رهنمود محتوا در خدمات کافه

محتوا در صنعت خدمات؟ چگونه خلاقیت می تواند کافه رستوران شما را برجسته کند؟

هیچ راهی برای حل آن وجود ندارد: سال گذشته برای صنعت خدمات فاجعه بار بود اما روزهایی بود که نسبتاً خوب عمل کرده (برخی از موارد  مانند تحویل غذا ، رونق یافته است) ، اما عمدتا در زمان قرنطینه کرونا ویروس با یک مبارزه باورنکردنی روبرو شده است امروزه ، با ادامه رشد 2021 ، اوضاع به مراتب بهتر از هفته های اول نیست.

رستوران ها در اکثر کشورها و مناطق بسته یا حداقل در محدودیت های بسیار محدود ظرفیت هستند در همین حین است که ضربه ای به صنعت ما وارد کرده است.

اما هیچ تغییری در این مورد وجود ندارد با وجود این که ناعادلانه و ناامیدکننده است ، کافه ها و رستوران ها از همان ابتدا دو گزینه مشابه را داشتند: ترک یا سازگاری. هنوز باید پول در آورد و راه هایی برای یافتن وجود دارد ، حتی در شرایط فعلی دنیا. کلید دستیابی به نتایج خلاقیت است. در این پست ، ما نحوه استفاده از خلاقیت را به نفع کافه رستوران خود در نظر می گیریم.

تولید محتوای منحصر به فرد می تواند شما را متمایز کند.

 

هیچ راهی برای حل آن وجود ندارد: سال گذشته برای صنعت خدمات فاجعه بار بود. جیب هایی از آن وجود دارد که نسبتاً خوب عمل کرده اند (برخی ، مانند تحویل غذا ، رونق یافته است) ، اما عمدتا در زمان قرنطینه COVID-19 با یک مبارزه باورنکردنی روبرو شده است. امروزه ، با ادامه رشد 2021 ، اوضاع به مراتب بهتر از هفته های اول نیست.

 

رستوران ها در اکثر کشورها و مناطق بسته یا حداقل در محدودیت های بسیار محدود ظرفیت هستند. میله ها قادر به فعالیت نیستند. COVID-19 ضربه ای به صنعت ما وارد کرده است.

 

اما هیچ تغییری در این مورد وجود ندارد - حداقل هنوز. با وجود این که ناعادلانه و ناامیدکننده است ، بارها و رستوران ها از همان ابتدا دو گزینه مشابه را داشتند: ترک یا سازگاری. هنوز باید پول در آورد و راه هایی برای یافتن وجود دارد ، حتی در شرایط فعلی دنیا. کلید دستیابی به نتایج خلاقیت است. در این پست ، ما نحوه استفاده از خلاقیت را به نفع رستوران خود در نظر می گیریم.

 

تولید محتوای منحصر به فرد می تواند شما را متمایز کند

 

صرفاً خوب بودن در خدمات اصلی شما برای جلب توجه کافی نیست. شما به چیزی بیشتر نیاز دارید: چیزی منحصر به فرد برای جلب توجه. محتوا می تواند این را ارائه دهد یک ایده به عنوان یک مثال عالی در نظر بگیرید. صرف داشتن یک فرآیند کارآمد با محتوای عجیب و غریب (و فریبنده) بسیار فراتر از آن رفته است. حتی یک فیلم مادام العمر به نام "دستور العمل اغوا" (بله ، این یک چیز واقعی است) تولید کرد که در رسانه های آنلاین و سیستم عامل های اجتماعی موج می زند.

اما یک نکته: اگر می خواهید سرمایه گذاری زیادی در تولید محتوا داشته باشید ، مطمئن باشید که در موقعیتی هستید که می توانید از طریق درآمدزایی بیشتر از مزایای آن بهره مند شوید. بسیاری از مشاغل در سال گذشته نیاز به بررسی منابع اصلی درآمد خود داشته اند ، و شما نیز باید با یافتن هر چیزی که هزینه های شما را تأمین می کند و شاید کمی سود به همراه داشته باشد ، همین کار را انجام دهید.

بسیاری از مشاغل خدماتی به تولید کالاهای تجاری روی آورده اند و شما نیز می توانید همین کار را انجام دهید اگر بتوانید مراحل را پشت سر بگذارید (حتی بیشتر) ، حتی طیف کوچکی از اقلام می تواند یک عامل پول ساز موثر باشد و تجارت الکترونیک این روزها به طرز باورنکردنی قابل دسترسی است. اگر می توانید لوگوی خود را روی پیراهن ها بیاورید ، چرا آن را امتحان نکنید؟ ممکن است کار کند.

