بازگویی واکاوی حجم معاملات رمزنگاری

حجم معاملات در ارز رمزنگاری شده چیست و چگونه می توان آن را تجزیه و تحلیل کرد

یکی از مهمترین مواردی که باید در معاملات رمزنگاری به خاطر داشته باشید ، حجم معاملات است اگر درک کامل این مفهوم را از دست دهید ، می تواند کل سرمایه و وقت شما را متحمل شود. به همین دلیل است که در این مقاله ، ما در مورد آن بحث خواهیم کرد. ما تعریف خواهیم کرد که حجم معاملات ارز رمزنگاری شده چقدر است.

چرا باید به حجم معاملات اهمیت دهید؟

مانند سایر اصطلاحاتی که باید ذهن از آنها مطلع شود ، حجم معاملات ارزهای رمزنگاری شده برای شناسایی سرمایه گذاری های مناسب شما مورد نیاز است. یک رمز یا سکه ارز رمزنگاری شده ممکن است مانند یک شی براق به نظر برسد ، اما داشتن هیچ معامله ای به شما نمی گوید که مقابله با آن خطرناک است. دارایی های با حجم کم نشانه ای گویای از بین رفتن دارایی است و حتی می تواند از مبادله آن خارج شود!

می توانید با استفاده از حجم معاملات غیرمتعارف فرصت های کسب درآمد در بازار فعلی را نیز تشخیص دهید. وقتی سرمایه گذاران سهام موجود سفارشات را به پایان برسانند ، احتمالاً باعث افزایش قیمت ها خواهد شد.

 

حجم معاملات در ارز رمزنگاری شده چقدر است؟

ما به شما یادآوری می کنیم که تحت تأثیر رنگ های نوار میزان صدا قرار نگیرید. بسیاری از مردم تصور می کنند که نوار سبز به معنای خرید حجم است ، در حالی که نوار قرمز میزان فروش را نشان می دهد. در واقع ، رنگ میله فقط نشانه ای از جهت بسته شدن قیمت است و دقیقاً کیفیت جهت معاملات اساسی را نمی دهد. به عبارت دیگر ، حجم فقط مقدار دارایی های معامله شده است. هنگامی که در حال تحلیل حجم هستید این را به خاطر بسپارید.

 

چگونه معاملات رمزنگاری محبوب شد؟

یکی از دلایلی که معاملات رمزنگاری بسیار سودآور است ، بی ثبات بودن بیت کوین ، ارز رمزنگاری شده اصلی است که با این کار قیمت در یک روز بالا و پایین می شود. بنابراین ، معامله گران سودآور می توانند به دنبال الگوها باشند و پیش بینی کنند که قیمت سکه چه زمانی بالا می رود. آنها می توانند قبل از آن خرید کنند و هنگامی که قیمت در آستانه سقوط است سکه رمزنگاری را بفروشند. این تکنیک اکنون منجر به سودهای کلانی می شود. واضح است که با تصمیمات صحیح معاملات ، شخص می تواند کل پول را بدست آورد.

به علاوه ، چندین فرآیند و محصول به بازرگانان اجازه سودآوری و چابکی بیشتری می دهد - به ویژه کسانی که از صحنه تجارت سنتی وارد شده اند این معامله حاشیه است که شامل وام است معاملات ارزهای رمزپایه اخیراً رواج یافته است این اتفاق در حالی رخ داد که معامله گران دریافتند که هنگام تجارت معاملات یک تن پول بدست می آید و سپس ، حتی شروع به ریختن در تنظیمات سنتی تجارت نهادی کرده اند.

 

نمونه ای از حجم معاملات

بیایید یک حکایت به شما بدهیم :

مدتی است که جان یک سکه رمزنگاری خاص را مشاهده می کند و شروع به دیدن یک الگو می کند. همانطور که می بیند حجم به طور مداوم در حال افزایش است ، او این را به عنوان چراغ سبز خود برای شروع خرید در نظر می گیرد. او برای یک قیمت عادلانه سرمایه گذاری می کند ، و در طی چند روز ، حجم برای نشانه او منفجر شد.

