دلایلی مبنی بر اینکه صاحبان رستوران ها  چرا شکست خوردند؟

همه ما رستوران مورد علاقه خود را بسته به مکانی با چندین مشکلی ناموفق شده ایم. اگرچه آمار متفاوت است ، اما کارشناسان اتفاق نظر دارند که سرمایه گذاری در هر مشاغل خطرناک است. با این حال ، اداره تجارت کوچک گزارش می دهد ، صنعت خدمات غذایی تمایل بیشتری به شکست نسبت به سایر بخش های تجاری را ندارد.

از مشارکت ضعیف گرفته تا عدم دسترسی به سرمایه یا تجربه ، یک تجارت رستوران با محدودیت فضا خطا می کند. جی استیون در می نویسد ، "از" تجربه یادگیری "اولیه ، شماره یک را آموختم ، که تجارت رستوران بر خلاف بیشتر مشاغل دیگر نیست این کار بسیار سخت تر از اکثر افراد است و فقط در کسانی که علاقه زیادی به تجارت دارند زنده می مانند. " کلی هوپر ، مشاور سابق صاحب مشاغل که به صاحب رستوران تبدیل شده است ، با این تفکر تکرار می کند و می افزاید: من می توانم 20 دلیل از کار افتادن رستورانم را ذکر کنم ، همه اینها ناشی از این است که شما از ابتدا خودتان را ناکام بگذارید.

 

مشکلات مشارکت

صاحبان رستوران برای افزایش دسترسی به سرمایه اولیه ، تقسیم ریسک یا پر کردن خلا با این حال ، پر از داستان های ترسناک در مورد شرکایی است که حساب های بانکی را خالی و خاموش کردند.

انتخاب شریک برای شغل رستوران خود فراتر از شناخت کافی از شخص ، داستان ها به واسطه مشارکت با خانواده ، دوستان نزدیک یا شرکای زندگی که به فاجعه ختم شده اند ، فراوان است. هاپر در مورد اتحاد هشدار می دهد ، مهم نیست چقدر فکر می کنید در یک صحنه حضور دارید ، دوباره فکر کنید چون مطمئن نخواهید بود. اطمینان حاصل کنید که یک نفر حرف آخر را در هر کاری می زند، هرگز وارد مشارکت 50/50 در رستوران نشوید.

 

مشکلات مربوط به مکان

با افزایش اجاره بها و احساس مالکان رستوران در مناطق پرتردد ، یافتن مکان مناسب غیرممکن به نظر می رسد. سایر رستوران داران مکان ایده آل را فقط برای مواجهه با افزایش قابل توجه اجاره بها که درب آنها را کرکره می کند ، بدست می آورند. از نظر سدلر ، کمبود پارکینگ در رستوران سابق وی ، "یکی از بزرگترین اشتباهات [در ابتدای کار] وی بود.

برای کنار آمدن با افزایش اجاره بها ، رستوران داران در مناطق دیگر که می توانند گلوله برفی داشته باشند منجر به نتایج فاجعه بار می شود. به همین دلیل است که حتی صاحبان رستوران با اعتماد به نفس که در این صنعت تبحر دارند ، در مورد محل استقرار با نبرد سختی روبرو می شوند.

 

جمع کردن همه با هم

82٪ از مشاغل کوچک به دلیل مشکلات جریان نقدینگی شکست می خورند با این وجود ، عدم دسترسی به سرمایه تنها یکی از دلایل خرابی رستوران است. با وجود بسیاری از قطعات کار در یک رستوران ، ماندن در بالای هر جنبه چالش برانگیز است. عدم موفقیت ناشی می شود از:

نام تجاری و فرهنگ نامشخص است

مسائل مربوط به مدیریت و کارکنان

عدم تجربه حسابداری ، موجودی کالا یا بازاریابی

دسترسی کافی به سرمایه وجود ندارد

به علاوه ، تحقیقات انجام شده در استنفورد نشان می دهد که "کارآفرینانی که یک بار در تجارت شکست خوردند ، احتمال موفقیت بار دوم در آنها بیشتر بود." بنابراین ، حتی اگر اولین رفت و آمد شما موفقیت آمیز نباشد ، درسی که می آموزید ممکن است در طولانی مدت به شما کمک کند و از خرابی رستوران بعدی شما جلوگیری کند.