دوراندیشی مشتقات ارز رمز

مشتقات رمزنگاری

مشتقات رمزنگاری چیست ، چگونه معامله را آغاز کنیم و مسائل بالقوه و نظارتی پیرامون آنها به چه صورت است :

در دنیای مالی ، یک چیز وجود دارد که هر معامله گر و سرمایه گذار مشتاق اجتناب از آن است: ریسک. مشتقات ، نوعی قرارداد مالی ، یکی از راههای کاهش آن است. به طور سنتی برای دارایی های قدیمی مانند کالاها استفاده می شود ، کاربرد آنها عملاً نامحدود است-و در نتیجه ، آنها ظاهر خود را در دنیای ارزهای رمزنگاری شده شروع می کنند. در این مقاله ، ما مشتقات رمزنگاری شده ، نحوه شروع تجارت و مسائل احتمالی و نظارتی پیرامون آنها را توضیح خواهیم داد.

 

مشتق چیست؟

قبل از همه اینها ، بیایید خلاصه کنیم که مشتق در واقع چیست. همانطور که از نامش پیداست ، ارزش این قراردادها از دارایی زیربنایی ناشی می شود. دارایی مورد بحث می تواند محصولات کشاورزی مانند قهوه یا شکر ، منابع طبیعی مانند طلا یا نفت ، اوراق بهادار مانند سهام یا در واقع ارز رمزنگاری شده باشد.

معامله گران اغلب به خرید و فروش این دارایی ها در مقادیر زیاد می پردازند - و حتی کوچکترین تغییرات قیمتی می تواند تأثیر بسزایی در نتیجه نهایی آنها داشته باشد. مشتقات با قفل كردن قيمت دارايي براي مدت زمان معين ، در روز دشوار فرد را نجات مي دهند ، بدين معنا كه نانوايي هنگام خريد قند به صورت عمده مي تواند خود را در برابر نوسانات حفظ كند. این قراردادها به هزاران سال پیش برمی گردد - و اولین معامله مشتقه ثبت شده در یونان باستان ، در حدود 600 قبل از میلاد مسیح ، یافت شد ، هنگامی که فیلسوفی پیش بینی کرد که محصول زیتون بهتر است و از ماه ها قبل استفاده منحصر به فرد از مطبوعات را تأمین می کند تا بتواند در صورت تقاضا پول نقد دریافت کند. روغن زیتون

 

مبادله

دو طرف یک نوع نرخ بهره ، کالا یا ارز را با دیگری عوض می کنند.

 

مشتقات ارزهای رمزنگاری شده چگونه کار می کنند؟

مشتقات رمزنگاری به خودی خود وارد می شوند زیرا می توانند به معامله گران کمک کنند تا خود را در برابر نوسانات قیمت بیت کوین ، اتر و دیگر آلت کوین ها - بدون توجه به افزایش یا کاهش ارزش آنها - محافظت کنند.

 

نحوه شروع معاملات مشتقات رمزنگاری شده

برای شروع ، سرمایه گذاران باید در صرافی مشتقات ارز رمزنگاری شده ثبت نام کنند. اگرچه بازارهای ارزهای رمزنگاری شده به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند ، اما صرافی های آتی ساعت معاملات را شش روز در هفته تعیین کرده اند. اگرچه اکثر پلتفرم های اصلی به تجارت حاشیه ای اجازه می دهند - که به کاربران این امکان را می دهد تا با سپرده گذاری کوچکتر موقعیت کاملی را در اختیار بگیرند - پیش پرداخت اولیه معمولاً بسیار بیشتر از بازارهای معمولی است. به عنوان مثال ، یک قرارداد آتی بیت کوین به ارزش 20000 دلار  اگر منعقد شود  ، ممکن است لازم باشد 7000 دلار را به طور مداوم در موجودی خود نگه دارد تا قراردادش در وضعیت خوبی قرار بگیرد.

 

 

سه باید - و سه نباید

· درک کنید که به چه چیزی مشغول هستید احتمال ضرر می تواند بسیار زیاد باشد

· با مقررات پیرامون مشتقات ارز رمزنگاری شده همگام باشید

· دارایی های نقدینگی را معامله کنید ، زیرا می توانید سریعتر خرید و فروش کنید

· بدون برنامه خروج مبادله نکنید - یکی برای زمانی که خوب پیش می رود ، یکی برای زمانی که خوب نیست

· از سازگاری با شرایط بازار و اتخاذ استراتژی جدید نترسید

· بدون آشنایی کامل با نحوه کار مبادله وارد موقعیتی نشوید

 

چالش های حقوقی پیش رو

اگرچه بازار مشتقات در حال رونق است ، اما مهم است که مطمئن شوید مبادلاتی که استفاده می کنید در حوزه قضایی شما قانونی است ،

BitMEX

 یک پلتفرم مبتنی بر سیشل ، در حال بررسی است در حالی که ادعا می شود مصرف کنندگان آمریکایی با وجود اینکه در ایالات متحده ممنوع است ، توانستند قراردادهای آتی را منعقد کنند.

در همین حال ، اداره رفتار مالی بریتانیا در حال بررسی ممنوعیت کلی مشتقات ارزهای رمزنگاری شده است - حرکتی که با نگرانی در مورد "بی ثباتی شدید" دارایی ها مانند بیت کوین ایجاد شده است و ترس از این است که برخی از مصرف کنندگان بدون درک کامل آنچه که به دنبال آن هستند وارد موقعیت هایی شوند.