تهیه کلوچه شکری آمریکایی

طرز تهیه کوکی های قندی

آنها هر بار کره ای و خوشمزه می شوند دستور العمل شیرینی پزی قدم به قدم با ما همراه باشید :

بنابراین همیشه می خواسته اید طرز تهیه کوکی های قندی را یاد بگیرید؟ کوکی های شیرین و دلپذیری که به نظر می رسد در دهان شما ذوب می شوند. خوب ، شما خوش شانس هستید! ما یک فرآیند گام به گام ساده ایجاد کرده ایم که نحوه انجام این کار را به شما نشان دهیم .

با انتخاب دستور غذا و اطمینان از داشتن همه مواد اولیه شروع کنید در اینجا ، ما از دستور العمل دلپذیر برای کوکی های قند کره ای کلاسیک استفاده می کنیم.

 

مواد لازم را جمع آوری کنید :

مرحله به مرحله دستور کوکی شکر

پس از آماده شدن مواد ، اجازه دهید تا مواد  به دمای اتاق برسند در همین حین ، مخلوط کن ، فنجان های اندازه گیری ، کاسه های مخلوط کن ، ورق کوکی ها را بیرون آورده و فر را روی 375 درجه فارنهایت گرم کنید.

 

آنچه شما نیاز دارید :

4 فنجان آرد کیک (الک شده)

بیکینگ پودر 1 قاشق چایخوری

1.2 قاشق چایخوری نمک

8 اونس کره بدون نمک

1 فنجان شکر دانه دار (بعلاوه بیشتر برای پاشیدن)

1 عدد تخم مرغ بزرگ

1.4 فنجان شیر (به علاوه مقدار بیشتری )

1 1.2 قاشق چایخوری عصاره وانیل

 

 

مرحله به مرحله دستور کوکی شکر - کره خامه ای و شکر

خامه کردن کره و شکر اولین مرحله در فرآیند ترکیب واقعی خمیر است. در حالی که این دستور فقط به کره و شکر دانه سفید نیاز دارد ، دیگران ممکن است شکر قهوه ای را نیز بخواهند بعد ، تخم مرغ ، شیر و وانیل را اضافه کنید کاسه و لوازم جانبی را با یک کاردک لاستیکی بکشید تا مطمئن شوید همه چیز کاملاً ترکیب شده است.

 

 

مواد خشک را مخلوط کنید :

در یک کاسه جداگانه ، آرد و بیکینگ پودر را با هم الک کنید. مخلوط آرد خشک را به تدریج به مخلوط کره مرطوب اضافه کنید و مخلوط کن روی کم بگذارید مخلوط کنید تا کاملاً مخلوط شود - شما نمی خواهید خمیر را مخلوط کنید وگرنه کوکی ها سفت می شوند.

 

خمیر را صاف کنید :

مخلوط را روی سطح کمی آرد پاشی شده بریزید و با استفاده از دست ، خمیر را به صورت یک دور ضخیم صاف کنید. روی پلاستیک بپیچید و حداقل 30 دقیقه یا یک شب در یخچال قرار دهید.

 

 

خمیر را رول کنید :

پس از سرد شدن خمیر ، آن را از پلاستیک بردارید و روی یک سطح کار با آردپاشی ملایم بریزید. یک وردنه را با آرد بپوشانید تا خمیر نچسبد و آن را به ضخامت حدود یک هشتم اینچ باز کنید.

 

کوکی ها را برش دهید :

هنگامی که خمیر به ضخامت مناسب رسید ، از یک برش کوکی برای برش اشکال مختلف و قرار دادن آنها در یک ورقه بیسکویت استفاده کنید آنها را حداقل دو اینچ از یکدیگر قرار دهید تا فضای پخش شدن به آنها داده شود.

 

لعاب دهید و کوکی ها را بپزید :

مرحله به مرحله کوکی شکر - لعاب داده و بپزید

اگر شیرینی ها را روی میز نمی گذارید ، روی آن را با شیر بمالید و روی آن را با شکر بپاشید. به مدت 8 تا 10 دقیقه بپزید تا طلایی شود.