فراورده هنری صاحبان کافه

داشتن یک کافه موفق ، چیزی فراتر از داشتن یک دستور پخت عالی ، تجهیزات و کارکنان آموزش دیده است مطمئناً همه اینها به روند دم کردن قهوه شما کمک می کند چیزی که شما نیز به آن نیاز دارید یک برنامه تجاری جامد و راهی است که باعث می شود همه چیزهای کوچک به نفع شما عمل کرده و به تجربه کلی مشتری کمک کند با در نظر گرفتن این موضوع و بدون هیچ گونه توضیح بیشتر در اینجا شش نکته و ترفند جالب وجود دارد که اکثر کافه داران باید در مورد آنها بدانند.

 

1. صرفه جویی در انرژی

به عنوان یک کافه ، هنگام خرید دو مشکل عمده خواهید داشت ، منابع و قدرت. به هر دلیلی ، با این وجود ، راهی وجود دارد که بدون به خطر انداختن زیرساخت های کسب و کار خود ، در مورد مورد دوم صرفه جویی کنید تنظیم ترموستات بر روی درجه حرارت مطلوب می تواند بسیار صرفه جویی کند ، زیرا هر درجه (خنک تر در تابستان یا گرمتر در زمستان) هزینه مصرف برق را تا 10 درصد افزایش می دهد انرژی را به بهترین نحو ذخیره می کند.

 

2.هوشمندانه تر

نکته دیگری که باید بدانید این است که عبارت سخت فروشی در صنایع کافه داری مانند دیگر صنایع دارای معنی منفی نیست. از این گذشته ، اینطور نیست که مردم را متقاعد کنید تا یک بار در محل شما خرید کنند و پیشنهاد رقبای خود را فراموش کنند. تنها کاری که انجام می دهید این است که یک پیشنهاد قانع کننده ارائه دهید علاوه بر این ، ایده تبلیغات ویژه در محل ممکن است بسیار موثر باشد.

 

3. وای فای رایگان دیگر اختیاری نیست

در گذشته ، داشتن وای فای رایگان یکی از پیشنهادات ویژه ای بود که می توانستید به لیست اضافه کنید ، امروزه دسترسی به اینترنت رایگان برای مشتریان شما کاملاً اجباری است. از طرف دیگر ، چشم انداز سود بسیار بیشتری را نیز برای شما فراهم می کند. به عنوان مثال ، آیا تا به حال متوجه شده اید که فریلنسرهایی از استارباکس کار می کنند؟ خوب ، برخی از مردم ترجیح می دهند به دنبال کافه های کوچکتر با فضای کمی صمیمی تر باشند. بنابراین ، اگر آنها قصد دارند ساعتها و ساعتها را در آنجا بگذرانند ، صورتحساب آنها به احتمال زیاد با آنچه شما انتظار داشتید مطابقت دارد.

 

4. یک طرح تهیه کنید

نکته بعدی که باید انجام دهید این است که به دنبال راه هایی برای بهبود طراحی کافه خود باشید. اول از همه ، مسئله دید قابل توجه است ، زیرا می خواهید به همه احساس صمیمیت بدهید ، در حالی که دیدگاه آنها را به هیچ وجه محدود نمی کنید. در مرحله بعد ، شما می خواهید کارکنان شما بتوانند آزادانه در سراسر اتاق رفت و آمد کنند ، بدون این که مجبور باشید مهمانان خود را جابجا کنید یا آنها را به هر نحوی ناراحت کنید. سرانجام ، شما نیاز به یک طراحی بصری دارید ، طرحی که درک آن برای مهمانان آسان باشد و به نفع آنها باشد.

 

5. هزینه های خود را بدیهی نگیرید

در پایان روز ، ساده ترین راه برای توجه به شیوه های از دست دادن پول این است که صورتحساب خود را هر ماه بررسی کنید. فکرش را بکنید ، این کار فقط یک دقیقه از وقت شما را می گیرد ، به خصوص اگر همه آن را در یک جدول که به شما امکان می قرار دهید هزینه های خود را با ماه های قبل مقایسه کنید. اگر چیزی خراب است ، ممکن است مورد غفلت کارکنان ، خطای شبکه ، نقص در دستگاه یا حتی سوء مدیریت شرکت خدمات یا عدم شفافیت را داشته باشید. همه این موارد چیزی است که می توانید بر اساس آن عمل کنید.

 

در نتیجه

در نهایت ، باید بدانید که هنگام اداره یک کافه ، شما یک کسب و کار را اداره می کنید ، به این معنی که شما باید به اندازه زمان پشت قهوه ساز وقت خود را پشت ماشین حساب بگذرانید. به عبارت دیگر ، توانایی شما در کاهش هزینه های سربار ، دسترسی به مخاطبان به نحو مقرون به صرفه می شود.