بسط سلیقه تجربه سلامتی آبمیوه سبزیجات

از صبحانه رفتن به غذا ، تا انرژی بعد از ورزش ، آب میوه یکی از مواد اصلی برای میلیون ها مصرف کننده در سراسر جهان است. به عنوان یک نوشیدنی که به عنوان سالم و طبیعی به بازار عرضه می شود ، مصرف کنندگان پرمشغله که نوعی نوشیدنی را راهی برای مصرف آسان مواد معدنی و ویتامین های ضروری می دانند ، از آن لذت می برند. راهروهای سوپرمارکت منعکس کننده این محبوبیت است ، و دارای طیف گسترده ای از ترکیبات رنگارنگ متناسب با سلیقه ها : از طعم های معمولی مانند پرتقال و سیب تا ترکیباتی از جمله توت قرمز ، طعم های گرمسیری یا میوه های فوق العاده تشکیل شده اند .

در سال های اخیر آب میوه کمی از چشم افتاده است. در حالی که بسیاری از مارک ها برای حذف قند اضافه شده اصلاحاتی انجام داده اند ، به دلیل میزان شیرینی طبیعی که در آب وجود دارد ، حتی نوشیدنی های کاملاً طبیعی نیز درگیر "واکنش قند" اخیر شده اند که صنعت غذا و نوشیدنی را درگیر خود کرده است. از این رو آب میوه برای تولیدکنندگان و سیاست گذاران بهداشتی تا حدودی معضل ایجاد کرده است ، زیرا آنها سعی می کنند از کاهش قند در نوشیدنی ها اطمینان حاصل کنند ، در حالی که هنوز هم فواید آب میوه را به رسمیت می شناسند.

نگرانی در مورد محتوای قند آب میوه فقط از طرف مقامات نظارتی ایجاد نشده است. از آنجا که مصرف کنندگان به سلامتی و خود توجه بیشتری نشان می دهند ، به طور فزاینده ای بدنبال نوشیدنی های طبیعی و با کیفیت هستند که از مزایای تغذیه ای و حتی روانی و همچنین طعم عالی برخوردار باشند. این تقاضا برای نوشیدنی های سالم و پرمصرف ، فرصتی بزرگ برای تولیدکنندگان آب میوه و تأمین کنندگان مواد تشکیل دهنده برای یافتن راه های جدید و نوآورانه برای تأمین نیازهای متغیر مصرف کننده است.

آب میوه همچنان مورد توجه مصرف کنندگان جوان است ، با تحقیقات اخیر. اشتهای آب میوه آشکارا هنوز هم وجود دارد ، بنابراین چگونه تولید کنندگان و مارک ها می توانند ضمن جلب رضایت از تنوع بیشتر و شیرینی طبیعی کمتر ، مصرف کنندگان را خوشحال کنند؟

آبمیوه سبزیجات

در میان تمام نگرانی ها در مورد محتوای قند آب میوه ، منطقی است که مارک ها به مخلوط های گیاهی روی بیاورند. سبزیجات با طعم و مزه ، قند و کالری کمتری نسبت به میوه دارند در حالی که هنوز سرشار از ویتامین ها ، مواد معدنی و آنتی اکسیدان هستند. بسیار دلگرم کننده ، تقریباً 40٪ از کسانی که مورد بررسی قرار گرفتند ، در مورد آب میوه ها و اسموتی های حاوی سبزیجات مثبت بودند. در واقع ، بسیاری از مصرف کنندگان قبلاً در سوپرمارکت ها در معرض نوشیدنی و آب میوه های گیاهی قرار گرفته اند ، سالهاست که به ترتیب آب میوه های "چغندر درخشان" را می فروشند.

 

سلیقه بسط یافته

با کاوش در عطر و طعم های شیرین تر - در ترکیب یا جایگزینی آن ، تولیدکنندگان مدنظر طعم شیرین - نه تنها محتوای قند را کاهش می دهند. آنها همچنین برای مشتریانی که کام پرماجرا دارند ، و می خواهند تجربه های چشایی خود را فراتر از حد معمول ببرند ، جذاب هستند.

به طور خاص طیف وسیعی از ترکیبات و طعم دهنده ها از جمله چغندر و آب ریواس که "به طور طبیعی کم قند است" به بازار می رسد.

 

آینده آب میوه

با توجه به اینکه آب میوه هنوز یکی از عناصر توصیه شده در یک رژیم غذایی متعادل و سالم است ، غیرقابل انکار است که نگرانی در مورد نوشیدنی های شیرین باعث ایجاد انگیزه در تولیدکنندگان می شود تا طعم های آب شور را بیشتر کشف کنند. با استفاده از موادی مانند اسفناج ، کرفس ، چغندر و هویج در آب های خود ، مارک ها قادر خواهند بود به طور طبیعی محتوای قند را کاهش دهند ، در عین حال مصرف کنندگان ماجراجو و کسانی را که به دنبال گزینه های بیشتر "بزرگسالان" برای جایگزین نوشابه هستند ، جذب کنند.

بسط مواد ممتاز و با منابع پایدار ، مشتریان خود را هیجان زده کنید. با بهره گیری از مواد گیاهی با کیفیت بالا برای آب آنها ، تولید کنندگان می توانند اطمینان داشته باشند که آنها نه تنها مقدار قند را کاهش می دهند بلکه بهترین طعم ممکن را به مصرف کنندگان می رسانند.

برای تهیه آب میوه سبزیجات برای ارزش قائل شدن سلامتی خود فقط کافی است که مواردی از جمله سبزی تازه از هر نوعی ، مقدار کمی پیاز ، یک حبه سیر ، ماست ، دوغ ، کاهو ، خیار و حتی تربچه را داخل مخلوط کن بریزید تا حسابی هم بخورد و در آخر که مواد کاملا مخلوط شد آماده صرف شدن می شود در خانه درست کنید و از تجربه جدید سلامتی خود لذت کافی را ببرید.