کمال دلخواه سرمایه گذاری ارز رمزنگاری

 

این راهنمای رایگان برخی از استراتژی ها برای کمک به شما در سرمایه گذاری ارزهای رمزپایه را بررسی می کند ارز رمزنگاری شده یکی از پرخطرترین و در عین حال پاداش دهنده سرمایه گذاری ها در عصر کنونی ما است.

انواع مختلفی از مردم با سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده ، از متخصصان فنی گرفته تا جوهای متوسط ، درآمد هنگفتی کسب کرده اند ، این امر منجر به این شده است که افراد به دنبال اطلاعاتی در مورد سرمایه گذاری ارزهای رمزپایه هستند ، بنابراین من این راهنما را تهیه کردم.

برای سود بردن از سرمایه گذاری در ارزهای رمزپایه به یک گروه نبوغ نیاز نیست منابع رایگان مانند این راهنما بیش از حد کافی می باشد.

وقتی می گویم "سود از ارز رمزپایه" منظور من این نیست که شما با سرمایه گذاری 100 دلار و خوابیدن یک شبه میلیونر خواهید شد سرمایه گذاری به این ترتیب کار نمی کند.

سرمایه گذاری واقعی مداوم است و داشتن دانش در مورد پروژه هایی که در آن سرمایه گذاری می کنید را نیاز دارد شما باید بدانید که آیا ارز رمزنگاری شده برای مشکلی که قصد حل آن را دارید واقعاً مورد نیاز است.

به این موارد راهنما توجه بفرمایید :

انواع مختلف ارزهای رمزپایه

چه موقع خرید و چه زمانی فروش

اصطلاحاتی که توسط سرمایه گذاران ارز رمزنگاری شده استفاده می شود

چگونه می توان از سرمایه گذاری های خود سود کسب کرد

چه عواملی باعث افزایش قیمت ارز رمزنگاری شده می شود

نحوه پیگیری قیمت ارزهای رمزپایه

چگونه فرصت های جدید را پیش بینی کنیم

قبل از شروع ، همیشه به یاد داشته باشید :

فقط آنچه را که توانایی از دست دادن آن را دارید سرمایه گذاری کنید

طبق تحمل ریسک خود سرمایه گذاری کنید

همیشه تحقیقات تکمیلی خود را انجام دهید

بهترین زمان برای خرید بیت کوین 10 سال پیش بود ، دومین زمان مناسب امروز است

اگر توانایی تهیه آن را دارید ، من یک کیف پول سخت افزاری برای ذخیره چندین ارز رمزنگاری شده به صورت آفلاین توصیه می کنم.

 

استراتژی "ایمن"

بیت کوین تنها ارز رمزنگاری شده نیست

ارزهای رمزنگاری شده غیر از بیت کوین با نامهای جایگزین شناخته می شوند هدفی مشابه بیت کوین دارند یا کلاً هدفی کاملاً متفاوت از آن را نیز دارند.

هنگام سرمایه گذاری در ارز رمزنگاری شده ، ممکن است بخواهید با ارزهای رمزپایه شروع کنید این ارزهای رمزنگاری شده با سقف بازار بیش از 2 میلیارد دلار است.

ارزهای رمزنگاری شده تراشه آبی شامل:

بالای 2 میلیارد دلار سقف بازار

بیت کوین - اولین ارز رمزپایه غیرمتمرکز

ETH - Ethereum - قرارداد هوشمند و بستر توسعه

XRP - Ripple - پرداخت های بین المللی فوق العاده سریع و فوق العاده ارزان برای بانک ها

BCH - بیت کوین کش - چنگال بیت کوین ، کمی سریعتر از بیت کوین

LTC - Litecoin - چنگال بیت کوین ، معاملات سریعتر و ارزان تر

EOS - بستر توسعه و چارچوب DAPP ، از DPoS استفاده می کند

BNB - Binance Coin - سکه مبادله توسط Binance Exchange ، در DEX آینده آنها استفاده می شود