قیمت بالا می رود. او به نظارت بر نمودار ادامه می دهد و به زودی می بیند که حجم معاملات در حال سقوط است. او احساس می کند که حجم های فعلی از قیمت دارایی پشتیبانی نمی کنند و برای گرفتن سود خود می فروشد. به نظر می رسد حق با او بود. در عرض یک هفته ، هزینه توکن وی به دلیل کمبود تقاضا شروع به کاهش می کند. جیمی با شناخت اهمیت حجم معاملات ، سودهای خود را حفظ کرده است.

 

 

چگونه حجم معاملات را تحلیل کنیم؟

تقریباً هر پلتفرم مبادله ای ارزش معاملات را به شما می گوید ، اما ممکن است گاهی اوقات گمراه کننده باشد. برای بسیاری از سکه های رمزنگاری ، بیشتر حجم معاملات فقط به چند مبادله ختم می شود. این بدان معناست که شما ممکن است کل تصویر را مشاهده نکنید.

برای مقایسه کل حجم معاملات استفاده از یک ابزار جمع شده ضروری است آن را با سایر ارزهای رمزپایه و جدول زمانی آنها مقایسه کنید تا ببینید آیا قیمت پایدار است یا فرصتی پیش رو دارید.

 

چرا حجم معاملات کاهش می یابد؟

وقتی سرمایه گذاران رمزنگاری در مورد یک سرمایه گذاری یا کل بازار ارزهای رمزپایه شک بیشتری می کنند ، حجم معاملات کاهش می یابد با این کار ، آنها می توانند پول را از بازار خارج کنند و حجم معاملات بازار به طور چشمگیری کاهش می یابد.

وقتی تشخیص می دهید که این فعالیت باعث کاهش سرمایه گذاری های شما می شود ، باید مراقب باشید تا از پول خود محافظت کنید در این لحظه ، اکنون در نظر داشته باشید که بخشی از سرمایه گذاری خود را به مناطق دیگر منتقل کنید ، که مطمئناً به دلیل کاهش حجم معاملات کاهش می یابد.

 

چگونه قیمت ارز رمزنگاری شده و حجم معاملات دست به دست هم می دهند؟

حجم معاملات خوب بسیاری از بازیکنان بازار را تشویق می کند سازگاری با حجم معقول و معامله گران همچنان ادامه دارند. سپس این مقدار برای سفارشات جدید باید قدردانی شود.

همچنین ، در صورت افت حجم ، قیمت بدون کاهش تقاضا برای خرید موجودی بورس پایین می آید. خواندن دقیق حجم و کتاب سفارش می تواند بسیاری از معاملات سودآور رمزنگاری را به شما ارائه دهد.

 

حجم معاملات غیرعادی چیست؟

فعالیت غیر عادی بیانگر افزایش شدید دارایی است - و برای سرمایه گذاران ارز رمزپایه می تواند خطرناک باشد. در بسیاری از موارد ، دارایی هایی با افزایش ناگهانی حجم زیاد می توانند با قیمت های تورم معامله شوند. اگر بیش از قیمت سکه بپردازید ، به شما کمک می کند هوشیار باشید. اگر در دارایی هایی سرمایه گذاری کرده اید که به نظر می رسد تورم دارند ، لحظه ای است که می توانید سود خود را قبل از خراب شدن پول نقد کنید.

 

نتیجه

قبل از اینکه پول نقد بدست آمده خود را برای تجارت رمزنگاری سرمایه گذاری کنید ، باید حجم معاملات را در ذهن داشته باشید. اگر نتوانید این مفهوم را درک کنید ، می تواند کل سرمایه شما را متحمل شود. بنابراین ، اگر شخصی رمزنگاری از شما بپرسد - حجم معاملات ارز رمزنگاری شده چقدر است؟ شما باید بتوانید این اصطلاح را به راحتی بیان کنید.