ارز متعلق به مجموعه سرمایه گذاری

آیا رمزنگاری متعلق به مجموعه سرمایه گذاری شما است؟ این 4 سوال می تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند:

نکته ای در مورد سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده باید بدانید ، این است که در حال سوار شدن به یک غلتک هستید. ارزش ها در دقیقه تغییر می کند.

اگر شما یکی از آن سرمایه گذاران "خسته کننده" باشید که منافع اصلی آنها ایجاد ثروت برای دوران بازنشستگی است که سالها بعد از آن باقی مانده است؟ از آنجایی که این فناوری مبتنی بر فناوری امیدوار کننده ای به نام بلاک چین است ، به گفته برخی از کارشناسان مالی ، خطرات کوتاه مدت ارز دیجیتال ممکن است ارزش مزایای بالقوه آن را داشته باشد مادامی که شما را از انجام سایر مسئولیت های اساسی مالی باز نمی دارد.

با این حال ، خوب است قبل از خرید هرگونه رمزنگاری ، اهداف و انتظارات خود را مشخص کنید.

بیایید با برخی از اصول ارز رمزنگاری شده شروع کنیم :

هزاران ارز رمزنگاری شده مختلف وجود دارد. بیت کوین ، اولین و معتبرترین ارز رمزنگاری شده ، خود را برای نگهداری و افزایش ارزش خود نسبت به بقیه مناسب تر نشان می دهد ، که بسیار سوداگرانه و غیرقابل پیش بینی است.

 

اکثر مشاوران مالی و سایر متخصصان پول هنوز ارزهای رمزنگاری شده را با دوز سالم شک و تردید مشاهده می کنند. برخی آن را بیشتر شبیه قمار یا خرید بلیط بخت آزمایی می دانند تا سرمایه گذاری.

ارزهای رمزنگاری شده بر اساس اصلی موسوم به امور مالی غیر متمرکز عمل می کنند به این معنی که خارج از محدوده و دسترس هیچ دولت یا مرجع مرکزی نیست. این عدم نظارت دولتی برای بسیاری جذاب است ، اما با خطراتی همراه است که دیگران آن را غیرقابل قبول می دانند.

از آنجایی که ارزهای رمزنگاری شده ریسک بیشتری نسبت به سرمایه گذاری های معمولی دارند ، وقتی به این موضوع فکر می کنیم که چگونه و در کجا متناسب با برنامه سرمایه گذاری بازنشستگی معمولی است ، این تمرکز در ذهن ما تازه می شود. ما اخیراً با بیش از 20 متخصص امور مالی شخصی در مورد ارزهای رمزنگاری شده صحبت کرده ایم - و آنچه مردم باید قبل از خرید هرگونه رمزنگاری بدانند و در اختیار داشته باشند برخی از موضوعات مشترک ظاهر شده است.

 

برخی از این توصیه ها قبل از شروع سرمایه گذاری در سرمایه گذاری های معمول بازنشستگی ، رعایت کنید. حتی قبل از خرید ارز رمزنگاری شده نیز بسیار مهم است ، زیرا هنوز بسیار غیرقابل پیش بینی و فرار است.

 

ابتدا باید صندوق اورژانس داشته باشید

به بیان ساده: اگر صندوق اضطراری محکمی در اختیار ندارید ارز رمزنگاری نخرید شما باید به طور واضح صندوق اضطراری خود را داشته باشید.

میزان پس انداز برای صندوق اضطراری - نقدینگی در حساب پس انداز قابل دسترس - قابل بحث است ، اما پس انداز به اندازه ای که بتواند حداقل 3 ماه هزینه را پوشش دهد ، نقطه شروع خوبی است. مت الیوت ، مشاور مالی برنامه ریزی مالی پالس در روچستر: حداقل 3 تا 6 ماه هزینه در حساب بانکی خود داشته باشید." "اگر در وضعیت شغلی قرار دارید که ثابت نیست ، این تعداد باید 9 تا 12 ماه باشد.

 

سایر مبانی مالی برای پوشش

همراه با صندوق اضطراری ، کارشناسان می گویند شما باید یک استراتژی پس انداز بازنشستگی معمولی داشته باشید و قبل از شروع خرید و سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده ، هیچ بدهی با بهره بالا نداشته باشید. جیسون دالاکوا ، مشاور مالی مشاوران ثروت کرست در آناپولیس ، مریلند می گوید: تنها زمانی که این اصول اولیه وجود دارد ، شخص باید سرمایه گذاری در یک دارایی سفته مانند ارز رمزنگاری شده را در نظر بگیرد.

