خوراکی های نافع  در کافه

نکاتی برای سفارش گزینه های سالم در مغازه های قهوه خانه

کافی شاپ ها همیشه جایی بوده اند که افراد می توانند برای یافتن تنهایی ، ملاقات با دوستان ، گروه مطالعه ، میزبانی جلسات تجاری و دلایل متعدد دیگر به آنجا بروند عموم مردم می توانند در فضایی آرامش بخش استراحت کنند ، جایی که عطر قهوه تازه دم کرده حتی عصبی ترین اعصاب را آرام می کند برخی ممکن است به تناقض بین قهوه حاوی کافئین و آرام شدن اعصاب تکان دهنده بخندند ، اما امروزه گزینه های زیادی برای قهوه با طعم کامل وجود دارد که کافئین ندارند. برای بازدیدکنندگانی که مایل به نوشیدن غذای سالم هستند ، هیچ گزینه ای کم نیست.

امروزه بیش از قهوه در کافی شاپ ها ، از جمله چای ، صبحانه ، شیرینی ، شکلات داغ و حتی اسموتی. همواره می توان چیزی برای خوردن و نوشیدن پیدا کرد ، خواه دارای سبک زندگی سالم ، دیابتی یا محدودیت های غذایی دیگری باشد.

 

قهوه و چای

در اینجا چند گزینه خوب قهوه و چای برای کسانی که به دنبال مزایای سلامتی هستند ، آمده است. به خاطر داشته باشید که جایگزین های شکر ، شیر یا خامه می تواند بسته به نیاز رژیم غذایی شما این نوشیدنی ها را سالم کند.

قهوه بدون کافئین تفت داده شده یا تیره و تازه آسیاب شده دارای آنتی اکسیدان است و اگر به کافئین حساس هستید شب ها شما را بیدار نگه نخواهد داشت.

چای گیاهی ، چای سبز ، چای سیاه و بیشتر چای ها برای دارو استفاده می شوند زیرا نه تنها دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان هستند ، بلکه استرس را نیز کاهش می دهند و به شما احساس خوشبختی می دهند.

سایر نوشیدنی های اسپرسو کمی خطرناک هستند زیرا بسیاری از کافی شاپ ها خامه زده شده را به آنها اضافه می کنند. کرم را کنار بگذارید و آنتی اکسیدان ها به همراه شیر بدون چربی یا 2 درصد به شما کمک می کند. همه باید گاهی اوقات افراط را برای سلامتی خود کنار بگذارند.

ماتچا با عسل باعث افزایش انرژی می شود و عسل التهاب را کاهش می دهد ، در برابر عفونت محافظت می کند ، مقدار زیادی آنتی اکسیدان ارائه می دهد و استرس را کاهش می دهد.

 

اسموتی

آنچه در مورد اسموتی ها غیر از همه آنها می توان گفت بسیار مغذی است ، سرشار از مواد مغذی ، ویتامین K و D3 کلسیم ، سبزیجات و تقریباً همه چیز است که برای همه بسیار مفید است. اسموتی ها آنقدر خوب هستند که می توان صبحانه خوردن را فراموش کرد و به جای آن یک نوشیدنی فوق العاده صرف کرد.

 

صبحانه و میان وعده

ساندویچ های تخم مرغ گیاهی اغلب با نان بدون گلوتن در دسترس هستند و بسیار خوشمزه هستند. آنها می توانند با پنیرهای سالم به شما مقدار زیادی پروتئین ، کلسیم و ویتامین بدهند.

نان کدو سبز گیاهی یکی دیگر از گزینه های عالی صبحانه است که فاقد گلوتن و مقدار زیادی ویتامین است.

مجموعه ای از کیک قهوه ، اسکون و کوکی ها نیز می توانند فاقد گلوتن باشند.

در پایان ، راه های زیادی برای خوردن و نوشیدن سالم در کافی شاپ وجود دارد. چه راهی بهتر برای گذراندن وقت با دوستان ، همکاران ، تنها یا با غریبه هایی که به دوستان جدید تبدیل می شوند؟ حتی اگر شخصی فقط با احساس افسردگی ، ناراحتی یا در تضاد با زندگی وارد کافی شاپ شود ، فضا باعث می شود احساس بهتری داشته باشید و روحتان سبک تر شود. چه کسی می داند ؛ حتی ممکن است از یک نوشیدنی استفاده کنید یا یک میان وعده سالم برای خود تهیه کنید. اگر از توصیه های بالا پیروی کنید ، با تشنگی برطرف شده ، شکم پر و آرامش خاطر و خاطره به یاد ماندنی در آخر آن جا را ترک خواهید کرد.