XLM - Stellar - بسترهای نرم افزاری پرداخت و توسعه فوق العاده سریع بین المللی ، ارز رمزنگاری شده مانند Ripple و Ethereum

بالای 30 میلیون دلار سقف بازار 500 میلیون دلار :

ADA - Cardano - پلت فرم توسعه ، همه کد توسط دانشمندان بررسی می شود

TRX - TRON - پلت فرم اشتراک محتوای سرگرمی مبتنی بر بلاکچین

XMR - Monero - ارز رمزنگاری شده مبتنی بر حریم خصوصی ، محبوب ترین سکه رازداری

NEM - پلت فرم توسعه سطح سازمانی

Dash - چنگال Bitcoin مبتنی بر حریم خصوصی

XTZ - Tezos - بستر توسعه ، از DPoS استفاده می کند

MIOTA - IOTA - پرداخت های اینترنت اشیا ، هزینه های صفر

بیشتر آلت کوین ها را می توان با استفاده از بیت کوین (BTC) یا اتریوم (ETH) با این وجود صرافی های بیشتری شروع به فروش مستقیم آلت کوین ها به صورت نقدی می کنند ، به عنوان مثال:

Bitcoin ، Ethereum ، Ripple ، Bitcoin Cash ، Dash ، Bitcoin Gold و Stellar را می توان به طور مستقیم از CEX برای کاربران در همه جا خریداری کرد.

 

چه موقع زمان مناسب برای خرید است؟

من دوست دارم در این مورد دو قانون را رعایت کنم:

قانون 1: اکنون پای خود را وارد در کنید

هیچ کس نمی تواند به طور قطعی بگوید قیمت ارز رمزنگاری شده در آینده چقدر خواهد بود ، بنابراین اگر نسبت به ارز رمزنگاری شده ای که انتخاب کرده اید اطمینان دارید ، برای شروع کار و تعیین پایه های خود مبلغ کمی را خریداری کنید.

تا زمانی که سکه خوبی انتخاب کرده اید ، بهتر است اکنون وارد آن شوید و بلند مدت آن را نگه دارید. اگر بخواهید زمان بازار را تنظیم کنید ، بعداً احتمال خرید سکه با قیمت بالاتر را به خطر می اندازید.

قانون 2: وقتی دیگران حرص می خورند بترسید و وقتی دیگران ترسیدند حریص باشید

معمولاً افت قیمت به دنبال یک برگشت است که باعث افزایش قیمت می شود ، بنابراین سرمایه گذاران می توانند از رکود اقتصادی برای خرید ارز رمزپایه با قیمت پایین استفاده کنند.

از طرف دیگر ، روند صعودی معمولاً تصحیح شده و باعث افت قیمت زیادی می شود طبیعی است زیرا سرمایه گذاران احتمالاً پس از افزایش قیمت ارز رمزنگاری شده اقدام به فروش خواهند کرد ، آنها به سادگی سود می برند.

بهتر است زیاد به این موضوع فکر نکنید زیرا این کار می تواند بسیار فنی شود و به نظر من اگر در یک ارز رمزنگاری خوب سرمایه گذاری کرده باشید ، هر زمان  ، زمان مناسبی برای خرید است.

یک توصیه خوب دیگر این است که صبور باشید ، اگر سکه ای خریداری کردید که قیمت آن بالا است و شروع به کاهش می کند ، فقط صبر کنید تا قیمت دوباره بهبود یابد.

شما نمی خواهید ارز رمزنگاری شده در هنگام افزایش قیمت بخرید و سپس هنگام کاهش قیمت آن را بفروشید ، می تواند بسیار استرس زا باشد اگر قیمت دوباره شروع به بازیابی کند و شما را به این شکل ترک کند:

زمان مناسب دیگر برای خرید این است که سکه در حال انباشت است ، این زمانی است که سکه در مدت زمان طولانی به آرامی اما بسیار پیوسته در حال افزایش است.

در صورت پیش بینی افت بیشتر قیمت ، می توانید سفارشات خرید خودکار را در صرافی نیز تنظیم کنید.

