اهمیت سفارش آنلاین منو دیجیتال

در حالی که گزارش های سه ماهه اخیر برای بیشتر شرکت های بزرگ پیتزا افزایش دیگری در فروش داخلی از سفارش آنلاین نشان داده است ، بسیاری از پیتزا فروشی های مستقل با ماندن در حالت آفلاین مشکلات مالی بیشتری را تجربه می کنند. فروشگاه های منفرد ، که از لوای مالی حمایت شرکتی برخوردار نیستند ، یا معتقدند که توانایی تهیه مارک اینترنتی در مقیاس کامل را ندارند و یا دانش لازم برای ایجاد فروشگاه خود را ندارند. در نتیجه ، بسیاری از مشاغل موفق مشتریان وفادار قبلی خود را به همتایان آنلاین خود از دست می دهند.

 

سفارش آنلاین برای بسیاری از شرکت ها به یک قاعده تبدیل شده است. اخیراً تبلیغات با تمرکز بر روی عیب های تلفن ، شروع به تشویق استفاده از وب سایت خود کرده اند. تغییر در روش ترجیحی به این دلیل است که سفارش آنلاین مشتریان بیشتری را به خود جلب می کند و سفارشات امتیاز بالاتری را به همراه می آورد. تخمین زده می شود منویی که بصورت آنلاین ارسال شده است 20٪ مشتری بیشتری دارد و بسیاری از آنها به طور آفلاین از جستجوی گزینه های تحویل یا برداشت خودداری می کنند. علاوه بر این ، میانگین سفارش امتیاز دریافتی از خرید آنلاین در نتیجه تصاویر غذایی همراه با منوهای دیجیتالی و افزایش موارد اضافی در صورت درخواست ، 12-17٪ بیشتر است. هنگام سفارش از منوی تعاملی آنلاین ، مشتریان سریع تصمیم می گیرند و احتمالاً مواردی را اضافه می کنند که در غیر این صورت قابل چشم پوشی هستند.

 

با این حال ، برخی از رستوران ها در حال یادگیری هستند که یک وب سایت به تنهایی برای تشخیص خود از رقابت شرکتی یا ایجاد فروش کافی نیست. کسانی که سرانجام برای اولین بار در اینترنت فعالیت می کنند ، ممکن است بلافاصله افزایش چشمگیر فروش را مشاهده نکنند. با تغییر دائمی فناوری ، تقاضای مشتریانی که به صورت آنلاین غذا خریداری می کنند نیز تغییر می کند. با ایجاد یک وب سایت یا منوی آنلاین ، پیشرفت کافی را انجام دهید در حالی که مارک هایی که قبلاً خود را به صورت آنلاین تثبیت کرده اند ، فرصت های دیگری را که اینترنت ارائه می دهد کشف می کنند.

 

اکنون گزینه هایی را برای رستوران ها فراهم کرده اند که می خواهند از سودهای روزافزون سفارش آنلاین استفاده کنند جایگاه خود به عنوان یکی دیگر از شرکت های طراحی وب ، یک آژانس دیجیتالی خلاق است که بر ایجاد یک مشارکت بازاریابی با مشتریان در سراسر کشور تمرکز دارد. این مشارکت با ارائه یک وب سایت کاملاً کاربردی علاوه بر خدماتی که شامل تبلیغات آنلاین و مدیریت اعتبار رسانه های اجتماعی است ، به رستوران ها کمک می کند مشتریانی را که قبل از تصمیم گیری در مورد مکان سفارش ، روی رستوران ها بصورت آنلاین تحقیق می کنند ، هدف قرار دهند.

 

از جمله کاربرد برجسته  منوهای دیجیتالی انعطاف پذیری آن می باشد که باعث شده از سایر رقبا نیز پیشی بگیرد.

برخلاف شرکت هایی که فقط به دنبال شرکت های بزرگ هستند ، برای تأمین نیازهای بودجه خود با رستوران هایی در هر اندازه کار می کند. هر کسی از صاحب یک فروشگاه گرفته تا مدیر حق رای دادن می تواند با وب سایت پیشرفته ای که دارای یک منوی سفارش آنلاین است راه اندازی شود. برنامه های پرداخت انعطاف پذیر و هزینه های کم برای شروع کار این امکان را فراهم می کند که منوهای آنلاین به سرعت راه اندازی شوند و از ضرر سود بیشتر رستوران جلوگیری کنند. بعلاوه ، صاحبان رستوران با یک خط کمک شبانه روزی می توانند منو خود را در هر زمان ، حتی خارج از ساعات کاری سنتی به روز کنند.

با وجود پیشرفت تکنولوژی به رستوران ها کمک می کند تا از نظر رقابتی در امر سفارش آنلاین برتر عمل کنند ، دلیلی ندارد که دیگر کسب و کارهای پیتزا آفلاین بمانند.

 

 پیشرو در زمینه بازاریابی دیجیتال و یک شریک بازاریابی برای رستوران های سراسر کشور است. با استفاده از ترکیبی از داده های داخلی ، تخصص صنعت ، رسانه های اجتماعی و تحقیقات آنلاین ، آنها می توانند رویکرد دیجیتالی کارآمدتری را برای مشتریان رستوران خود هماهنگ و پیاده سازی کنند.