انتخاب زیبایی شناسی دکور رستوران

انتخاب زیبایی شناسی برای کسب و کار شما می تواند طاقت فرسا باشد  بسیاری از ایده های طراحی رستوران و دکور وجود دارد! برای کمک به شما در محدود کردن گزینه های خود ، لیستی از دوازده ایده طراحی برای رستوران ها به همراه نکاتی برای کمک به شما در تصمیم گیری در مورد ظاهر مناسب برای منو ، مکان و مشتریان هدف ، تهیه کرده ایم.

این 12 ایده طراحی و تزئین رستوران را بررسی کنید

تایپوگرافی

اگر درست انجام شود ، تایپوگرافی به عنوان دکور همیشه مورد توجه قرار می گیرد. گرافیک پررنگ ، حروف متحرک ، نمودارها همگی راههای سرگرم کننده (و آموزنده) برای افزودن طرح در طراحی شما هستند. علائم نئون قدیمی هم اکنون مورد توجه است  سعی کنید یکی از سفارش ها را با نقل قول یا عبارتی تهیه کنید که نمایانگر فضای رستوران شما باشد.

 

از هنرمندان محلی حمایت کنید

اگر فضای دیوار باز زیادی دارید که می خواهید با بودجه طراحی کنید ، برای کمک به استعدادهای محلی مراجعه کنید. با حضور یک هنرمند جدید یا گروهی از هنرمندان به صورت ماهیانه یا فصلی ، مجموعه ای چرخان از دکوراسیون منحصر به فرد دریافت می کنید .

 

نقاشی و هنر دیواری

اگر می خواهید یک هنر محلی را به نمایش بگذارید اما در ایده فوق الهام نگرفته اید ، برای ایجاد نقاشی دیواری هنرمندی را استخدام کنید که کار آن حرفه ای باشد. مهمانان نمی توانند در برابر سلفی گرفتن با این قطعه هنری ارزشمند اینستاگرام مقاومت کنند و به شما تبلیغات بیشتری در قالب محتوای تولید شده توسط کاربر می دهند. در داخل محیط  جایی برای هنر به اندازه نقاشی دیواری وجود ندارد؟ در عوض ، نمای بیرونی ساختمان خود را نقاشی دیواری کنید.

 

چینش گیاهان

فضای خود را با سرسبزی زیاد تزئین کنید. گیاهان نه تنها زیبا و آرامش بخش هستند بلکه بسیاری از آنها به تصفیه هوا کمک می کنند همچنین در مورد ارتباط بصری با مشتریان شما ارتباط برقرار می کنند.

 

فضا را باز کنید

آشپزخانه را دکوراسیون کنید ، مخصوصاً اگر یک نقطه کانونی منحصر به فرد دارید ، مانند اجاق گاز برای پیتزا . دعوت از مردم برای نزدیک شدن به محصولات شما باعث صحبت و گفتگو می شود و هرچه بیشتر یاد بگیرند تمایل بیشتری برای ارتباط به خرج می دهند.

 

یک تم را انتخاب کنید

سعی کنید موضوعی را انتخاب کنید که خیلی مد نباشد - فقط چند سال دیگر به نظر تاریخی می رسد. در عوض ، چیزی را انتخاب کنید که منو یا مارک تجاری شما را نشان دهد.

 

مینیمالیسم مدرن

اگر به دنبال فضای کمتری هستید ، با نگاهی مینیمالیستی همراه باشید. به خطوط تمیز ، مواد طبیعی و یک طرح رنگی ساده فکر کنید. به یاد داشته باشید که ساده رفتن ممکن است گاهی اوقات دشوارتر باشد زیرا هر جزئیات کمی اهمیت دارد و مورد توجه قرار می گیرد.

 

از کلاسیک ها استقبال کنید

برخی از سبک های ظاهری به دلایلی کلاسیک هستند ، به شرطی که با منوی رستوران شما  مطابقت داشته باشد  از جمله مواردی که برای منوی شما پیشنهاد می دهیم که برای هردو سبک طرفداران زیادی دارد منو دیجیتال می باشد چون رنگ وبویی از تکنولوژی مدرن را داراست. غذاخوری هایی به سبک دهه 50، یا یک شکلک کلاسیک با سفره های چهارخانه ، همه می توانند حس نوستالژی را به شما القا کنند در حالی که هنوز یک پیچ و تاب مدرن دارید.

