برترین عقیده تبلیغاتی کافی شاپ

بهترین ایده های تبلیغاتی برای کافی شاپ شما

در مواقعی کافی شاپ ها و سایر غذاخوری ها و مشاغل مهمان نوازی جهنم را تحمل می کنند زیرا همه چیز به در بسته می خورد و آنقدری که باید فروش ندارند یا خیلی حادتر مجبورند درهای خود را ببندد یا پیشنهادات تجاری خود را به گونه ای متمرکز کنند که برای زنده ماندن خود تلاش کنند.

برای بسیاری از افراد چنین رخدادی نیز پیش آمده ، اینکه سفارش و درآمد کاهش می یابد.

خوشبختانه زمان شادی ، شادی و جشن در طول سال در تاریخ های مشخص وجود دارد و چه از این بهتر بسیاری از مصرف کنندگان شما به دنبال تبلیغات فصلی خواهند بود. بنابراین ، چرا آنچه را که می خواهند به آنها نمی دهیم؟

با تبلیغات سرگرم کننده برای کافی شاپ خود به مشتریان خود کمک کنید که سبک دلخواه خود را بیابند.

 

در روح تعطیلات، تبلیغ خود را به اشتراک بگذارید

صرف نظر از تعطیلاتی که در آن جشن می گیرید ، ضروری است که کافی شاپ شما با روح تعطیلات جامعه درگیر شود.

امکانات بی پایان است. با این حال ، حداقل چیزی که باید به آن برسید ایجاد محیطی «موضوعی» برای کافی شاپ شماست تا مشتریان شما بیایند و از آن لذت ببرند. این فقط می تواند از طریق قرار دادن موسیقی  ، یا شاید تزئین فروشگاه شما نیز باشد – هر نکته ای که ما سعی داریم به آن اشاره کنیم این است که مشتریان انتظار ندارند که کافی شاپ شما به سرزمین عجایب تبدیل شود ، اما از هر تلاشی که می کنید قدردانی می کنند.

 

کافی شاپ شما باید ظاهرش فریاد بزند تا افراد را آماده جذب نوشیدنی گرم و تنقلات خوشمزه کند.

 

محصولی با مضمون و جشن بسازید

محصولات فصلی در کافی شاپ ها چیز جدیدی نیست ، اما این بدان معنا نیست که شما نباید محصولات خود را عرضه کنید. این یک روش آزمایش شده در کافه ، برای  افزایش فروش و افزایش تعامل اجتماعی است.

از خلاقیت خود استفاده کنید ، چیز جدیدی به منو اضافه کنید. اغلب اوقات ، این می تواند از یک پیشنهاد فعلی گرفته شود ، اما با جلوه ای جشن همراه باشد. به عنوان مثال ، یک شکلات داغ شیرینی زنجفیلی. اگر گیر کرده اید ، انواع مختلفی از قهوه های جشن برای انتخاب وجود دارد که معروف هستند.

 

علاوه بر این ، شما می توانید مواد غذایی جشن را برای مشتریان خود ایجاد کنید. کوکی های فصلی ، که طعم دهنده های فصلی مانند جوز هندی ، شیرینی زنجفیلی و دارچین را در بر می گیرند ، همیشه یک غذای لذیذ هستند و تهیه آنها آسان است. با این حال ، گزینه های دیگری مانند پای خرد شده و پانتون وجود دارد که ممکن است به همان اندازه محبوب باشد.

اگر زمان یا منابع لازم برای فصلی کردن منوی خود را ندارید از منوی دیجیتال بهره ببرید و یا به جای آن به تزئین پیشنهادات فعلی فکر کنید. این کار را می توان با افزودن مواد خوراکی به نوشیدنی های خود یا استفاده از طرح های جشن در مورد هنر لاته - درخت کریسمس شاید انجام شود؟

 

مسابقه فصلی رسانه های اجتماعی را اجرا کنید

کافی شاپ شما باید به طور مرتب در رسانه های اجتماعی فعال باشد. اگر اینطور نیست ، ما به شدت آن را پیشنهاد می کنیم. جشن ها مهمترین زمان سال برای داشتن پروفایل فعال در رسانه های اجتماعی است که به شما امکان می دهد نوشیدنی ها و غذاهای جشن جدید خود را به بازار عرضه کنید و مشتریان دائمی را از رویدادها یا تبلیغات در حال انجام مطلع کنید. همچنین به کسب و کار شما اجازه می دهد در "محتوای تولید شده توسط کاربر" برچسب گذاری شود ، سپس ممکن است تصمیم بگیرید که خودتان آن را دوباره ارسال کنید.

