رموز درست کردن بیسکویت طرح دار

راز درست کردن بیسکوییت

این دستور 30 سال است که "راز" نگه داشته شده اما اکنون زمان انتشار آن فرا رسیده است آن دستور توسط یک خانم مسن سوئدی به من داده شده بود.

حتما از کره شور استفاده کنید!

وقتی به سنت تعطیلات فکر می کنم کوکی ها اولین چیزی هستند که به ذهن می آیند. وقتی من و خواهرم در دبستان بودیم ، فقط اجازه داشتیم به معلمان هدایای دست ساز بدهیم ، که برای ما به معنای غذا بود ما چندین ساعت را در آشپزخانه با مادرم می گذراندیم ، ده ها بیسکویت از انواع مختلف را اندازه گیری و مخلوط می کردیم ، شکل می دادیم و تزئین می کردیم: بلغور جو دوسر ترد ، ملاس جویدنی ، مرنگ ترد یا کوکی های خوشمزه

برای تهیه آن ، توده های خمیر نرم و کره ای را خرد کرده و به شکل توپ درآورده ایم ، که آنها را روی صفحات پخت در ردیف هایی مرتب ردیف کرده بودیم. کاسه های کم عمق را با شکر خیلی ریز سبز ، قرمز و چند رنگ پر کردیم ، سپس کف یک لیوان آب میوه (که در داخل آن تورفتگی های خورشید بریده شده بود) را در شکر فرو بردیم و هر گلوله خمیری را که شکل توپ درآوردیم را به آرامی در یک صفحه فشار دادیم الگوی زیر لیوان به کوکی ها منتقل شد ، به طوری که شبیه تزئینات رنگارنگ و درخشان بود.

به خاطر دارم که بی صبرانه به فر نگاه می کردیم ، وقتی منتظر پختن اولین ورقه ها بودیم ، و با دقت تماشا می کردیم که اولین سرخ شدن به رنگ طلایی این نشان می دهد که آنها آماده شده اند هنگامی که آنها برای چند دقیقه سرد شدند ، من و خواهرم هر کدام را با دقت مزه کردیم. من آنهایی را که ته قهوه ای کمی داشتند ترجیح دادم .

به محض اینکه بچه های من قادر به استفاده از یک لیوان آب میوه بودند ، من سنت پخت کوکی های تعطیلات خود را ایجاد کردم.

 

لیست مواد غذایی

کره نمکی 3.4 پوند (1 1.2فنجان ، یا 340 گرم) ، نرم شده

فنجان (350 گرم) شکر دانه دار

2 زرده تخم مرغ

2 قاشق چایخوری عصاره وانیل

فنجان (450 گرم) آرد

شکر قرمز ، سبز یا چند رنگ

 

دستورالعمل ها:

فر را روی 350 درجه فارنهایت (180 درجه سانتی گراد) گرم کنید. کره و شکر را در مخلوط کن مجهز به دستگیره دست بزنید زرده و وانیل را اضافه کنید ، خوب مخلوط کنید. آرد را اضافه کرده و کاملاً مخلوط کنید.

از قاشق چایخوری استفاده کنید و با دستان خود گلوله هایی از خمیر درست کنید. روی یک ورقه بیسکویت چرب نشده قرار دهید ، سپس با کف یک لیوان طرح دار آغشته به شکر رنگی خمیر را صاف کنید (رنگها را با هم مخلوط نکنید)

حدود 10 دقیقه بپزید (با دقت نگاه کنید که به راحتی می سوزند) ، تا زمانی که کوکی ها در لبه های آن کمی طلایی شوند. بگذارید کوکی ها برای یک یا دو دقیقه روی ورقه های پخت بمانند و سپس به آرامی به قفسه های پخت منتقل کنید تا خنک شوند - آنها شکننده هستند.