منافع منوی دیجیتال بدون تماس فیزیکی با قدرت QR

به منظور بازگشایی رستوران ها مجبور شده اند سیاست ها و رویه های جدیدی ایجاد کنند تا بتوانند شرایط بازگشایی را برآورده کنند و همچنین غذاخوری و کارکنان خود را ایمن نگه دارند.

یکی از بارزترین تغییرات رستوران ها ، حرکت از منوهای فیزیکی به منوهای بدون تماس است.

QR Codeیا  منوی بدون تماس چیست

مشتریان با دوربین تلفن هوشمند خود آنها را نشانه گرفته و اسکن می کنند و آنها را به یک منوی دیجیتالی آنلاین می برد که در آن می توانند گزینه های غذا و نوشیدنی را مرور کنند. در رستوران ها ، این منوهای بدون تماس معمولاً کارت پستال های کوچک روی میز هستند. این جایگزین نیاز به منوهای فیزیکی می شود - یعنی تجربه ایمن تری برای همه افراد درگیر این شرایط می باشد..

برخی از ابزارهای منوی دیجیتال ویژگی هایی مانند سفارش از طریق منوی دیجیتال موجود در میز خود و پردازش پرداخت را اضافه کرده ایم.

1. منوهای بدون تماس ایمن تر هستند

منوهای سنتی اغلب توسط یک غذاخوری در یک مهمانی اداره و لمس می شوند ، توسط گروه های مختلفی از غذاخوری ها مجدداً استفاده می شوند و توسط کارمندان رستوران اداره می شوند. با منوهای بدون تماس ، نیازی به نگه داشتن یک منو نیست زیرا افراد ویروس کرونا از بین می رود. بارکد را فقط اسکن می کنند ، تجربه غذای ایمن و خطر انتقال

2.  سهولت در به روز رسانی و تغییر منوها

با استفاده از منوهای دیجیتال کد QR مدیران و دارندگان رستوران می توانند موارد جدید منو را آزمایش کنند ، مارک تجاری را تغییر دهند یا بدون نیاز به چاپ ، لمینت و توزیع منوها که هزینه هایی را در برمی گیرد مانند منوهای سنتی ، منوی تجاری را تغییر دهید یا تغییرات را به روز کنید که این کار مقرون به صرفه و از لحاظ اقتصادی منطقی است کارکنان رستوران به سادگی منو خود را به صورت آنلاین ویرایش می کنند و به طور خودکار برای شما نمایش داده می شود.

 

3. طراحی بهتر منو و تجربه صرف غذا

منوهای بدون تماس معمولاً با یک سازنده منو ساخته می شوند که دارای طراحی های موجود در منو با تجربه کاربری قوی است ، به این معنی که می توانید محبوب ترین موارد خود را برجسته کرده و مشتری های بیشتری داشته باشید که سفارش خود را سریعتر پیدا کنند.

 

4. گردش مالی سریعتر

نیازی به سالم سازی یا جابجایی منوها بین میزها نیست ، به این معنی که کار کمتری برای کارمندان و یک محیط بهداشتی بیشتر برای صرف غذا است.

 

5. کاهش هزینه ها

در صورتی که همه منوها دیجیتال هستند ، باعث صرفه جویی هزینه رستوران ها در خدمات چاپ و طراحی می شوند.

 

6. داده های بهتر مشتری

منوهای دیجیتال اطلاعات کاربر را در مورد محبوب ترین موارد می سنجد و اینکه طراحی منو باعث سردرگمی مشتریان شما نمی شود چون دارای دسته بندی منظمی بدون پیچیدگی می باشد. منوهای دیجیتال به مدیران رستوران ها امکان می دهد تا نحوه تعامل مشتری با منوی خود را در زمان واقعی کنترل کنند و داده های بی نظیری را برای دارندگان فراهم کنند.

 

7. سیستم های نرم افزاری موجود رستوران

بدون تماس با سیستم های موجود رستوران ، سیستم های سفارش آنلاین با برنامه های لیست ادغام می شوند که به معنای داده ها بینش بهتر برای صاحبان رستوران ها و تجربه کاربری بهتر برای رستوران ها است.
منو دیجیتال تمامی ابزارهای مورد نیاز یک کسب و کار مدرن را در اختیار مجموعه شما قرار می دهد و همینطور کسب و کار خودتان را پابه پای تکنولوژی متحول کنید .

می پرسی چجوری؟

   از طریق سایت منو دیجیتال https://menudigital.ir/