خرید کم ، فروش زیاد

در حالت ایده آل ، شما می خواهید در یک ارز رمزنگاری شده خوب و ارزان سرمایه گذاری کنید ، سپس پس از افزایش قابل توجه قیمت ، آن را بفروشید.

اگر سرمایه گذار اولیه نیستید و قیمت های پایین را از دست می دهید ، می توانید در دوره های گاه به گاه نیز خرید کنید ، اما فقط به این دلیل که سکه ای را با کمترین قیمت خریداری نکرده اید ، به معنای تأخیر نیست. بسیاری از پروژه ها به دلیل توسعه و پذیرش کاربر سالها به طول می انجامد تا به پتانسیل کامل خود برسند که طبیعتاً زمان بر است.

تا زمانی که در یک ارز رمزنگاری شده سرمایه گذاری کرده باشید ، صبر به شما بیشتر از آسیب رساندن به شما کمک خواهد کرد.

بیایید به قانون 2 برگردیم: وقتی دیگران حرص می خورند بترسید و وقتی دیگران می ترسند حریص باشید این اشاره به انتظار در هنگام خرید دیگران و خرید در هنگام فروش دیگران است.

وقتی سرمایه گذاران "حرص می خورند" و خرید می کنند ، باعث می شود که قیمت سکه افزایش یابد و شما در ازای پرداخت بیش از حد سکه به خطر بیفتید ، به خصوص اگر بعداً اصلاح قیمت (کاهش موقتی قیمت) انجام شود.

اگر می بینید که یک پمپ بدون هیچ دلیل منطقی در پشت آن وجود دارد (بدون پیشرفت جدید ، بدون مشارکت ، هیچ خبر مهم یا به روزرسانی) ، بهتر است قبل از خرید دوباره منتظر بمانید تا قیمت دوباره فرود آید.

 

هولینگ

بله ، درست خواندید این شیوه نگه داشتن سرمایه گذاری بلند مدت بدون تسلیم شدن در مقابل میل فروش است.

بسیاری از سرمایه گذاران ارز رمزنگاری شده ادعا می کنند که به جای تجارت ، از سرمایه گذاری طولانی مدت سود بیشتری کسب کرده اند ، در حالی که دیگران ادعا می کنند سود بیشتری را در معاملات خود کسب کرده اند اگر تازه کار هستید ، توصیه می کنم به جای آن تجارت را به افراد حرفه ای یا باتجربه تر بسپارید.

بازار خرس - بازاری که قیمت سکه در آن رو به کاهش است و فروش را تشویق می کند

احساس سرسختی - احساس مثبت بودن افزایش ارزش سرمایه گذاری

Feeling Bearish - احساس اینکه یک سرمایه گذاری ارزش خود را از دست می دهد

دستان ضعیف - افرادی که سکه می خرند به محض پایین آمدن قیمت اقدام به فروش می کنند

دستان قوی - سرمایه گذارانی که سکه ها را نگه می دارند مهم نیست که قیمت پایین می آید

حمام خون - هنگامی که تعداد زیادی سکه به طرز گسترده ای کاهش می یابد

ماه - افزایش چشمگیر قیمت

نهنگ - سرمایه گذار صاحب ارزهای رمزپایه ، به دلیل وجود ارزهای رمزنگاری شده زیادی که دارند ، اعتقاد بر این است که آنها می توانند از طریق دیوارهای خرید ، قیمت دیوار را بفروشند ، دیوارها را بفروشند و مقادیر زیادی سکه را به فروش برسانند.

خرید دیوارها - هنگامی که سفارشات خرید یک سکه خاص بسیار بیشتر از سفارشات فروش است شایعه شده است که نهنگ ها می توانند برای افزایش قیمت سکه از سفارشات خرید استفاده کنند.