 

برنامه ای برای پرداخت وام های دانشجویی در صورت داشتن آنها داشته باشید.

پرداخت بدهی با بهره بالا. الیوت می گوید شما باید هرگونه وام یا بدهی کارت اعتباری که دارای نرخ بهره 5 یا بالاتر است را در اولویت قرار دهید.

 

 کمک های مالی خود را به  :

     IRA  ، Roth 

سنتی افزایش دهید.

 

بودجه ای داشته باشید که به راحتی وام مسکن یا اجاره شما و سایر هزینه های ماهانه ثابت را در بر می گیرد و فضای کافی برای هزینه های انعطاف پذیر و پس انداز/سرمایه گذاری اصلی بازنشستگی باقی می گذارد.

اگر تصمیم گرفتید که در موقعیتی برای سرمایه گذاری بر روی ارزهای رمزنگاری شده قرار بگیرید، کارشناسان پیشنهاد می کنند تنها چیزی را سرمایه گذاری کنید که بیش از حد توان خود را از دست ندهید تا چیزی را که بسیار ناپایدار است از دست بدهید و همه تبلیغات رسانه ای را مراقب باشید.

 

در اینجا چهار سوال وجود دارد که کارشناسان مالی می گویند قبل از خرید ارز دیجیتال باید از خود بپرسید :

1. چرا می خواهید رمزنگاری بخرید؟

مانند هر تصمیم مالی شخصی بزرگ ، با ارزیابی وضعیت خود و آنچه که قصد انجام آن را دارید شروع کنید. آیا به دنبال راهی برای ثروتمند شدن سریع خرید بیت کوین یا سایر ارزهای رمزنگاری شده هستید؟ برای یافتن متخصصانی که به شما بگویند ایده چقدر بد و خطرناک است ، لازم نیست خیلی به دنبال آن باشید.

 

رمزنگاری به عنوان یک سرمایه گذاری

دانیال می گوید ، اگر هنوز در ابتدای کار خود هستید و سال های زیادی از زمان بازنشستگی خود فاصله دارید ، ارز رمزنگاری شده باید به عنوان یک سرمایه گذاری پرخاشگر و با ریسک بیشتر در نظر گرفته شود. به عنوان مثال ، اگر تصمیم گرفته اید 20 درصد از مجموعه خود را به سرمایه گذاری های تهاجمی تر اختصاص دهید ، باید در این بخش از برنامه بازنشستگی خود ارز رمزنگاری شده را در نظر بگیرید.

بر خلاف بازار سهام و سابقه طولانی مدت افزایش ارزش آن در طول زمان ، "ارزهای رمزنگاری شده در این مرحله کمی خطرناک هستند زیرا بسیار ناشناخته هستند" ، دانیال می گوید. با این حال ، با افزایش سابقه رمزارزها و نشان دادن رشد و پیشرفت آنها ، منطقی است که سرمایه گذاران بخواهند مطمئن شوند که چیزی را که می تواند ارزش واقعی بلندمدت را ارائه دهد از دست نمی دهند.

 

کسانی که ارزش درازمدت ارز دیجیتال را می بینند به فناوری زیربنایی بلاک چین و پتانسیل آن برای ایجاد نوآوری در امور مالی متعارف و سایر صنایع اشاره می کنند. کریس چن ، مشاور مالی با استراتژیست های مالی در نیوتن ، ماساچوست می گوید: "جواهر واقعی بلاک چین است." "بلاک چین همچنان نحوه انجام کارها را تغییر می دهد.."

خواه چشم انداز یک سرمایه گذاری سودآور باشد یا جزء تکنولوژیکی که شما را هیجان زده می کند ، با نگاهی طولانی به آن فکر کنید و به دنبال پول سریع و آسان نباشید.

 

رمزنگاری به عنوان ارز

کلمه "ارز" دقیقاً در نام آن وجود دارد ، اما هنوز کیف پول آنالوگ خود را در خانه رها نکنید.

ایده یک ارز غیر متمرکز ممکن است یک اصل بنیادی برای رمزنگاری باشد ، اما واقعیت این است که ارزش آنها برای خرید و فروش چیزها بسیار ناپایدار است. پذیرش محدود نهادی یکی دیگر از موانع مهم در استفاده گسترده تر از ارزهای رمزنگاری شده به جای پول نقد است.

