تشریفات کافی شاپ توسط کارآفرینان

 

من اخیراً مقاله ای را خواندم که در مورد مزایای کار در کافی شاپ صحبت می کرد. فقط لاته گرم (و کافئین) نیست که شما را به سمت کار سوق می دهد.

 

به گفته محققان دانشگاه ایلینوی در اوربانا شامپین ، این سر و صدای محیط است که باعث می شود آب میوه هایی با موارد خلاق جریان پیدا کنند. این مطالعه نشان می دهد ، یک حواس پرتی متوسط ​​، که باعث دشواری پردازش می شود ، با برانگیختن تفکر انتزاعی باعث افزایش خلاقیت می شود.

 

تحقیقات انجام شده نشان می دهد که شنیدن صدای زمزمه دستگاه های اسپرسو و پچ پچ های متوسط ​​در پس زمینه باعث ایجاد بهره وری بیشتر می شود، گردش کار پربار با مجبور کردن توانایی شناختی برای تمرکز بیشتر می شود. همان تأثیر را - تقریباً به خوبی

با ایجاد یک موسیقی هیجان انگیز و داشتن یک منو بار بصورت دیجیتال بگذارید تنها دو کلید موفقیت در تجارت همین راه هست حالا تجارت هایی از قبیل کافی شاپ، فودکورت، رستوران،فست فود و.... از این تجربه شگرف برای ارتقای کار خود می توانند بهره بگیرند.

 

فضای زیادی را اشغال نکنید. هنگام استقرار در محل انتخابی خود ، مراقب میزان فضای فیزیکی خود باشید. اگر به تنهایی کار می کنید ، سعی کنید از صندلی اضافی برای کت ، کیف استفاده نکنید به این خاطر نقض می کنم چون ایده خوبی نیست.

بدانید چه موقع باید بیرون بروید. صحبت از زمان اوج ، مهم است اگر مجبور هستید یک تماس طولانی برقرار کنید ، بهترین کار این است که تجارت خود را در خارج از مغازه انجام دهید تا مزاحم دیگران نشوید یا اشتراک زیادی نداشته باشید که این کار ممکن است نقض محرمانه باشد.

 

صدا ، مکالمه را پایین نگه دارید. اگر حتماً باید با تلفن صحبت کنید ، مکالمه را کوتاه کنید و چه تلفنی و چه ملاقات شخصی با شخص میزان صدا را کم کنید. گفتگوی بلند نه تنها برای دیگران آزار دهنده است ، بلکه می تواند بدون نیاز شما را در معرض دید قرار دهد بنابراین آنچه را که در جمع می گویید مدنظر قرار دهید.

 

از حریم خصوصی خود محافظت کنید امنیت داده ها نگران کننده است و شما باید تدابیری برای محافظت از آن داشته باشید. نه تنها باید از آنچه می گویید آگاه باشید ، بلکه آنچه را که به شما اجازه می دهد در رایانه شما قابل مشاهده باشد ، تماشا کنید. شما می توانید اطلاعاتی را که باعث آسیب رساندن به شما ، شرکت یا مشتریان شما می شود ، افشا کنید.

 

خوشبختانه بسیاری از کافی شاپ ها ، کتابفروشی ها و کافه ها چندین خروجی از جمله میز با پلاگین کافی در هر صندلی دارند این مورد خیلی ملاک هست به این بابت که اتصال برق و دسترسی به آن برای افرادی که نیمی از کارهای خود را با لب تاپ در محیط کافه انجام می دهند و یا نیاز به شارژ شدن باطری گوشی دارند بسیار مثبت ثمر واقع خواهد شد.

 

همیشه لباس های مرتبی بر تن داشته باشید که در این صورت همیشه مورد استقبال قرار خواهید گرفت ، خصوصاً اگر منظم باشید در هر زمینه ای مانند تمام فعالیت های تجاری ، با ملاحظه ، احترام و خودآگاه باشید. شما هرگز نمی دانید چه کسی دارد تماشا می کند.

 

میشل پاول بنیانگذار و مدیر عامل در حوزه رفتار حرفه ای است.