چکیده ایده دلبرانه در کافه

7 ایده رویداد برای کافی شاپ خود

تصویری از نمای عقب که فردی برای جمعیت کافه گیتار می زند را در نظر داشته باشید.

قهوه خانه ها از بدو تاسیس فضایی را فراهم کردند که اجتماعات می توانند در آن گرد هم آیند. با این حال ، در دوران مدرن ، این مشاغل بیشتر فقط یک وسیله کافئین ارائه می دهند. این امر منجر به از دست رفتن فرصت هایی برای کسب درآمد اضافی و افزایش مشارکت مشتریان با میزبانی رویدادهای خاص می شود.

اگر صاحب کافی شاپ هستید یا کار می کنید ، احتمالاً گاه به گاه بعدازظهر یا عصر را تجربه می کنید.

 رویدادها نه تنها می توانند مشتریان جدیدی را به خود جلب کنند ، بلکه درآمدی نیز برای جبران آن ساعات کم سود روز دارند. از منابع دانه گرفته تا استخدام باریستا ، انتخاب سیستم ، تشکیل یک شرکت واقعی و همه چیز می تواند کارساز باشد.

 

انتخاب نوع مناسب رویداد

اگر به دنبال رویدادی برای افزایش فروش و ارتقاء احساس اجتماع در مشاغل خود هستید ، 7 ایده را در نظر بگیرید.

 

1. شب بازی روی میز

این مفهوم رویداد سرگرم کننده و تعاملی مشتریان را تشویق می کند تا در کنار لذت بردن از نوشیدنی های خوشمزه با دوستان یا خانواده خود در یک فعالیت غیرمعمول کافی شاپ شرکت کنند.

 

چگونه انجامش بدهیم :

مجموعه ای از بازی های کلاسیک رومیزی تهیه کنید - یا از مشتریان دعوت کنید تا بازی های خود را بیاورند - و بگذارید آنها را از آنجا ببرند.

 

2. راهکار به درد بخور

مشتریان خود را با نوشیدن چند قهوه عمومی که در حال حاضر سرو می کنید ، جلب کنید. این نوع رویداد راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن محصول شما فراهم می کند در حالی که مصرف کنندگان علاقه مند به قهوه را تشویق می کند تا وارد فرآیندی شوند که در سراسر جهان در جامعه قهوه استفاده می شود. یکی دیگر از مزایای کلیدی این نوع رویداد دعوت نامه آزاد است ، به این معنی که نیازی به بستن مغازه برای انجام کارهای معمولی ندارید. مشتریانی که برای خرید یک قهوه وارد می شوند حتی ممکن است به مراسم شما بپیوندند و درباره محصول شما اطلاعات بیشتری کسب کنند..

 

چگونه انجامش بدهیم :

وقتی هنوز کارمند کافی دارید ، اما فضای کمتری دارید ، راهکار خود را برای زمان کمتری از روز برنامه ریزی کنید.

قهوه هایی را انتخاب کنید - در حالت ایده آل ، سه یا بیشتر - که می خواهید با مشتریان خود به اشتراک بگذارید. در صورت امکان ، حداقل سه قهوه را انتخاب کنید که منشاء و تکنیک های مختلف پردازش را نشان می دهد.

 

3. اجرای میکروفون را باز کنید

کمدی ، موسیقی و شعر همگی راه هایی را برای ترکیب اجراهای میکروفن باز در برنامه رویدادهای مغازه شما ارائه می دهند. رویدادهای میکروفن باز می توانند در عین افزایش فروش و تردد پای پیاده ، مجریان و تماشاگران را به طور یکسان جذب کنند.

 

چگونه انجامش بدهیم:

درباره محبوب ترین اجراها در منطقه خود تحقیق کنید و سپس میزبان یک نوع خاص از رویداد میکروفن باز ، مانند شب کمدی یا ترکیبی از چندین برنامه باشید.

