ارگونومی طبقه در کافی شاپ

آیا کافی شاپ ها سرمایه گذاری خوبی هستند؟

هر سال به طور متوسط یک کارگر آمریکایی حدود 1100 دلار در کافی شاپ ها یا فروشگاه های رفاهی هزینه می کند اگر شما فردی هستید که می خواهید از عادت ملی قهوه استفاده کنید با ما در این وبلاگ همراه باشید.

ابتدا باید تعیین کنید که آیا آنها سرمایه گذاری ارزشمندی برای شما هست.

در حالی که چند زنجیره اصلی قهوه وجود دارد که بر بازار کافی شاپ تسلط دارند ، اما غیرممکن نیست که یک کافی شاپ دارای مالکیت مستقل یا دارای حق امتیاز بتواند سود قابل توجهی داشته باشد. در واقع ، کافی شاپ ها بسته به بازاری که در آن اقامت دارند می توانند مشاغل فوق العاده پردرآمدی باشند با این حال ، رقابت شدید است.

برای تعیین اینکه آیا کافی شاپ سرمایه گذاری مناسبی برای شما است ، ابتدا باید جوانب مثبت و منفی آن را بسنجید.

 

طرفداران

رئیس خود باشید

مانند هر مشاغل ، یکی از بهترین جنبه های داشتن یک کافی شاپ این است که بتوانید رئیس خود باشید. برنامه خود را تنظیم کنید ، تا زمانی که می خواهید در محل کار بمانید و در هر جنبه ای از کار خود شرکت کنید. انجام این کار نه تنها به ایجاد یک کسب و کار موفق تر کمک می کند ، بلکه باعث می شود در هر سطحی سرمایه گذاری کنید نه فقط از نظر مالی.

 

ارائه محصول ساده

برخلاف یک رستوران یا مغازه خرده فروشی ، نیازی نیست که طیف وسیعی از غذاها ، آشپزخانه بزرگ یا موجودی غول پیکر کالا را برای فروش داشته باشید تنها چیزی که واقعاً نیاز دارید قهوه با کیفیت خوب ، شاید چند شیرینی ، و دسترسی به اینترنت برای مهمانان شما باشد بسیاری از نوشیدنی های قهوه از مواد تشکیل دهنده یکسانی استفاده می کنند (برای مثال ، کاپوچینو و لاته از مواد اولیه یکسانی ساخته شده اند ، فقط در نسبت های مختلف)

 

حاشیه سود جامد

به دلیل هزینه نسبتاً پایین محصول شما و قیمتی که مردم نشان داده اند که مایل به پرداخت آن هستند ، به احتمال زیاد شما تنها با علامت گذاری روی نوشیدنی های قهوه می توانید سود قابل توجهی کسب کنید با ارائه نوشیدنی های قهوه ای کمی ارزان تر ، با زنجیره های بزرگ رقابت کنید و مشتریان را با کارت های وفاداری بازگردانید.

 

منفی

هزینه های راه اندازی بالا

با توجه به اینکه فروشگاه شما ممکن است به بیش از یکی از این موارد نیاز داشته باشد ، می توانید انتظار داشته باشید که هزینه ها به سرعت افزایش یابد شما همچنین به حداقل یک آسیاب قهوه صنعتی و همچنین یک دستگاه برشته نیاز دارید اگر می خواهید همه چیز را تا آنجا که ممکن است خالص و معتبر نگه دارید.

 

 

رقابت

همانطور که قبلاً ذکر شد ، رقابت برای کافی شاپ های دارای مالکیت مستقل یا حق رای دادن می تواند بسیار شدید باشد. آماده باشید تا برای مشتریان وفادار بجنگید ، بهترین مکان را داشته باشید و مطمئن شوید که کافی شاپ شما دارای چیزی است که آن را برجسته می کند شاید مغازه شما شیرینی مخصوص یا شیرینی دیگری درست کند یا شاید نوآورانه ترین نوشیدنی ها را داشته باشد در هر صورت ، کافی شاپ شما باید ارزش بازگرداندن را داشته باشد ، بنابراین از خود بپرسید: چه چیزی کسب و کار تکراری من را به

 موردی روتین تبدیل می کند.

 

دانش محور

کافی شاپ ها ، به ویژه مغازه های مستقل ، به دانش خود در مورد همه چیز قهوه افتخار می کنند اطمینان حاصل کنید که اهل قهوه هستید ، طرفدار لاته هستید و از علاقمندان به حبوبات هستید و همه در یک بسته کسب و کار آشنا هستید.

 

نکاتی که باید در نظر داشته باشید :

علاقه مند باش. کافی شاپ را فقط برای انجام کاری باز نکنید. کافی شاپ باز کنید زیرا مشتاق قهوه هستید ، مایل به کار سخت هستید و آماده یک ماجراجویی جدید و چالش برانگیز هستید.

یک مکان خوب ارزشمند است مغازه ای را در جایی راه اندازی کنید که به احتمال زیاد تردد زیادی در آن انجام شود یا با ماشین به راحتی قابل دسترسی باشد به عنوان مثال ، یک کافی شاپ در نزدیکی مجموعه ای از ساختمانهای اداری ممکن است تعداد زیادی از افراد را ببیند که به دنبال رفع کافئین صبحگاهی خود هستند.

 

ارگونومی و طرح طبقه اهمیت دارد. وقتی داخل کافی شاپ خود را طراحی می کنید ، مطمئن شوید که طرح طبقه را به گونه ای تنظیم کنید که برای مشتریان منطقی باشد. جریان خط مهم است. علاوه بر این ، مطمئن شوید که باریستا هر چیزی را که ممکن است در دسترس بازو باشد ، در اختیار داشته باشد. دستگاه اسپرسو را در یک سر نوار و یخچال را در انتهای مخالف قرار ندهید. به آنها کمک کنید تا در اسرع وقت نوشیدنی درست کنند تا مشتری شما راضی نگه دارند.

اطمینان از انجام تکالیف خود قبل از افتتاح کافی شاپ یا حق رای دادن بسیار مهم است. این دستورالعمل های ساده را دنبال کنید که رقابت جدی شما خواهد بود.