فروش دیوارها - هنگامی که سفارشات فروش بسیار بالاتر از سفارشات خرید است. شایعه شده است که نهنگ ها می توانند از دیوارهای فروش برای سرکوب قیمت ارز رمزنگاری شده استفاده کنند (معمولاً بنابراین می توانند بیشتر برای خودشان جمع شود). مثال: تصور کنید قیمت یک سکه 4 دلار است و 5 میلیون بار عرضه دارد و برای هر قطعه سکه یک میلیون دلار با قیمت 4.2 دلار سفارش فروش وجود دارد ، به احتمال زیاد از آن قیمت بالاتر نخواهد رفت.

طرحی که گروه ها در صورت ارزان بودن به خرید ارز رمزپایه می پردازند و تبلیغات گسترده ای را ایجاد می کنند که باعث می شود سرمایه گذاران بی اعتقاد به خرید بپردازند ، و این باعث می شود قیمت "پمپ شود" ، سپس سرمایه گذاران جدید توسط "سرمایه گذاران اولیه" ریخته می شوند آنها سود خود را می گیرند بعد از تخلیه قیمت پایین می آید و سرمایه گذاران فریب خورده به عنوان "نگهدارنده کیف" شناخته می شوند.

ترس از دست دادن ، وقتی سرمایه گذاران برای جلوگیری از ، از دست دادن افزایش قیمت  با عصبانیت سکه می خرند ، این امر معمولاً در هنگام پمپ اتفاق می افتد.

 

گرفتن سود

چرا می خواهید سود بگیرید؟

برای اطمینان از سود خود به شکل دیگری مانند ارز فیات

می توانید در بیت کوین سود کسب کنید و سپس از بیت کوین برای خرید رمزنگاری های جدید استفاده کنید یا دارایی های خود را د در آلت کوین فعلی افزایش دهید.

اگر سرمایه گذاری شما بسیار زیاد بوده است می توانید سود خود را به بیت کوین یا فیات برسانید و با افت قیمت ، سکه بیشتری بخرید.

ایجاد تنوع در سرمایه گذاری های سنتی مانند طلا / نقره ، سهام ، صندوق های شاخص ، صندوق های سرمایه گذاری مشترک و غیره

اگر می خواهید از طریق ارز رمزنگاری شده سود کسب کنید ، اگر فکر می کنید ارزش ارز رمزنگاری شده در آینده همچنان افزایش یابد ، توصیه نمی کنم بیش از 50٪ پول نقد کنید.

بیایید این را روش "ریک" بنامیم ، هر زمان که سرمایه شما به بالاترین حد خود می رسد ، درصد مشخصی از سود را کسب می کنید.

به عنوان مثال ، شما یک رمز ارز 5000 دلاری با قیمت 0.50 دلار خریداری می کنید ، زمانی که قیمت به 5 دلار می رسد ، 10 برابر سود کسب خواهید کرد و 50 هزار دلار برای شما باقی می ماند.

اکنون شما 10،000 دلار (20٪) می فروشید و 40،000 دلار باقیمانده (80٪) را نگه دارید. در طول بازار گاو نر ، سود 10 برابر غیر معمول نیست و در واقع از آن انتظار می رود.

می تواند دقیقاً قبل از یک بازار خرس بسیار موثر باشد که در آن قیمت اکثر ارزهای رمزنگاری شده با فروختن سرمایه گذاران ، به شما امکان می دهد آنها را با قیمت ارزان تری بخرید.

 

چه عواملی باعث افزایش قیمت سکه می شود؟

یکی از دلایل افزایش زیاد قیمت ارزهای رمزپایه ، تهیه توکن آن است ، طبیعتاً اگر کالایی عرضه کمی داشته باشد و تقاضای زیادی داشته باشد ، ارزش آن افزایش می یابد.

سایر عواملی که می توانند باعث افزایش قیمت ارزهای رمزپایه می شوند عبارتند از :

تحولات و اطلاعیه های جدید ، اگر یک ارز رمزنگاری شده جامعه بزرگی داشته باشد ، یک اعلامیه ساده یا ویژگی جدید می تواند موج عظیمی از رفتار خرید را ایجاد کند که قیمت سکه را افزایش می دهد.

