تسلط بر تهیه الگوی با مهارت کیک فراستینگ

دستور العمل کیک لایه ای آسان

یک کیک لایه ای رنگارنگ ، باشکوه است یک کیک وانیلی رنگی که یک الگوی خیره کننده رنگی را ارائه می دهد و یک فراستینگ سه ماده ای است.

اگر عاشق این دسرهستید ، ممکن است بخواهید پنکیک های چند رنگ هم امتحان کنید اغلب ما رنگ های روشن و سرگرم کننده را دوست داریم اینها همه واقعا دسرهای سرگرم کننده ای هستند که می توانید امتحان کنید.

 

کیک برهنه را رنگ کنید

این یک کیک عالی برای یک جشن تولد ، جشن یا حتی یک کیک سرگرم کننده برای یک دسر بعد از شام است! این کیک رنگین کمان ناامید کننده نخواهد بود و از همه مهمتر هیچ مهارتی برای یخ زدگی (خنک کردن) لازم نیست! خیالتان راحت

 

طرز تهیه کیک رنگین کمان

مرحله 1: مخلوط کیک جعبه ای خود را مطابق دستورالعمل پشت جعبه آماده کنید. هر کیک جعبه ای ممکن است کمی متفاوت باشد بنابراین می توانید آن را مطابق دستورالعمل پشت جعبه مخلوط کنید.

مرحله 2: هنگامی که خمیر کاملا مخلوط شد ، مخلوط کیک را در کاسه های کوچکتر می ریزید تا بتوانید به هر کدام رنگ مواد غذایی را اضافه کنید. رنگ ژل خود را به هر کاسه اضافه کنید تا به اندازه دلخواه روشن شود.

مرحله 3: حالا می توانید خمیر را در ظرف یا کیسه ای بریزید و از آن استفاده کنید تا تمام رنگ ها در ظرف شما مخلوط شوند یا می توانید آن را به دقت داخل ظرف بریزید ، و سپس با استفاده از یک خلال دندان یا انتهای چاقو با هم بچرخانید و هم بزنید.

به مدت 22-28 دقیقه تا زمانی که کیک کاملاً پخته شود ، آن را بپزید.

مرحله چهارم: بعد از اتمام تهیه کیک ، روی یک قفسه خنک کننده قرار دهید و اجازه دهید تا خنک شود. سپس می توانید کیک را پس از خنک شدن برداشته و برش دهید.

مرحله 5: بعد از برش کاملا بگذارید در یخچال خنک شود. سپس می توانید لایه های رنگی کیک را روی هم چیده  و هر لایه را با خامه پر کنید و یا سپس با قیف تزئین کنید این مرحله بستگی به سلیقه خودتان دارد.

 

ذخیره کیک مانده

با توجه به اینکه این کیک دارای خامه فرم گرفته در فراستینگ است ، باید کیک باقیمانده را در یخچال قرار دهید  فقط مطمئن شوید که در یک ظرف ضد هوا نگهداری می شود تا خشک نشود. سپس تا یک هفته در یخچال نگهداری کنید.

 

آیا می توانید پس مانده ها را استفاده کنید؟

شما می توانید هر کیک باقیمانده را کاملاً منجمد کنید در یک ظرف مناسب فریزر قرار دهید و تا 2-3 ماه منجمد کنید.

 

تغییرات این کیک

روش های بسیار سرگرم کننده و ساده ای وجود دارد که می توانید این کیک را مطابق با آنچه شما به دنبال آن هستید تغییر دهید از رنگ های دلخواه خود استفاده کنید ، خلاق باشید.

 

دستور العمل

عملکرد: 1 کیک

زمان آماده سازی: 10 دقیقه

زمان پخت: 23 دقیقه

کل زمان: 33 دقیقه

این کیک برهنه 4 لایه ای را به راحتی خامه های رنگی بزنید. یک دستورالعمل ساده که به راحتی می توان آن را یاد گرفت و برای مهمانی های تولد ، دسر هفته و موارد دیگر سرو کنید این کیک روز یک مورد ضروری داشتن حال خوب است.

 

عناصر

1 جعبه مخلوط کیک سفید

1 فنجان آب

 3 سفیده بزرگ

 1.3 فنجان روغن نباتی

ژل رنگ مواد غذایی

فراستینگ هم زده شده

ظرف بزرگ

2.2 فنجان پودر قند

در صورت لزوم بیشتر پودر قند بزنید.

 

دستورالعمل ها

مطابق دستورالعمل مخلوط کیک خود را با دمای 325 درجه گرم کنید.

کف ظرف را چرب و آرد بزنید،  مخلوط کیک ، آب ، روغن و سفیده را در یک کاسه بزرگ با سرعت کم مخلوط کنید تا مرطوب شود بستگی به سرعت عمل شما دارد اما به طور متوسط ​​به مدت دو دقیقه

خمیر را به سه کاسه جدا کنید کم کم رنگ مواد غذایی ژل را اضافه کنید تا به شدت رنگ دلخواه خود برسید.

خمیر را درون سه کیسه جداگانه قرار داده و رنگها را برای ایجاد اثر رنگین کمانی متناوب کنید. از یک خلال دندان یا انتهای چاقوی استفاده کنید تا رنگ ها را به آرامی بچرخانید.

به مدت 23-28 دقیقه یا تا زمانی که خلال دندان وارد شده در وسط کیک تمیز خارج شود ، آن را بپزید.

بگذارید خنک شود و از ظرف خارج کنید روی کیک را برش بزنید تا از دو طرف به وسط یک اندازه باشد. سپس ، کیک را تقسیم کنید.

در صورت نیاز پودر قند بیشتری اضافه کنید تا به حد دلخواه برسد.

خامه شلاقی خنک و پودر قند را در یک کاسه بزرگ بریزید مواد را به آرامی با قاشق یا کفگیر مخلوط کنید به هیچ عنوان نکوبید خامه های شلاقی را زیرا قوام خود را از دست می دهد0

لایه های کیک

خامه ها را درون قیف کنید و روی لبه های کیک بگذارید این مورد هم بستگی به سلیقه شما دارد چون مورد تزئینی می باشد.

 

میزان عملکرد:

مقدار در هر وعده: کالری: 209    چربی کل: 7 گرم      چربی اشباع شده: 1 گرم       چربی ترانس: 0 گرم                    چربی اشباع نشده: 6 گرم        کلسترول: 0 میلی گرم        سدیم: 35 میلی گرم       کربوهیدرات: 37 گرم      فیبر: 0 گرم     قند: 35 گرم      پروتئین: 1 گرم