شود.) و خوب هم بزنید.

من توصیه می کنم در اینجا یکی دو دقیقه از همزن دستی استفاده کنید در این مرحله خوب کوبیدن فرم هایی را ایجاد می کند که

نشان می دهد مواد کاملا درهم مخلوط شده است.

کاکائو ، آرد ، بیکینگ پودر را اضافه کرده و مخلوط کنید درون یک قالب روغنی بریزید و به مدت 28 دقیقه یا در دمای 350 درجه فارنهایت بپزید تا براونی گرم شود.

 

براونی ساخته شده فقط با پودر کاکائو می تواند غنی و مبهم باشد. در این پست طرز تهیه براونی با پودر کاکائو آموزش داده می شود.

زمان آماده سازی: 10 دقیقه

 زمان پخت: 30 دقیقه

 زمان اضافی: 20 دقیقه

 زمان کل: 1 ساعت

 

عناصر

1 فنجان کره ذوب شد

2 فنجان شکر سفید

4 تخم مرغ بزرگ دمای اتاق

1 قاشق چایخوری وانیل

1 فنجان پودر کاکائو

1 فنجان آرد همه منظوره

1.2 قاشق چای خوری بیکینگ پودر

1.2 قاشق چایخوری نمک

 

دستورالعمل ها

فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید و یک قالب را با کره یا با کاغذ روغنی آغشته کنید. در یک کاسه بزرگ کره ذوب شده و شکر را با هم مخلوط کنید. اطمینان حاصل کنید که مخلوط کره تقریباً در دمای اتاق است و سپس تخم مرغ و وانیل را اضافه کنید هم بزنید تا خوب ترکیب شود.

آرد ، کاکائو ، بکینگ پودر و نمک را اضافه کنید خمیر را در ماهی تابه آماده شده بریزید آن را در دمای 350 درجه فارنهایت به مدت 28-32 دقیقه بگذارید بپزید بگذارید حداقل قبل از برش کمی خنک شود.

من دوست دارم از پودر کاکائو فرایند هلندی در براونی هایم استفاده کنم چون طعم غنی تر ، عمیق تر و بسیار تیره تر به دسر من می دهد و همینطور من گاهی اوقات از پودر کاکائو معمولی هم  استفاده می کنم و عالی می شوند. بنابراین از هر کدام که دوست دارید استفاده کنید.

پخت را به مدت 24 دقیقه یا تا زمان تنظیم ادامه دهید.