وعده نهایی ارزش افزوده فناوری منو دیجیتال در رستوران ها

چگونه یک برنامه منوی دیجیتال به کسب و کار رستوران شما ارزش افزوده می دهد؟

فناوری ، رستوران های امروزی را دگرگون کرده است. دیجیتالی شدن موردی است که همه کسب و کارها را تسخیر کرده است  رستوران ها روش های جدید فن آوری را اقتباس کرده اند ، چه در مورد آشپزخانه صحبت کنیم و چه در پیشخوان ، همه چیز تغییر شکل داده است. آنچه مشتری ها به دنبال آن هستند غذای خوب ، مکان خوب و روش های پیشرفته است. 73٪ از افراد پذیرفته اند که فناوری تجربه رستوران آنها را بهبود می بخشد.

وعده نهایی فناوری این است که ما را در جهانی که با فشار یک دکمه به آن فرمان می دهیم مسلط کنید.

 

برنامه منوی دیجیتال چیست؟

نسخه منوی دیجیتالی و سیستم های کیوسک جایگزین یک نسخه چاپی از منو می شود. دسترسی به منوی دیجیتال آسان است و می توان آن را سفارشی کرد ، بنابراین تجربه بهتری به مشتریان می دهد. بسیاری از مشاغل از ویژگی های منوی دیجیتال در برنامه های موبایل ، در رستوران خود استفاده کرده اند.

بسیاری از دارندگان رستوران معتقدند که راه حل های دیجیتالی مانند سیستم سفارش غذا ، برنامه موبایل برای سفارش غذا فروش را افزایش می دهد و آنها را نسبت به رقبای خود برتر می کند.

علاوه بر این ، یک برنامه منوی دیجیتال ویژگی های قدرتمندی را ارائه می دهد که نه تنها به رستوران شما کمک می کند تا در هر زمان منو را به روز کند بلکه باعث بهبود تجربه عمومی غذا خوردن مشتری می شود. برنامه Digital Menu یک رابط کاربر پسند ارائه می دهد که امکان پیمایش و مرور آسان را دارد.

مزایای برنامه منوی دیجیتال

برنامه منوی دیجیتال مزایای زیادی نسبت به منوی سنتی دارد. علائم دیجیتال چشم نواز است و ثابت شده است که برای افزایش بازگشت سرمایه سودمند است. در ادامه بخوانید تا بدانید چگونه می توانند برای رستوران شما مفید باشند :

مزایای برنامه منوی دیجیتال

1. منوی دقیق :      

با استفاده از برنامه منوی دیجیتال ، می توانید غذای خود را به صورت دقیق ارائه دهید. جزئیات شامل مواد تشکیل دهنده ، اطلاعات تغذیه ای همراه با زمان آماده سازی است. این یک تصویر واضح در مورد مواد غذایی ، ارزش غذایی ، مواد اولیه و زمان آماده سازی به میهمانان می دهد. علاوه بر این ، آنها می توانند ظروف خود را مطابق با سلیقه خود سفارشی کنند و می توانند انتخاب های خاص را در نظر داشته باشند.

پیمایش منوی برنامه رستوران دیجیتال آسان است. مشتری نیازی به مرور کل منو ندارد ، در عوض می تواند دسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و غذای مورد نظر خود را انتخاب کند. این باعث می شود مشتری تجربه بهتری داشته باشید و در وقت صرفه جویی کند.

 

2. سفارش آسان :

سفارش آنلاین غذا از برنامه سفارش غذا در رستوران ، یک کار با یک کلیک است. مشتریان لازم نیست برای سفارش خود در صف منتظر بمانند ، در عوض می توانند مستقیماً از برنامه منوی دیجیتال سفارش دهند.

 

3. کاهش نیروی انسانی :

با منوی رستوران دیجیتال ، مردم این حق را دارند که موارد دلخواه خود را انتخاب کرده و سفارش دهند. از آنجا که افراد در برنامه رستوران شما سفارش می دهند ، شما می توانید با آزاد کردن کارکنان خود برای پذیرایی از مهمانان ، هزینه های سربار خود را کاهش دهید. نه تنها این ، بلکه مشتریان شما همچنین می توانند از طریق برنامه رستوران شما هزینه دیجیتالی پرداخت کنند.

 

4. منو را سفارشی کنید :

با دادن گزینه های بیشتر به مشتریان می توانید منوی خود را زنده کنید. آنها می توانند به راحتی موارد اضافی را اضافه کرده و ظرف عالی خود را ایجاد کنند. بر اساس گزارش ها ، 54٪ افراد نسبت به یک تجارت وفادارتر هستند که به آنها امکان می دهد چیزی منحصر به فرد ایجاد کنند.