توسعه دهندگان ارز رمزنگاری شده به مهلت های تعیین شده در نقشه راه و اهداف خود می رسند ، این امر می تواند سرمایه گذاران را به دلیل افزایش اعتماد به نفس ، ارز رمزنگاری شده بیشتری بخرند.

ارزهای رمزنگاری شده در صرافی های کوچک به صرافی های بزرگتر و محبوب تر اضافه می شوند (میزان پذیرش کاربر را افزایش می دهد)

گروه های پمپ و تخلیه ، معمولاً با ارزهای رمزپایه بسیار کوچک و سایه دار که دستکاری آنها آسان تر است

استفاده از دنیای واقعی و استفاده از ارز رمزپایه ، کاهش عرضه و افزایش تقاضا

 

پیگیری قیمت و سود ارز رمزنگاری شده

تعدادی برنامه وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها قیمت سکه های مورد علاقه خود را مشاهده کرده و همچنین میزان سود خود را از طریق سرمایه گذاری بررسی کنید.

سه مورد دلخواه من :

Blockfolio ، Coinfolio و CoinCap

همچنین می توانید هشدارهای قیمت را تنظیم کنید که هر زمان که قیمت پایین می آید یا از یک سطح بالاتر می رود ، اعلان های فشار را برای شما ارسال می کند.

یک ویژگی جالب که اعلان های حاوی اخبار از توسعه دهندگان ارز رمزنگاری شده را برای من ارسال می کند همان برنامه کورد علاقه من می باشد:

: با وجود ویژگی blockfolio

Signal

 

اطلاعات مهم برای در نظر گرفتن:

هدف ارز رمزنگاری شده چیست؟

سکه نشان دهنده چیست؟ مالکیت؟ واحد پول؟ آیا این یک نشانه است؟

آیا ارز رمزپایه اولویت بالایی داشت؟ اگر چنین است ، چرا؟

آیا اکوسیستم ارز رمزپایه فعالانه در حال توسعه است؟ (با نرم افزارها درگیر شوید و بدانید)

در مورد دلایل موجود در گردش و کل عرضه سوال کنید!

افرادی که پشت ارز رمزنگاری شده هستند چه کسانی هستند و اعتبار آنها چیست؟

 

پیش بینی قیمت برای ارزهای رمزپایه خاص

ارزهای رمزپایه ای که در حال تجارت هستند و همچنین اهداف خرید و فروش آنها

هنگام مشاوره گرفتن از توصیه کنندگان بسیار مراقب باشید زیرا گروه های فعال پمپ و تخلیه در توییتر وجود دارد و همیشه این شعار را بخاطر بسپارید: تحقیقات خود را انجام دهید.

اگر می خواهید از هشتگ (# رمزنگاری ، # بیت کوین ، # رمزنگاری) یا قیمت ($ btc ، $ eth ، $ bnb $ xrp و غیره) اگر توصیه ای را استفاده کنید در این مرحله تایید نمی کنم ، زیرا معتقدم هر سرمایه گذار باید انتخاب کنند که چه کسانی توصیه خود را دنبال کنند.

خلاصه :

برای رویکرد ایمن تر ، روی ارزهای رمزپایه "تراشه آبی" سرمایه گذاری کنید

هنگامی که ارز رمزنگاری شده را برای سرمایه گذاری انتخاب کردید ، برای تنظیم پایه های خود چند سکه بخرید

به طور مداوم و طولانی مدت خرید کنید تا سود خود را به حداکثر برسانید

وقتی قیمت کاهش می یابد ارز رمزنگاری شده بیشتری بخرید تا پتانسیل سود شما افزایش یابد

 

کیف پول Ledger - کیف پول سخت افزاری (معروف به کیف پول سرد) که می توانید برای امنیت بیشتر ، بیشتر ارزهای رمزنگاری شده را به صورت آفلاین و بصورت ایمن و بصورت آفلاین ذخیره کنید کیف پول لجر بخرید.

 امیدوارم که این راهنما مفید واقع شده باشد.