غلبه بر چالش های کرونا با فکر هوشمند

 

صنعت مهمان نوازی که نگران محدودیت های فاصله اجتماعی است ، بیشتر مکان ها را بدون سود خواهد کرد ، قبل از همه گیری ویروس کرونا ، رستوران های کوچک به دلیل میزهای مشترک طولانی ، مورد علاقه مردم محلی جنوب لندن بوده است . مشتریان در کنار هم و غذا را با افرادی که هرگز ملاقات نکرده بودند تقسیم می کردند که محیط کاملا دوستانه و صمیمی بود.

ما بسیاری از رزروها را در داخل انجام نمی دهیم در این شرایط همه گیری ویروس زیرا کمی ترسناک است ما فکر می کنیم که مردم اکنون متفاوت فکر می کنند پس بهترین گزینه مناسب را ترجیح دهید که انتخاب کنید.

برای رعایت محدودیت های برای مشاغل مهمان نوازی ، تعداد مهمانان مستقر در رستوران را از 55 به 14 نفر کاهش داده و و مبالغی هم صرف تقسیم ظروف پلاستیکی و یا یکبار مصرف می شد.

 شش میز دو نفره در تراس خارجی رستوران باعث شد که لطف بزرگی در حق ما برای پس انداز بیشتر کند که از زمان رفع محدودیت های خوردن و آشامیدن در محیط داخلی رستوران کاسته شود که در تمام ساعات روز رزرو می شود. وی گفت: "ما در حال باز کردن تراس هستیم." من فکر می کنم مردم هنوز هم ترجیح می دهند به مکان های بیرون بروند.

در این دوره ویروس همه گیر کرونا ، صنعت مهمان نوازی نسبت به دوره های قبل از این ویروس تخمین زده شد که چند برابر فروش خود را از دست داده اند.

بسیاری از دارندگان رستوران ها از سایر قوانین می ترسند – زیرا بیشترموسسات را بی سود خواهد کرد.

 من انتظار دارم که ما همچنان در سطوحی که ضرر می کنیم معامله کنیم وی گفت که رستوران ها با نیمی از ظرفیت معمول خود کار خواهند کرد و این محدودیت ها "چالش برانگیز ، زمان بر و گران است.

ردیابی پاسخ های ویروس کرونا

نکته مهم در سودآوری بیشتر رستوران ها ، حذف کلیه قوانین فاصله اجتماعی است و مسلما این کار غیرممکن می باشد.

افتتاحیه با محدودیت های گسترده ، چالش های دیگری را نیز به همراه داشته است ، از جمله نیاز به آموزش کارکنانی که ماه هاست مورد بی احترامی افراد در این دوران  قرار گرفته اند زیرا این ویروس در اعصاب و روان تعدادی از افراد اثر به شدت منفی نیز گذاشته است.

کارمندان زنجیره های غذایی باید یک هفته آموزش "غوطه وری کامل" را گذرانده باشند ، هم در اقدامات بهداشتی و هم در خدمات.

این بخش همچنین با از دست دادن نیروهای باتجربه و واجد شرایط ، که بخشی از آن به دلیل همه گیری ویروس با کمبود نیروی کار روبرو هستند، این کار باعث فشار بر کارمندان برای اولین بار می شود.

ترس رایج دیگر خصمانه ساختن مهمانان با اصرار بر رعایت مقررات است ، مانند گرفتن دمای افراد از پیشانی ، گذاشتن ماسک هنگام حرکت و سایر پروتکل های بهداشتی در آن محیط زیر نظر قرار می گیرد.

آنا سباستین ، مدیر بار آرتزیان در هتل لندن ، گفت: ما بسیار وابسته به پای گردشگرانی هستیم که در خیابان آکسفورد و مهمانان هتل خرید می کنند ، بنابراین تا زمانی که تعداد زیادی از آنها بازگشت نکنند ، روال کار ما دچار اختلال می شود.

اگر نكته مثبتي براي خروج از بحران وجود داشته باشد ، همه گيري اين صنعت را مجبور كرده است تا سرعت پذيرش فن آوري را كه موجب بهبود بهره وري شده است ، تسريع كند: برنامه هاي پرداخت و سفارش به اپراتورها اجازه مي دهد تا سريعتر مشتریان را برگردانند و تعداد كمتري از كاركنان را به كار گيرند.

 

تأثیر اقتصادی ویروس کرونا

بحران همه گیر: ردیاب تأثیر اقتصادی جهانی

به گفته چندین صاحب رستوران ، مشتریانی که از برنامه های دیجیتالی استفاده می کنند معمولاً بیشتر وقت خود را برای استفاده از منو و توانایی سفارش به دلخواه و هر زمان که بخواهند هزینه می کنند.

برای برقراری اطمینان از عدم ایجاد یک صنعت ساخته شده بر اساس خدمات شخصی ، "یک تعادل خوب" برای برقراری ارتباط وجود دارد ، همانطور که برای بازگشت به مشتری نیاز دارد.

بنابراین طوری هوشمند فکر کنید که محیط کار خود را یک محیط سالم و خاص جلوه دهید و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی احساس امنیت را به مشتریان خود بدهید.