عضویت در گروه های محلی را در نظر بگیرید ، که به مشارکت جامعه شما می افزاید و باید به شما این امکان را بدهد که مشتریان بالقوه را با مواد بازاریابی مورد هدف قرار دهد. به یاد داشته باشید که بسترهای رسانه های اجتماعی ، در حالی که باید برای تبلیغ محصولات مورد استفاده قرار گیرند ، باید بر آگاهی از نام تجاری و ایجاد روابط با مشتریان ، از طریق ایجاد مکالمات موضوعی تمرکز کنند.

با این حال ، مهم است که توجه داشته باشید که این مسابقات نباید با رسانه های اجتماعی شروع و متوقف شود. برای دستیابی به بیشترین تعداد مشتریان ، باید رقابت را از طریق ایمیل و فروشگاه فیزیکی خود ، برای رویکرد کاملاً یکپارچه به کمپین ، اجرا کنید.

درباره نحوه استفاده کافی شاپ خود از رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی بیشتر بیاموزید.

 

با یک موسسه خیریه همکاری کنید

همه می دانند که به طور مثال جشن نوروز زمان هدیه دادن است. اگر کافی شاپ شما قبلاً رابطه منظمی نداشته است ، این بهترین زمان سال برای پیگیری این رابطه است که نشان می دهد که شما متعهد به انجام کار خود هستید.

راه های متعددی وجود دارد که کافه شما می تواند در امور خیریه مشارکت داشته باشد. تخصیص درصدی از درآمد حاصل از محصولات جشن یا ایجاد هدایای خیریه دو گزینه است.

با همکاری با یک سازمان خیریه ، مشتریان احتمالاً در مقایسه با رقابت شما ، فروشگاه شما را با دید مطلوب مشاهده می کنند.

هر کس یا به هر حال تصمیم گرفتید به یک موسسه خیریه کمک کنید ، مطمئن شوید که مشارکت قابل مشاهده است. آن را روی تابلو بیرونی خود قرار دهید. در مورد آن برای دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی خود فریاد بزنید ، ماموریت خیریه انتخابی خود را توضیح دهید و مشارکت را تشویق کنید. در پایان کمپین ، به مردم اطلاع دهید که چقدر پول جمع آوری کرده اید ، بنابراین آنها می توانند احساس موفقیت یا افتخار کنند زیرا می دانند که آنها در یک هدف بزرگ سهیم بوده اند.

 

به مشتریان وفادار پاداش دهید

تعطیلات با کسانی سپری می شود که دوستشان داریم و قدرشان را می دانیم. به عنوان صاحب کافی شاپ باید به وفادارترین مشتریان شما تسری پیدا کند.

اکنون زمان خوبی است تا به مشتریان خود نشان دهید که برای آنها ارزش قائل هستید. به آنها انگیزه بیشتری بدهید تا همچنان بازگردند و در مورد کافه شما به دوستانشان بگویند.

ایجاد طرح کارت وفاداری راهی آسان برای افزایش مشتریان بازگشتی در طول دوره جشن است. کارت های ویزیت ساده با روکش مات با جعبه برای مهر و موم گران نیستند. البته ، وقتی نوشیدنی یا غذا رایگان هدیه می دهید ، حاشیه سود خود را تا حدی کاهش می دهید ، اما سفارشی اضافی احتمالاً تفاوت را ایجاد می کند.

از طرف دیگر ، ارسال نامه به مشتریان مشتری وفادار خود را با کد تخفیف ویژه را نیز در نظر بگیرید.

به یاد داشته باشید که خلاق باشید! اطمینان حاصل کنید که از دیگران متمایز هستید.

 

اگر از منابع و بسترهای خود استفاده کنید تا تعطیلات را به گونه ای برای مشتریان خود سرگرم کننده و جذاب کنید ، پاداش کار خود را قطعا خواهید گرفت.