 

 

2. تحمل ریسک شما چیست؟

شما باید تحمل ریسک بالایی برای خرید یا سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده داشته باشید. با چنین بازار جوانی (حداقل در مقایسه با بازار سهام) ، ارزش ارزهای رمزنگاری شده مختلف می تواند ساعت به ساعت افزایش و کاهش یابد - گاهی اوقات به شدت. و هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها کاملاً خراب نشوند. باز هم باید در نظر گرفت که اگر همه چیزهایی که در رمزنگاری قرار می دهید یک شبه بی ارزش شوند ، چه احساسی خواهید داشت.

ترنت پورتر ، مشاور مالی با اولویت های مالی شرکا در دنور ، کلرادو می گوید: "ارز رمزنگاری شده سرمایه گذاری نمی کند ، بلکه حدس و گمان است." "در سهام سرمایه گذاری کنید ، سود سهام دریافت می کنید. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ، شما اجاره دریافت کنید. تنها چیزی که با ارزهای رمزنگاری شده خریداری می کنید این است که شخص دیگری برای این امید بیشتر از شما هزینه خواهد کرد."

در مورد هر داستان ثروتمند شدن فرد با ارزهای رمزنگاری شده ، به همان تعداد - اگر نه بیشتر - مواردی وجود دارد که کسانی را که همه آن را از دست داده اند برجسته می کند.

 

3. از کجا و چگونه - آیا قصد خرید ارز رمزنگاری شده را دارید؟

شما دقیقاً نمی توانید به بانک بروید یا با مدیر برنامه بازنشستگی خود برای خرید ارز رمزنگاری شده تماس بگیرید. این ممکن است بی اهمیت به نظر برسد ، اما اگر تصمیم به خرید ارز رمزنگاری شده دارید ، در مورد مکان و نحوه خرید آن تحقیق کنید.

مبادلات رمزنگاری تا حد زیادی غیرقابل کنترل است ، به این معنی که سرمایه گذاران فاقد برخی نظارت ها و حمایت هایی هستند که از بانک ها و پلتفرم های اصلی سرمایه گذاری معمولی دریافت می کنند. مسئولیت ارزیابی و ارزیابی سطوح مختلف امنیت و بیمه ارائه شده توسط صرافی های مختلف بر عهده کاربر است.

در حالی که بسیاری از افرادی که ارزهای رمزنگاری شده دارند می توانند مقادیر کمتری را در کیف های دیجیتالی مبتنی بر ابر که توسط صرافی هایی که خریداری می کنند ، ذخیره کنند ، دیگران امنیت بیشتری را برای انتقال ارز رمزنگاری شده خود به دستگاه فیزیکی خود که می تواند به طور ایمن در خانه نگهداری شود ، انتخاب می کنند ، یا شاید در صندوق امانات ، نگه داشتن رمزنگاری خود بر روی یک دستگاه کوچک ، با از دست دادن آن همراه با همه رمزنگاری شما همراه است.

 

4. کدام ارزهای رمزنگاری شده را می خرید؟

هزاران ارز رمزنگاری شده مختلف وجود دارد ، بنابراین در مقطعی منطقی است که قبل از اینکه پولی را به زمین بگذارید ، تصمیم بگیرید که می خواهید چه چیزی بخرید. به گفته دمسی ، بیت کوین اولین ارز رمزنگاری شده بود و همچنان بزرگترین و محبوب ترین است ، بنابراین بسیاری از سرمایه گذاران برای حفظ و افزایش ارزش بیت کوین شرط بندی می کنند.

اگر به ارزهای رمزنگاری شده عمدتا به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت علاقه دارید ، بیت کوین دارای طولانی ترین سابقه افزایش ارزش در طول زمان است. مشاوران مالی متعدد توصیه خود را به مشتریانی که به ارزهای رمزنگاری شده علاقه دارند این است که مقداری بیت کوین بخرند ، اما آلت کوین های ناپایدار و کمتر شناخته شده (هر چیزی که بیت کوین نیست) .

مشابه این که چگونه می توانید در یک استارتاپ کوچک فناوری سرمایه گذاری کنید و کاری را انجام دهید که نسبت به آن احساس اشتیاق و خوش بینی دارید ، ممکن است بخواهید پول خود را بر اساس جنبه های دیگر فناوری یا مأموریت مربوطه (غالباً در کاغذهای سفید ارزهای رمزنگاری شده) به ارزهای رمزنگاری شده اختصاص دهید.

 

چن می گوید: "وقتی شما 4000 ارز مبتنی بر بلاک چین دارید ، که بیشتر از ارزهای ما در دنیای کاغذ است ، می دانید که تعداد آنها بسیار زیاد است." "و شما می دانید که در برخی از موارد بسیاری از آنها ناپدید می شوند ، زیرا هیچ فایده ای برای آنها ندارد."