موفقیت کارساز در اشتغال کافه

نکاتی برای کار در کافی شاپ درهنگام اشتغال خود

به زودی تغییر بزرگی پیدا می کنید بنابراین منتظر آن باشید! به عنوان تنها چیزی که روزهای کاری من را مصرف می کرد ، این موفقیت را رقم می زند.

نکاتی برای کار در کافی شاپ

آیا داشتن یک کار "منظم" تمام وقت خود را از دست می دهیم؟ ابدا! قوانین خود اشتغالی بودن! من ساعت خودم را مشخص می کنم و مجبور نیستم به شخص دیگری پاسخ دهم. مطمئنا بعضی روزها طولانی است ، خیلی خوب ... بیشتر روزها اما من دوستش دارم. هنوز هم ذهنم به آن روزها خطور می کند که فکر کنم من قبلاً کار در هر دو سایت را انجام می دادم و همچنین 40 ساعت در هفته کار می کردم و هر نوع سلامت عقل را حفظ می کردم خیلی خوشحالم که آن روزها گذشته است من الان خیلی خوشحالم ، و این همان چیزی است که در مورد آن حرفی برای گفتن دارم.

 

چگونه می توانید کارساز باشید؟

یک سوال که از من زیاد پرسیده شده این است که من چگونه روزها را به کار کردن در خانه اختصاص می دهم ؟ انگیزه ماندن در مواقعی که تخت خواب شما در گوشه ای قرار دارد سخت است قرار نیست دروغ بگویم شما آن را می دانید بنابراین وقتی می خواهم یک لحظه آرام شوم ، خودم را مجازات نمی کنم تا زمانی که لیست کارهایم برای روز کامل باشد و من هنوز در یک ساعت معقول کار کنم اگر از من بخواهید راز موفقیت را بدانید اینست که همه چیز در حال تعادل است.

داشتن بوی معطر در اطراف هم بسیار خوب بوده است (علاوه بر چهره کوچک و قابل توجهش از یک تیکه شیرینی ، من می خواهم بخاطر حس خوب گرفتن از آن بخورم!) زیرا مرا مجبور می کند از کامپیوترم دور شوم هم چنین ، برای پیاده روی بیرون بروید ، ما می رویم! من هرگز تلفنم را در میانه روز نمی آورم تا بتوانم حضور واقعی داشته باشم و از ایمیل های بی شمار و ویرایش عکس فاصله بگیرم حتی اگر پیاده روی ما فقط 10 دقیقه طول بکشد ، هنگام بازگشت به میز کارم انگیزه و تمرکزم بیشتر از این است که هرگز استراحت نکنم.

 

یک چیز که من بیشتر در آغوش آن در سال 2018 هستم (بخشی از اهداف حرفه ای من نیست ، اما آنها را انکار نمی کنم) بیرون رفتن از خانه است. من واقعاً سخت در تلاش هستم تا کلاسها را به طور منظم تر شرکت کنم. به علاوه ، کار در کافی شاپ ها یک یا دو روز در هفته ضروری است. بسیاری از کافی شاپ های عالی درسراسر شهر وجود دارد ، اما ترفند این است که یک فروشگاه مناسب خود را پیدا کنید. من مکان هایی را که صندلی های زیادی دارند ، وای فای خوب و قهوه جالب توجه دارند را دوست دارم. من همچنین به مکانی با نور طبیعی زیاد احتیاج دارم اینکه بتوانم بیرون را ببینم و در محیط داخلی احساس دل گرفتگی نکنم انگیزه ام را حفظ می کند.

 

من کسی نیستم که بتوانم با شخص دیگری در یک کافی شاپ کار کنم اگر چیزهایی دارم قطعا باید برای کار خود آن را انجام دهم ، باید پرواز انفرادی داشته باشم. هدفون ، لیست پخش و لپ تاپ  برای من عالی است و برای اینکار ساخته شده ام. من واقعاً باید خودم را برای رسیدن به موفقیت آماده کنم ، بنابراین من معمولاً موس بی سیم خود را نیز می آورم تا مچ دست من شروع به اشکال در استفاده از پد موس لپ تاپ نکند بنابراین راحتی خود را در هنگام کار فراهم کنید.

 

چقدر وقت بگذاریم برای کارهای اولیه کافی شاپ ؟

حالا بگذارید با شما حرفم روشن باشد وقتی می گویم بعضی روزها در کافی شاپ ها کار می کنم ، به این معنی نیست که من 8 روز کاری آنجا هستم ابدا. به طور معمول می توانم قبل از خستگی مطلق ، حدود 4 ساعت در کافه نشستن ،  پس نیاز به حرکت دارم. اما این 4 ساعت بیشترین بازده را در کل روز دارند. همچنین دیدن سایر افراد در کافی شاپ ها که روی لپ تاپ های خود کار می کنند نیز بسیار خوب است ... باعث می شود من هم کار کنم. مثل اینکه ناخودآگاه انگیزه یکدیگر را داریم خوب ، عجیب است ، اما شما می دانید چه می گویم.

 

خوب ، پس همین فقط چند نکته که این وبلاگ نویس مستقل در مورد کار در خانه و اینکه من چگونه زندگی اداری "کافی شاپ" را پذیرفته ام است.