تهیه مواد غنی کیک پاپ

طرز تهیه یک کیک خوشمزه برای یک دسر آسان و پر طعم

پر کننده های خامه ای و رویایی حتی از کیک معمولی خوشمزه تر می شوند ما به شما نشان می دهیم که چگونه با استفاده از دستور العمل ما یک کیک عالی درست کنید تا بتوانید دسر آسان خود را برای هر جشن تهیه کنید.

دیگر برای شما کیک خشک و ترد نمی شود این مورد کیک ها ، مرطوب و همیشه خوشمزه هستند. از آنجا که آنها به معنای واقعی کلمه پر از مواد غنی هستند (فکر کنید شکلات ، کارامل ، پودینگ ، سس میوه و حتی پرکننده های خنک) ، در هر لقمه طعم و مزه ای خواهید داشت. در اینجا طرز تهیه کیک پاپ را به صورت مرحله به مرحله به شما نشان خواهیم داد. پاداش: بسیاری از دستور العمل های کیک با مخلوط کیک جعبه ای شروع می شود ، بنابراین این یک دسر آسان است که می توانید در یک لحظه آن را آماده کنید. شما همچنین می توانید از نکات ما برای تهیه دستورهای کیک مخصوص خود ، مانند کیک موز یا کیک پودینگ استفاده کنید. پس از تسلط بر اصول اولیه ، هرگونه ترکیب طعم امکان پذیر است.

کیک پاپ چیست؟

کیک پوک یا پاپ (که گاهی اوقات به آن کیک پوک سوراخ نیز گفته می شود) یک دستور کیک است که بعد از پخت سوراخ هایی در آن ایجاد می شود ، معمولاً با دسته قاشق چوبی یا سیخ چوبی. سپس یک مایع روی کیک پخته شده می ریزند تا در سوراخ ها خیس بخورد. کیک های پوک به دلیل مرطوب بودن فوق العاده (به لطف مایع) و خوشمزه بودن (به دلیل پر شدن اضافی) معروف هستند.

طرز تهیه کیک خمیری

با انتخاب دستور کیک خوشمزه خود شروع کنید. هنگام انتخاب دستور غذا ، از دسرهای مورد علاقه خود الهام بگیرید. به عنوان مثال ، اگر عاشق فنجان های کره بادام زمینی هستید ، یک کیک شکلاتی را با یک کره کره بادام زمینی آب شده امتحان کنید. به الهام نیاز دارید؟ ما کیک خوشمزه لیموناد بلوبری خوشمزه را به شدت توصیه می کنیم. از مخلوط کیک جعبه ای استفاده می کند که کمی در وقت شما صرفه جویی می کند تا بتوانید بر روی پر کردن آن تمرکز کنید.

 

مرحله 1:  کیک پوک خود را بپزید

با مخلوط کردن خمیر کیک و پختن کیک در یک تابه شروع کنید. دستورالعمل دستور تهیه کیک که انتخاب کرده اید یا دستورالعمل ترکیب کیک جعبه ای خود را دنبال کنید. وقتی خلال دندان شما تمیز از کیک خارج شد  ، کیک را از فر خارج کرده و به مدت 5 دقیقه بگذارید خنک شود.

مرحله 2: مواد پر کردن در کیک خود را آماده کنید

می توانید هنگام پختن کیک در فر شروع کنید - فقط چند دقیقه بگذارید تا خنک شود و قبل از افزودن مواد به کیک. دستورالعمل های پرکن کیک خود را دنبال کنید یا با استفاده از گزینه های خریداری شده مانند کره بادام زمینی آب شده و سس شکلات ، کار را سریعتر کنید.

مرحله 3: سوراخ ایجاد کرده و پر کنید

با استفاده از دسته یک قاشق چوبی، کیک را با فاصله 1 اینچی از هم باز کنید. اطمینان حاصل کنید که سوراخ ها خیلی نزدیک هم یا خیلی دور از هم نباشند - اگر خیلی نزدیک هم باشند ، کیک شما می تواند خیلی مرطوب باشد. اگر فاصله آنها زیاد باشد ، ممکن است در کیک به اندازه کافی پر نشود. پس از ایجاد سوراخ در کل کیک ، مواد را روی آن بریزید.

مرحله 4: و سرو کنید

پس از افزودن پوره به کیک ، به دلخواه سرو کنید. می توانید از یک بستنی خانگی هم استفاده کنید سپس با استفاده از روکش های اضافی خلاقیت ایجاد کنید. به عنوان مثال ، اگر شما یک کیک کره بادام زمینی و شکلات تهیه کرده اید ، چیزهایی را با آب نبات کره شکلاتی-کره بادام زمینی یا بادام زمینی خرد شده روی بریزید.

 

آنجا شما آن را دارید! اکنون می توانید هر زمان که به یک دسر سریع و آسان نیاز دارید ، کیک پوک خانگی برای دوستان و خانواده خود تهیه کنید. اگر نیازی به یک دسر کامل ندارید ، سعی کنید کیک کارامل کوچکتر را در قالب های نان درست کنید. و وقتی هوای پاییزی شد ، از این کیک خوشمزه لذت ببرید.