 

طراحی جامعه محور

برای ایجاد یک تجربه جامعه محور در رستوران خود ، سعی کنید یک میز مشترک اضافه کنید ، تلویزیون ها را بردارید یا بازی های رومیزی را برای بازی مهمانان در هنگام انتظار ارائه دهید.

 

طراحی مبتنی بر مکان

گاهی اوقات دکوراسیون شما خودش تصمیم می گیرد. یک رستوران غذاهای دریایی نمای روی آب ، چوب سبک و لمس دریا را به ذهن متبادر سازد خیلی ایده قشنگی است به اطراف خود نگاهی بیندازید و به آنچه مشتریان هنگام ورود به رستوران شما انتظار دارند ، فکر کنید.

 

مراقب نورپردازی باشید

نور فضای مناسبی را برای مهمان شما ایجاد می کند. به این فکر کنید که می خواهید چه نوع محیطی ایجاد کنید و می خواهید مهمانانتان در رستوران خود چه احساسی داشته باشند. علاوه بر احساس شخصی مشتریان ، موارد دیگری که باید در هنگام انتخاب روشنایی خود در نظر بگیرید ، بهره وری انرژی ، ایمنی کارکنان است .

 

عملکرد اصلی

اجرای عملکرد نسبت به طراحی می تواند بسیار سرگرم کننده باشد ، اما یک رستوران با عملکرد خوب می تواند تأثیر زیادی بر روی خط اصلی شما بگذارد. برای برنامه ریزی چیدمان و به حداکثر رساندن عملکرد خود ، یک طراح حرفه ای استخدام کنید. فضای کوچک لزوماً نیاز به احساس شلوغی یا محدود شدن ندارد.

وقتی نوبت به صرف غذا می رسد ، محیط می تواند به اندازه غذاها مهم باشد و طراحی ناخوشایند هرگز نباید تجربه مشتری را به خطر بیندازد.

 

یکی از بهترین نکاتی که می توانم ارائه دهم نشستن در هر صندلی [در رستوران] است. گاهی اوقات این کار باید به صورت ذهنی انجام شود. مطمئن باشید که هر مهمان ، در هر صندلی ، به دنبال مورد خوبی است.

 

چراغ های روشن ، مشکل بزرگی است

چراغ های روشن مخصوص سفره خانه ها هستند. هنگام رسیدن به یک تجربه ناهار خوری مناسب ، نور محیط همه چیز است. حال و هوای خود را با نوری قابل تنظیم  و متناسب با آن در طول روز تنظیم کنید. چراغهای فلورسنت را در آشپزخانه بگذارید

 

میزبان را پنهان نکنید

من غالباً میزبان ها را که در محلی که آنها نمی توانند میهمانان را ببینند  یا مهمانان نمی توانند آنها را ببینند  هنگام ورود به آنجا مستقر می شوند. سلام و احوالپرسی گرم اولین برداشت مهمانان از مکان است. این امر هرگز نباید نادیده گرفته شود و یا غیر مهم تلقی شود.

 

صدا و مواد را در نظر بگیرید

کاشی و چوب در کنار هم بسیار عالی به نظر می رسند اما اغلب موج های صوتی را  بیرون می کشند. حتماً از نوعی صندلی نرم ، کاشی ها یا حتی پارچه های نرم برای جذب صدا استفاده کنید. به نظر عالی می رسد.

 

طراحی منو

اگر در حال طراحی رستوران هستید ، فراموش نکنید که طراحی منو باید همیشه با غذایی که سرو می شود گره خورده باشد. بنابراین از منودیجیتال برای ارتقا یافتن کسب و کار خود بهره مند شوید.

 

بگذارید تاریخ تکرار شود

من همیشه سعی می کنم قطعه ای از تاریخ آن فضا یا منطقه را بدست آورم. به نظر می رسد مردم محلی و گردشگران همیشه از یک داستان خوب استقبال می کنند. در طراحی مفهوم  رستوران ، تاریخ را حفظ كنیم.

 

فراموش نکنید از کجا آمده اید

کار خود را با یک صفحه مفهومی واقعاً قوی آغاز کنید. گاهی اوقات همه چیز در طول فرآیند تغییر مکان می یابد و کنار می رود زیرا برخی از پارچه ها دیگر موجود نیستند یا محدودیت های بودجه نیاز به یافتن گزینه های دیگر دارد. همیشه خوب است که به نیت اصلی برگردید.