تدارکات تم کیک آب نبات

طرز تهیه کیک تولد آب نبات

من عاشق ساختن کیک های تولد غیرمعمول هستم ، مردم همیشه وقتی آنها را به نمایش می گذارم بسیار شگفت زده می شوند.

من اخیراً در مورد کیک های غیر معمول تولد می نویسم و سپس با این کیک های آب نبات برخورد کردم. این کیک ها فقط از آب نبات ساخته شده اند در بسته بندی خود ، از بالا به پایین.

تهیه یکی از این کیک های آب نبات فقط یک دسته کامل از آب نبات های مورد علاقه خود ، یک پایه و مهارت های سرگرم کننده در ساخت و چیدن خوب و شاید مقداری چسب برای نگه داشتن آن در کنار هم.

آیا می توانید تصور کنید که چگونه چهره مهمان شما هنگامی که این کیک را در مرکز میز مهمانی خود نشسته اید ، مشاهده می کنید؟ می توانید یک کیک آب نبات برای کیک تولد واقعی یا فقط یک کیک روی میز تهیه کنید و به مهمانان اجازه دهید تا تکه هایی را به عنوان میان وعده انتخاب کنند.

در هر صورت ، من فکر می کنم اینها بسیار سرگرم کننده هستند و من قصد دارم در این وبلاگ راجب آن توضیح دهم که شاید یکی از این کیک های آب نبات را در مهمانی بعدی خود داشته باشید.

 

طرز تهیه کیک آب نبات

فکر نمی کردید طرز تهیه کیک آب نبات را به شما نمی گویم ، درست است؟ باز هم انجام آن کار چندان سختی نیست - فقط به قابلیت چیدن خوب ، مقدار زیادی آب نبات خوشمزه و حداقل مقداری چسب  نیاز دارید.

بنابراین در اینجا چیزی است که شما برای یک کیک آب نبات معمولی استفاده می کنید و به یاد داشته باشید که می توانید آن را به هر شکلی که دوست دارید تهیه کنید ، این فقط یک راهنما است :

 

شکلات دایره

هر آبنبات و شکلاتی که به آن علاقه دارید

پایه کیک - عرض حداقل 10 اینچ

چسب تفنگی با دمای پایین

سپس فقط پایه های خود را به هم بچسبانید و از پایین به بالا با دقت روی هر قطعه آب نبات که در اطراف پایه قرار دارد بچسبانید. از قطعات کوچکتر آب نبات برای پر کردن نقاط باز استفاده کنید تا هیچ کدام از پایه ها را نبینید. تا قله ادامه دهید می توانید روی کیک سرگرم کننده یا روبان هایی در قسمت بالا - هر چیزی که دوست دارید - اضافه کنید - این کیک فقط با تخیل شما محدود می شود.

نکته: من دیده ام که برخی از افراد دوست دارند پایه کیک خود را با کاغذ بسته بندی رنگی یا بسته بندی بپیچانند ، بنابراین اگر قسمتی از آن به شما نشان داده شود فقط رنگ بسته بندی را می بینید ، اما این کار واقعا لازم نیست ، فقط یک گزینه است.

 

ایجاد تم کیک آب نبات

می توانید کیک آب نبات خود را با هر نوع تعطیلات ، شخصیت های مورد علاقه ، رنگ ، آب نبات های مورد علاقه د و غیره...

درست کنید.

تعطیلات: فقط آب نبات و شمع های رنگ تعطیلات را بر اساس تعطیلاتی که انتخاب می کنید انتخاب کنید.

 

 

شخصیت های مورد علاقه: می توانید این کار را با استفاده از تعدادی بسته آب نبات موجود انجام دهید. شما می توانید افراد زیادی را که به صورت آنلاین آب نبات می فروشند یا حتی برخی از آنها قالب چاپ رایگان آب نبات را برای چاپ ارائه می دهند ، پیدا کنید. روکش های آب نبات فقط بسته بندی هایی هستند که می توانید آنها را در میله های آب نبات خود مانند میله های هرشی ، شکلات بپیچید و حتی می توانید برچسب هایی را پیدا کنید. اینها در همه شخصیت ها و طرح ها موجود است. به عنوان مثال ، فرزند شما عاشق جاستین بیبر است ، سپس بسته بندی آب نبات را که روی آن جاستین بیبر وجود دارد تهیه کنید و از آنها برای کیک استفاده کنید. البته ، اگر خودتان خلاق هستید ، می توانید آنها را به راحتی از رایانه خود ساخته و چاپ کنید.

رنگها: با یک طرح رنگی کار کنید ، سپس آب نبات را در رنگ خود انتخاب کنید.

آب نبات های مورد علاقه: فقط همه آب نبات های مورد علاقه خود را تهیه کنید و به ساخت برسید.

شب فیلم: با داشتن یک مهمانی شبانه ، کیک خود را با تمام آب نبات های معمولی که می توانید در سینما تهیه کنید تهیه کنید ، زیرا رویه شما از یک ظرف پاپ کورن پر از آب نبات بیشتر جذاب می کند.

شما ایده را می گیرید. شما واقعاً می توانید با آنچه می توانید انجام دهید ، و ایده ها بی پایان هستند.