رفع عطش قهوه در کافه خاص

کافه خاکی و صنعتی مکانی ایده آل برای رفع عطش قهوه است.

این کافه به گونه ای طراحی شده است که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی باز شده است ، دارای ویژگی لمسی و جذاب است.

لذت خوردن قهوه می تواند به اندازه دم کرده به محیط اطراف بستگی داشته باشد. دوستداران قهوه در در حالی که یک کافه جدید در شهر باز می شود ، بسیار مفرح هستند. قهوه مدرنیستی که طراحی شده است ، با خطوط تمیز و فضاهای روان ، تراس های سبز و آبها ، کافه معمولی شما نیست. "مکانهای بسیار کمی هم که وجود دارد آرامش ، چشم انداز خوب و فضای کافی برای تنفس را ارائه می دهد. این سایت دارای مزایای ارزشمندی است. ما تصمیم گرفتیم از آن نهایت استفاده را ببریم و کافه را به یک طرح باز و بدون چیدمان مناسب برای همکاری ، نمایشگاه های هنری و گردهمایی ها تبدیل کنیم. هارش بوغانی توضیح می دهد که ایده این بود که تجربه را فراتر از یک فنجان قهوه گسترش دهیم.

 

موقعیت

کافه ای که در یک ساختمان مرتفع قرار گرفته ، مکانی آرام و دور از شلوغی کافه صنعتی مملو از نور خاص ، دارای صنایع دستی با فضاهای داخلی مملو از شخصیت است محیط همه جانبه با فضاهای باز و بزرگ برای انعطاف پذیری طراحی شده است.

 

جریان

نصب مجسمه ساخته شده ازدانه های چوبی که ریختن دانه های قهوه را به تصویر می کشد ، اولین تاثیر فوق العاده را ایجاد می کند و حسی بازیگوشانه به کافه می بخشد. خام بودن آجر کاری و چراغ های آویز جلوه ای طبیعی ایجاد می کند. پنجره های بزرگ فضای داخلی را روشن کرده و کنتراست چشمگیری را ایجاد می کنند.

 

حل و فصل کردن

این صندلی شامل چهارپایه های بلند ، صندلی ها و میزهای براق و قابل جمع با روکش سیاه و سفید چوبی است. نقش مبلمان در این کافه فراتر از برآوردن نیازهای صندلی و انبار است این فضاسازان هنگام حذف یا چیدمان مجدد ، انواع مختلفی از فضاها را در داخل کافه ایجاد می کنند. گاهی اوقات یک شب کافه معمولی را می توان با حذف و چیدمان مجدد قطعات مبلمان به یک گردهمایی هنری صمیمی تبدیل کرد. بوغانی می افزاید: یک نمایشگاه هنری می تواند در یک شب موسیقی و اجراها جریان یابد و روی تراس ها و سالن ها سرایت کند.

یک سیستم پارتیشن سبک و ظریف ، جریان یکنواخت نوشیدنی ها ، غذا و افراد را بین آشپزخانه ، کافه و محل نشیمن تضمین می کند. پارتیشن های عمودی برای ایجاد حداکثر شفافیت از طریق صفحات شیشه ای شفاف میلی متری طراحی شده اند که در یک قسمت نازک تخت قرار گرفته اند. بوگانی می گوید ، صفحه های شیشه ای که روی یک کانال نازک اجرا می شوند تقریباً وجود ندارند .

 

همکف

کفپوش ساخته شده از گرافیت با رنگدانه-میکروکرت تضاد طراوت را به سطح خام و بافت گچ سقف اضافه می کند. هسته اصلی سرویس که انباری ، سرویس های بهداشتی نگهداری مشتریان را با ملایمت در ورق های مشکی مات پوشانده است و یک "جعبه سیاه" ایجاد می کند که در ظاهر کار کافه نامرئی است. یکی دیگر از ویژگی های جالب کافه صفحات فلزی نصب شده در طول دیوار است. اینها خانه ای دنج برای کتاب ها ، بازی های رومیزی و انواع آثار هنری فراهم می کنند. التقاطی ، خانگی و سرشار از شخصیت ، مناسب فضای صنعتی فضا است.

 

کد سبز

دو تراس با طراحی متفاوت ، ویژگی بارز کافه است. تراس با کاشت و میزهای بلند مکانی عالی برای اجراها و همکاری در زیر آسمان است. طرف دیگر تراس که دارای یک استخر لبه بی نهایت و سبزه های فراوان است ، دارای ابعاد مجلل تراس است. "ما مجموعه ای از نه چراغ را که به آرامی در استخر بی نهایت منعکس می شوند تصور کردیم. این فضای آرام و مدیتیشن در حجم دو ارتفاع طراحی شده است و در سطوح گرانیت سیاه انتخاب شده.

 

چراغ ها

نورپردازی با دقت طراحی شده و انتخاب شده که شامل مجموعه ای از لوله های خمیده است که از روی سقف و در امتداد تیرها عبور می کند لوله ها در یک منحنی خم شده خاتمه می یابند ، در انتهای آن یک چراغ نقطه ای استوانه ای شکل وجود دارد. شعاع هر منحنی به دقت محاسبه و در محل اجرا شده تا نقطه را به طور دقیق روشن کند. به منظور مشخص نمودن منطقه ای در یکی از گالری های نشیمن ، یک ردیف چراغ پیست به موازات دو تیر حرکت می کند و فضای سقف مرکزی را دست نخورده می گذارد. این نور پراکنده را در فضایی که برای استفاده های متعدد در نظر گرفته شده است ، به ویژه به عنوان یک گالری موقت هنری که آثار هنری التقاطی را به نمایش می گذارد ، پرتاب می کند. جدا از طراحی چراغ برای برجسته کردن آثار هنری ، برخی از وسایل نور نیز به عنوان یک اثر هنری طراحی شده اند. در خلیج مرکزی ، چراغ های خطی بین تیرها به طور منحصر به فردی از بطری های قهوه ای رنگ و ورق فلزی طراحی شده اند بوگانی توضیح می دهد که این یک درخشش ملایم قهوه ای و زرد به فضا می بخشد.

 

 

پایداری اهمیت دارد

این کافه علاوه بر استفاده از پنجره های وسیع که هوا و نور طبیعی کافی را برای کاهش نور و برق اضافی در اختیار شما قرار می دهد ، از مواد هوشمندانه در طراحی استفاده می کند.