چرا منفعت منو دیجیتال در صنعت مهمان نوازی مهم است؟

از نظر تاریخی ، مفهوم میهمان نوازی پذیرش مهمانان با روحیه حسن نیت - به ویژه غریبه های دیگر سرزمین ها است ، مهمان نوازی به معنای گرمی ، احترام و حتی محافظت است. این باعث درک بین فرهنگ ها می شود.

امروزه ، مهمان نوازی همچنین به بخشی از صنعت خدمات اشاره دارد که شامل هتل ها ، رستوران ها ، سرگرمی ها ، رویدادهای ورزشی ، سفرهای دریایی و سایر خدمات مرتبط با جهانگردی است. به همین ترتیب ، صنعت مهمان نوازی نه تنها برای جوامع - بلکه برای اقتصاد ، مشتریان و کارمندان مهم است.

 

اهمیت برای اقتصادها

بخش مسافرت و گردشگری در حال حاضر 10.4 ٪ از تولید ناخالص داخلی جهانی را تشکیل می دهد. پیش بینی ها حاکی از آن است که طی 10 سال آینده 72 میلیون شغل به بخش گردشگری و مهمان نوازی اضافه خواهد شد و این صنعت 10٪ رشد خواهد کرد.

وقتی توریست ها پول خود را در هتل ها ، رستوران ها و مکان های تفریحی خرج می کنند ، میهمان نوازی مستقیماً برای اقتصاد محلی درآمدزایی می کند. این امر همچنین به طور غیرمستقیم به اقتصاد کمک می کند زیرا گردشگران کالاهای خرده فروشی ، اقلام داروخانه و سوغاتی و صنایع دستی ساخته شده در داخل را خریداری می کنند. علاوه بر این ، گردشگری می تواند باعث ایجاد زیرساخت هایی مانند جاده ها و حمل و نقل عمومی شود.

همچنین مشاغل ایجاد شده توسط این صنعت از نظر اقتصادی مهم هستند. در سال 2017 ، صنعت مهمان نوازی 313 میلیون شغل در سراسر جهان را به خود اختصاص داده است که به 9.9٪ از کل اشتغال و 20٪ از کل مشاغل خالص جهانی ایجاد شده در دهه گذشته تبدیل می شود ، جشنواره ها در حال رونق هستند.

دانشجویان در برنامه مدرک کارشناسی مدیریت مهمان نوازی در مورد تأثیرات اقتصادی محلی و جهانی صنعت مهمان نوازی یاد می گیرند. آنها همچنین جنبه های مالی اداره یک مهمان نوازی را مطالعه می کنند و در مناطق خاص در هر حیطه را حفاری می کنند: مدیریت دارایی ، مدیریت نوشیدنی ، برنامه ریزی رویداد ، مدیریت هتل و مدیریت رستوران را برعهده می گیرند.

اهمیت برای مشتریان

مهمان نوازی خدمات ضروری (به عنوان مثال محل اقامت و غذا) را برای مسافران فراهم می کند ، خواه به دلیل ضرورت ، اوقات فراغت یا تجملات در مسافرت باشند. مهمان نوازی یک عامل اصلی در هر تعطیلات و سفر کاری است و بنابراین برای هر مشتری و کسب و کار مهم است.

البته برخی از شرکت های مهمان نوازی مانند مکان های تفریحی و رستوران ها به مردم محلی و همچنین گردشگران خدمات ارائه می دهند.

خدمات خوب به مشتریان ، هدف اصلی مشاغل مهمان نوازی است که باید بر ایجاد محیط ها و خدمات با کیفیت بالا و استخدام کارمندان عالی که با مشتری با گرمی ، همدلی و حرفه ای رفتار می کنند ، متمرکز می شوند.

 

اهمیت برای کارمندان

این بخش علاوه بر اینکه یک شغل ساز بزرگ است ، یک مسیر شغلی با ارزش برای حرفه ای ها فراهم می کند. این طیف وسیعی از فرصت های شغلی ، از برنامه ریز رویدادها تا مدیر کل هتل گرفته تا مدیر دارایی امکانات و موارد دیگر را ارائه می دهد. کارآفرینان رستوران ها و بوتیک هتل های خود را راه اندازی می کنند. افراد حرفه ای این فرصت را دارند که در محیط های جذاب در سراسر جهان کار کنند.

اگر خود را در این زمینه می بینید ، در برنامه از چندین تمرکز از جمله مدیریت هتل ، مدیریت نوشیدنی ، مدیریت پایداری با هدایت متخصصان صنعت و با داشتن فرصتی برای به دست آوردن تجربه عملی در این زمینه و با استفاده از منوی دیجیتال که شما می توانید منوی انواع غذاها و نوشیدنی ها و... خود را بصورت منوی بدون دسترس فیزیکی با استفاده از بارکد که مشتریان از طریق دوربین موبایل خود اسکن می کنند و وارد منوی شما خواهند شد و سفارش خود را ثبت می کنند کاربردی ترین منفعت منو دیجیتال به زبان های زنده دنیا را داردکه اینکار ، شما را واقعاً برای جهانیان آماده خواهد کرد . قابلیت ترجمه

برای کسب اطلاعات سودمند به سایت زیر مراجعه فرمایید:

https://menudigital.ir/