شخصی را برای میزبانی رویداد میکروفن باز خود پیدا کنید که نماینده جامعه ای باشد که برجسته خواهد شد.

 

مسابقات 4.

با میزبانی یک مسابقه هنر لاته با همکاران خود و صاحبان کافه ها ، رویداد خود را به یک امر واقعاً اجتماعی تبدیل کنید.

 

چگونه انجامش بدهیم :

با جامعه قهوه محلی خود ارتباط برقرار کرده و تاریخ تعیین کنید.

برای تهیه شیر و قهوه اضافی از قبل برنامه ریزی کنید.

با نیاز به هزینه ورود ، که بخشی از آن به برنده مسابقه تعلق می گیرد ، سهام را افزایش دهید.

 

رویدادهای مشارکتی پاپ آپ با فروشندگان محلی

از چای فروشی ، شکلات ساز یا دیگر فروشندگان محلی مورد علاقه خود دعوت کنید تا در کافه شما یک رویداد پاپ آپ برگزار کند. با ارائه نوشیدنی های سفارشی یا سایر موارد منو که یا محصولات فروشنده را نشان می دهد یا از آنها الهام می گیرد ، رویداد را خاص تر کنید.

 

چگونه انجامش بدهیم :

با یک یا چند مشاغل محلی ارتباط برقرار کنید و از آنها بخواهید غرفه هایی را در کافه شما با نمونه ای از محصولات خود برپا کنند.

یک آیتم منو ویژه بر اساس محصولات صنعتگران محلی و/یا تخفیف روی محصولات آنها در طول رویداد ارائه دهید.

 

6. کارگاه های خلاق

بسته به اندازه فضای شما ، میزبانی کارگاه ها می تواند به نفع کسب و کار شما و همچنین خلاقان محلی باشد. کارگاه های آموزشی با تمرکز بر فعالیت هایی مانند تاج گل ، نقاشی یا سایر تلاش های خلاقانه می تواند برای مشتریانی که به دنبال یادگیری چیزهای جدید هستند جذاب باشد.

 

چگونه انجامش بدهیم :

 

با یک فروشگاه محلی دیگر مانند گل فروشی یا یک هنرمند محلی مانند یک نقاش همکاری کنید تا صنایع دستی خود را به مشتریان خود بیاموزید.

در حالت ایده آل ، این رویداد را بعد از ساعات کاری معمول خود میزبانی کنید و بلیط ها را پیشاپیش بفروشید تا مطمئن شوید که از مقدار کافی فضا و مصالح برخوردار هستید.

با خرید یک بلیط یک نوشیدنی ویژه ارائه دهید تا به جذب چهره های جدید در کافه شما کمک کند.

 

7. اجاره محل برگزاری

به عنوان صاحب کافی شاپ ، احتمالاً شما زمان و تلاش زیادی را صرف ایجاد مشاغل خود در فضایی کرده اید که مشتریان می خواهند در آن وقت بگذرانند. چرا با اجاره فضای خود به عنوان محل رویداد خاص از آن محیط جذاب استفاده نکنید؟ کافی شاپ ها می توانند فضاهای مناسبی برای رویدادها بسازند زیرا در کنار عرضه نوشیدنی ها و لقمه های کوچک فضای منحصر به فردی را ارائه می دهند.

 

چگونه انجامش بدهیم :

فضای خود را برای مهمانی های شرکت ، رویدادهای شخصی و موارد دیگر اجاره دهید ، با این گزینه که باریستا بتواند با پرداخت هزینه اضافی در مراسم شرکت کند.

در صورت تمایل به تهیه این غذا ، برای هر غذایی که در طول رویداد ارائه می دهید ، هزینه غذا بپردازید.

در صورتی که در منطقه ای تجاری قرار دارید ، اجاره خانه را در ساعات آهسته تر ، مانند بعدازظهرها یا آخر هفته ها ارائه دهید.