موارد پی بردن به خرید و نگهداری قهوه خوب

قهوه خوب بخرید

روز شما با سفارش قهوه با کیفیت خوب آغاز می شود. همیشه باید سعی کنید لوبیای تازه بو داده خریداری کنید. قهوه قدیمی بیات و تلخ می شود و برای رفع آن نمی توانید کاری انجام دهید.

دوم ، شما باید قهوه لوبیای کامل بخرید. لوبیای کامل در اصل یک دانه بادکنکی ریز و پر از عطر و طعم است که در انتظار ترکیدن است! قهوه آسیاب شده در حال حاضر "بادکنک" لوبیا را بیرون آورده و همه عطرها و طعم های شگفت انگیز آن در محیط از بین رفته است.

 

آن را در یک ظرف هوای آزاد نگهداری کنید

اکنون که اینقدر به طراوت قهوه تأکید کرده اید ، دوست دارید تا آنجا که می توانید آن را تازه نگه دارید. بسته به مدت زمان نوشیدن قهوه ، سرمایه گذاری در یک قوطی قهوه خوب ایده خوبی خواهد بود.

نقش ظرف جلوگیری از اکسید شدن است. ظرف باید هوا نکشد تا حبوبات تازه و خشک بمانند. شما همچنین می خواهید که قوطی شما جلوی نور را بگیرد ، یک ظرف تاریک ایده آل است.

ظروف را بررسی کنید تا به شما ایده بدهد که به دنبال چه چیزی بگردید.

 

از آب فیلتر شده استفاده کنید

آبی که برای دم کشیدن قهوه خود استفاده می کنید بسیار مهم است !

از استفاده از آب لوله کشی خودداری کنید! خوب ، اگر در جایی هستید که آب به خودی خود طعم خوبی دارد ، پیش بروید و از آن استفاده کنید ، اما اگر جزو افراد خوش شانس نیستید ، از آب لوله کشی خودداری کنید.

به یاد داشته باشید ، این آب است که طعم دهنده قهوه را می گیرد ، بنابراین یک معامله بزرگ است.

من توصیه می کنم یک فیلتر آب بخرید ، احتمالاً از قبل فیلتر دارید و از آن آب برای دم کردن قهوه خود استفاده کنید. آنچه شما باید به دنبال آن باشید این است که آب شما تمیز و عاری از بو ، رنگ و عطر و طعم باشد. تفاوت قهوه خود را بلافاصله خواهید فهمید.

به هر حال ، باریستاها از این موضوع دیوانه می شوند و می توانند بسیار به شیمی آب و چگونگی کامل شدن آن بپردازند.

 

آسیاب کنید

برای آسیاب کامل دانه های خود به آسیاب قهوه نیاز دارید.

سه گزینه برای انتخاب وجود دارد ، شما باید چرخ تیغه ، آسیاب سوراخ کن ، و آسیاب دستی داشته باشید.

آسیاب های تیغه ارزانترین گزینه هستند ، اما بهترین کار را نمی کنند زیرا قهوه را آسیاب نمی کنند ، در عوض ، تیغه ها به سرعت می چرخند و دانه ها را به قطعات کوچک خرد می کنند. مشکل این است که شما سازگاری صفر خواهید داشت و معمولاً قطعات مختلف را کنار می گذارید.

 

آسیاب مخروطی

گران تر اما غیر قابل انکار است. بررس ها قهوه را با فشار بین دو صفحه پخته شده خرد می کنند. آسیاب های برقی نتایج بسیار بهتری نسبت به چرخهای تیغه و از همه مهمتر یکنواختی به شما می دهند.

 

آسیاب قهوه دستی

در آخر ، شما چرخ دستی دارید. در حقیقت چرخ دستی آسیاب سوراخ کاری است اما با توجه به اینکه یک تجربه منحصر به فرد است می تواند در رده خود بهترین باشد.

آسیاب دستی بسیار مورد علاقه افرادی است که از کل تجربه دم قهوه لذت می برند. احساس صنعتگری می کند آنها بی سرصدا و خنک هستند ، اما بهترین گزینه برای خرد کردن مقادیر زیاد نیستند (مگر اینکه بخواهید یک تمرین خوب را فقط برای خود داشته باشید.)