نکات سودبخش کافه رستوران

ایده ها و نکات مفید کافه رستوران

غذاخوری در فضای باز به خودی خود لوکس است و کار در حیاط عملاً یک معدن طلا است. به نظر می رسد مردم هر بار جمع می شوند ، زیرا هیچ کس نمی خواهد آب و هوای مناسب را از دست بدهد به طرز شگفت انگیزی ، این یک سود کامل است و صاحبان کافه ها به نظر می رسد که هیچ وقت برای کسب سود اضافی و استفاده از آب و هوای مناسب برای غذاهای خوب قدیمی در فضای باز ، باعث می شود سود را از دست ندهند. بسیاری از صاحبان کافه ها بسته به نور خورشید و سایه در فاصله و مکان مناسب اشتباه می کنند.

این یک فرایند بسیار خسته کننده و زمان بر است که حیاط رستوران خود را به درستی تنظیم کنید. جای نگرانی نیست. ما این نکات و ترفندها را برای راه اندازی و ارتقاء حیاط رستوران خود و جلب توجه بیشتر مشتریان به شما ارائه می دهیم :

 

از یک سایه بان استفاده کنید :

 یک مدیر رستوران ماهر باید بداند که تجهیز حیاط شما به چتر ، چادر و سایه ایده خوبی است. آنها از مشتریان خود در برابر باران و آفتاب سوزان محافظت می کنند. اطمینان حاصل کنید که سایه ها برای مشتریانی که به نور خورشید بسیار حساس هستند را نیز دارید . برخی از آن لذت می برند ، برخی دیگر لذت نمی برند.

انواع چترها و چادرهایی را که متناسب با موضوع و دکوراسیون حیاط رستوران شماست بررسی و مرور کنید. اگر فضای کافی ندارید ، نگران نباشید-چترهای بدون قطب (اشکال متفاوت) مشکل را حل می کنند. راه اندازی آنها آسان است و ذخیره آنها آسان تر است.

 

حشرات مزاحم را دور نگه دارید :

حشرات مزاحم را فراموش نکنید ، زیرا هوای گرم تعداد زیادی پشه و مگس را به ارمغان می آورد. در نظر بگیرید که آیا باید باغ هایی با گل بگذارید یا نه ، زیرا این کار زنبورها را به خود جذب می کند و باعث آزار و اذیت مشتریان می شوند.

یک ترفند فوق العاده کاشتن چمن سیترونلا است. آنها دافع طبیعی پشه ها هستند و ظاهری خارق العاده دارند.

 

از قدرت بویایی استفاده کنید :

اگر می خواهید مشتریان بیشتری را جذب کنید ، قدیمی ترین ترفند کتاب این است که یک کباب پز در فضای باز نصب کنید یا اینکه تهویه خود را به درستی قرار دهید. جذب آنها با بو مطمئناً آنها را جذب می کند و هیچ کس در برابر بوی فوق العاده مقاومت نمی کند.

 

انتخاب مکان و راه اندازی :

در روزهای قدیم قبل از دو یا سه دهه گذشته ، خیابان های پاریس شاهد مبلمان زیادی بوده اند که حیاط را از ساختار چوبی پایه به میز و صندلی پلاستیکی ارتقاء داده است. این روزها مبل ها و صندلی های راحتی همه را شگفت زده کرده است.

تعداد بیشماری از تامین کنندگان مبلمان صندلی و میزهای فوق العاده ای را با قیمت بسیار مناسب ارائه می دهند و راه اندازی حیاط خانه شما همیشه باید با بودجه ای ساده انجام شود در حالت ایده آل ، باید مطمئن شوید که کارکنان و آشپز شما همه صندلی ها و میزهای اضافی را حمل می کنند.

 

عرضه و تقاضا :

برنامه روزانه خود را دست کم نگیرید ، زیرا بسیاری از مشتریان از فرصت خالی استفاده می کنند و شما نباید بیشتر از آنچه در توانتان است کار کنید زیرا راندمان کاری شما را کاهش می دهد ، مکان بهترین گزینه است و راه اندازی آن حتی بهتر است ، بنابراین کارکنان خود را آماده کنید.

سعی کنید جمعیت خود را پیش بینی کرده و در صورتی که مجالس اجتماعی ساده مورد بحث است ، میزهای قهوه را برپا کنید. اگر کافه شما عصرها شلوغ است ، میزهای کوچکتر برای کافه بهتر کار می کنند.

علاوه بر این ، خرید مبلمان چوبی پاسیو با روکش فلزی ایده ای راحت است و در برابر آب بسیار مقاوم است ، بنابراین در مبارزه با آب و هوا مشکلی نخواهید داشت. فقط اعضای کارکنان و پیشخدمت های خود را بهتر سازماندهی کنید که در این صورت مشکلی نخواهید داشت.

 

طراحی و دکور :

یکی از موارد مهمی که باعث جذابیت حیاط می شود طراحی داخلی و خارجی آن است. طراحی و دکوراسیون حیاط بیرونی شما اولین چیزی است که مشتری به آن توجه می کند. تزئینات و چیدمان را بی اهمیت نگیرید.

سبک و مبلمان متمایز خود را انتخاب کنید ، مطمئن شوید که با محیط و موضوع هماهنگ است و رنگ را با دقت انتخاب کنید. بسیاری از صاحبان کافه ها و رستوران ها اغلب این مورد را نادیده می گیرند.

 

شیفت های شب :

بسیاری از ما دوست داریم از غذاهای شبانه قدیمی لذت ببریم وعصرهای تابستانی توسط بسیاری از افراد لذت بخش است که بخشی از روز خود را در آنجا بگذرانند.

این یک فرصت فوق العاده برای چراغ ها و فانوس های آویزان است این یک الزام است که شما باید ایستگاه های اضافی را در مواقعی که کسی به یک لیوان آب ، دستمال سفره و کارد و چنگال اضافی نیاز دارد و میزهای چاشنی دیگر نیز برپا می کنید ، راه اندازی کنید.

خدمات بسیار مهم است ، بنابراین همیشه در رستوران خود با حیاط پشتی ، با نصب حیاط روی پشت بام و سایر مبلمان اضافی که کل تجربه شب را بهبود می بخشد ، زندگی خود را تامین کنید.

 

آخرین نکته که کم اهمیت هم نیست، مجوزهای حیاط باید اولویت شما باشند ، بنابراین برای اخذ مجوز با مسائل قانونی مشورت کنید.