 

در همین حال ، سایر رستوران ها خدمات تحویل خود را به گونه ای بیشتر از وعده های غذایی خود گسترش داده اند ، مانند مواد غذایی ، بسته های برنامه غذایی هفتگی.

 

رسانه های اجتماعی می توانند نشان دهند که دوست داشتنی هستید.

در مورد جلب توجه افراد به این موضوع ، فقط نباید بر روی قسمت های محتوا با بودجه زیاد تمرکز کنید. شما همچنین باید از رسانه های اجتماعی برای تأثیر خوب استفاده کنید. به اصطلاح رسانه های اجتماعی برای عملی کردن ایده خود عالی هستند: به جای تمرکز دقیق بر روی کیفیت ، به شما این امکان را می دهد تا حدودی با مردم ارتباط برقرار کنید وبه شما امکان می دهد شخصیت کافه خود را نشان دهید.

 

البته باید این کار را با ظرافت انجام داد ، زیرا در صورتی که حرف اشتباهی بزنید یا انجام دهید ، رسانه های اجتماعی به راحتی می توانند علیه شما حرکت کنند - اما این ماهیت بازی است. اگر می توانید در پست های خود به عنوان دوست داشتنی برخورد کنید ، می توانید در ازای تلاش اندک مقدار زیادی حسن نیت کسب کنید. مطمئن نیستید در مورد چه چیزی صحبت کنید؟ بیش از هر چیز ، فقط در مورد احساسی که دارید صادق باشید. به دنبال راه هایی برای ارتباط با مردم باشید.

اکثر مردم در این مرحله احساس سرگیجه می کنند ، و اگر به نظر می رسد که شما به شدت شاد هستید ، شما را باور نمی کنند ، بنابراین حجاب حرفه ای بودن را کنار بگذارید و شخصیتی از خود نشان دهید. وقتی کسی درباره شما چیز خوبی می گوید ، از او به گرمی تشکر کنید. وقتی با بازخوردهای منفی روبرو شدید ، حد وسط بین نادیده گرفتن آن را پیدا کنید.

 

همکاری ها می توانند نام شما را به آنجا برسانند

نیازی نیست همه محتواهای خود را به تنهایی تولید کنید ، و نکته مهم در صنعت خدمات این است که تنوع گزینه ها (حتی در حال حاضر) به این معنی است که مشاغل مستقیماً در رقابت مستقیم نیستند. یک رستوران سوشی و یک مکان پیتزا هر دو می خواهند غذا را به مشتریان گرسنه بفروشند ، اما کسی که احساس می کند می خواهد یکی را بخورد ، بدون توجه به نوع متفاوت برخوردش ، احتمالاً به دیگری اهمیت نمی دهد. اگر پیتزا می خواهید ، پیتزا می گیرید.

به همین دلیل ، باید در مورد همکاری با سایر مشاغل خدماتی - به ویژه مشاغل منطقه خود (که بله رقبای مشخص شما نیستند) فکر کنید. ترکیب مواد غذایی به طرز قابل ملاحظه ای آسان است، پس چرا روی محصول مشترکی که هر دو می توانید بفروشید کار نکنید؟ رستوران سوشی و مکان پیتزا می تواند یک پیتزای سوشی جذاب ایجاد کند.

 

محصولات مبتکرانه می توانند به راحتی مورد توجه قرار گیرند

سریعترین راه برای یک مکان فست فود برای جلب توجه مثبت در این مرحله چیست؟ اعلام محصول جدید. با شنیدن این که چیز جدیدی وجود دارد ، حتی اگر کمی با آنچه که قبلاً اتفاق افتاده متفاوت باشد ، می تواند به راحتی افراد عادی را به علاقه نشان دهد. البته معمولاً این محصولات دارای نسخه محدود هستند ، که فقط بر جذابیت می افزاید.

مشاغل خدماتی بسیار انعطاف پذیرتر از بسیاری دیگر هستند: آنها نیازی به تحقیق و توسعه گسترده یا نمونه سازی ندارند.

بنابراین به جای اینکه فقط به چیزی که معمولاً می فروشید پایبند باشید ، ایده هایی برای تازه سازی چیزها ارائه دهید.