کنترل تپش دل در شرایط کرونا

در شرایط کرونا ویروس استرس دارید؟ در اینجا آنچه می تواند به شما کمک کند وجود دارد :

با ادامه انتشار ویروس کرونا ، اضطراب در مورد بیماری ایجاد کننده آن نیز گسترش می یابد.

از اخبار گرفته تا رسانه های اجتماعی ، اطلاعات زیادی در مورد ویروس کرونا جدید در حال گردش است. برخی درست است ، اما بسیاری از آنها ممکن است نادرست اطلاع داده شوند یا فقط تا حدی صحیح باشند ، خصوصاً با تغییر سریع اطلاعات.

مک گوایر توصیه می کند از منابع معتبری مانند مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها یا سازمان بهداشت جهانی برای به دست آوردن اطلاعات علمی و به روز در مورد بیماری و چگونگی پیشگیری از آن استفاده کنید.

مک گوایر می گوید: "دانش و آمادگی می تواند به کاهش احساس وحشت کمک کند." "افراد می توانند از اطلاعات منابع قابل اعتماد برای تهیه برنامه های عملی شخصی استفاده کنند."

 

با فرزندان خود صحبت کنید :

کودکان ممکن است از ویروس کرونا جدید ، ترس یا اضطراب داشته باشند. مک گوایر توصیه می کند که احساس نگرانی را تأیید کنید و آنها را کاملاً رها نکنید او نکات زیر را ارائه می دهد :

گوش دهید :

 والدین پس از شنیدن صدای بیرون رفتن فرزندانشان ، می توانند آنها را با اطلاعات صحیح پر کنند تا نگرانی آنها آرام شود.

 

اطلاعات دقیق ارائه دهید :

 آنچه فرزندان شما از قبل در مورد ویروس می دانند را تعیین کنید و به آنها اطلاعات دقیق دهید تا خطر ابتلا به آن را کاهش دهد. مک گوایر توضیح می دهد: " ممکن است شامل سوالاتی از کودکان در مورد نگرانی های خاص یا آنچه آنها در مورد ویروس کرونا می دانند ، و ارائه راه حل های عملی برای کمک به آنها در به حداقل رساندن هرگونه خطر را داشته باشید.

 

روی پیشگیری تمرکز کنید :

بحث را روی اقدامات پیشگیرانه متمرکز کنید. عادات سالم شستن دست را تنظیم کرده و آنها را تحسین کنید و برنامه های منظم را برای زمان بازی ، وعده های غذایی و سایر فعالیت ها حفظ کنید.

اگر فردی در خانواده شما به کرونا یا بیماری دیگری مبتلا باشد ، درک آن برای کودکان دشوار است. مک گوایر می گوید: "اینجاست که تهیه یک برنامه ثابت برای به حداقل رساندن نگرانی ها و تمرکز روی راه حل های فعال بسیار مهم است." "شما فرزند خود و نحوه یادگیری بهتر او را می شناسید - مطمئن شوید که توضیحات شما روشن و مفید هستند."

 

هشیار باشید :

استرس می تواند بر سیستم ایمنی بدن تأثیر بگذارد ، اما اینکه آیا استرس کوتاه مدت باعث می شود که ویروس کرونا جدید را تحت تأثیر قرار دهد ، قطعی نیست. برداشتن گام هایی برای کاهش استرس به روشی سالم مهم است.

یکی از راه های کاهش نگرانی این است که در لحظه فعلی خود را از طریق تمرکز حواس خود را به آرامش برسانید . مک گایر می گوید: "ذهن آگاهی یک تکنیک عالی است که می تواند به کاهش استرس در زمان های دشوار کمک کند." می توانید ذهن آگاهی را با آرام نشستن و تمرکز روی تنفس و حواس خود تمرین کنید.

 

روش دیگر برای کنترل استرس ، محدود کردن زمان صفحه نمایش کامپیوتر و قرار گرفتن در معرض رسانه است. مک گوایر توضیح می دهد: "گرچه اطلاع از وقایع کنونی مهم است ، اما توجه زیاد می تواند مشکلاتی ایجاد کند." "تعیین مرزها می تواند از احساس غرق شدن در موقعیت جلوگیری کند".

 

"مهم است که نگذارید ترس زندگی شما را کنترل کند".