بسیاری از رستوران ها پس از معرفی منوی دیجیتال ، از افزایش فروش خبر داده اند. تمام سفارشات به صورت دیجیتالی انجام می شود ، بنابراین کارکنان شما وقت آزاد برای برقراری ارتباط با مهمانان و ارائه بهترین ها را دارند.

 

5. مقرون به صرفه

هر زمان تغییر ایجاد شد نیازی به طراحی و چاپ منوی دیجیتال ندارید. در هر زمان می توانید منوی رستوران را به راحتی ویرایش و به روز کنید. به شما کمک می کند تا در پول و کاغذ صرفه جویی کنید. هر زمان که تغییر ایجاد می کنید ، نیازی به منوی جدید ندارید. همه شما برای به روزرسانی منو و ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود نیاز دارید.

 

6. خطای دستی را کاهش می دهد :

همانطور که مشتریان خود سفارش می دهند ، بنابراین احتمال خطاهای دستی غیر قابل اغماض است. این روند را سریع می کند و از هرگونه سو ارتباط بین کارکنان جلوگیری می کند. مشتریان می توانند مستقیماً سفارش دهند ، بنابراین امکان ارسال سفارشات اشتباه به مشتریان کاهش می یابد.

قرار دادن یک منوی دیجیتال روی میز رستوران شما به مشتری امکان می دهد تا سفارش خود را تغییر دهد و مطابق با راحتی خود دوباره سفارش دهد.

 

7. کمک در افزایش قیمت :

افزودن تصاویر غذایی با کیفیت بالا به منوی دیجیتال و یک برنامه سفارش رستوران می تواند مشتریان را برای خرید آن ماده غذایی جلب کند. این یک تجربه تعاملی را به مشتریان ارائه می دهد. برای افزایش فروش می توانید معاملات تبلیغاتی و گزینه های تبلیغاتی خود را به نمایش بگذارید.

به عنوان مثال ، یک تصویر همبرگر با سیب زمینی سرخ کرده نمایش دهید که این باعث ترغیب مشتریان به خرید همان محصول می شود. نصب یک منوی هوشمند در رستوران به شما در افزایش فروش کمک می کند.

 

8. چرخش منو :

اگر منوی خاص زمان را ارائه می دهید ، منوی دیجیتال برای شما مناسب است. تغییر منوی کاغذ روی هر جدول زمان بر است. اما منوی دیجیتال ، شما می توانید به راحتی با یک کلیک منو را تغییر دهید.

می توانید به طور خودکار از فهرست صبحانه به ناهار و به شام ​​تغییر دهید. می تواند جمعیت زیادی را به خود جلب کرده و آنها را برای امتحان موارد مختلف در طول روز بازگرداند. به روزرسانی منظم منو با مواد غذایی موجود از سردرگمی جلوگیری می کند. به این ترتیب می توانید به راحتی خواسته های مشتریان خود را برآورده کنید.

 

9. مدیریت محتوا از هرجای دیگر :

این امکان را برای شما فراهم می کند تا یک شبکه از منوی دیجیتال را از هرجایی پیکربندی و نظارت کنید ، مادامی که اتصال اینترنت داشته باشید. از طریق رابط ، مدیر محتوای شما می تواند به منوی دیجیتال دسترسی پیدا کرده و تغییرات لازم را ایجاد کند.

 

10. مدیریت زمان انتظار ادراک شده

سرگرم کردن مشتریان در یک روز شلوغ دشوار است. اما ، با استفاده از منوهای دیجیتال و برنامه های سفارش رستوران ، مشتریان می توانند به راحتی صف های عظیم را کنار بگذارند و منتظر بمانند تا غذای شان به میز آنها برسد. به عنوان یک صاحب رستوران ، می توانید زمان درک شده را کاهش دهید و روند کلی غذا خوردن را بهبود ببخشید.

محتوای ویدئویی خود را در برنامه رستوران خود مانند آشپز با ارائه دستور العمل ، حقایق جالب یا اطلاعات مربوط به رویدادهای آینده به نمایش گذاشته شده است . به این ترتیب ، تا زمانی که افراد مشغول مشاهده محتوای شما هستند ، احساس نمی کنند منتظر بمانند.

برنامه منوی دیجیتال آینده صنعت رستوران سازی است و به هیچ وجه نمی توانید از آن پیشی بگیرید. از دست دادن مشتریان خود نسبت به رقبا دست بردارید و ویژگی های عالی منوی دیجیتال را باز کنید. کارهای زیادی وجود دارد که یک منوی دیجیتال می تواند برای رستوران شما انجام دهد. یک سرمایه گذاری کنید و سیستم مدیریت رستوران خود را ساده کنید :

https://menudigital.ir/