دکوراسیون گل آرایی با توجه به سبک های خاص تزیینی

طراحان داخلی ، معماران ، دکوراتورها و کارشناسان هنرهای گل آرایی در حال حاضر تزئین گل و گیاهان را انتخاب کرده اند تا به پروژه های خود ارزش افزوده دهند. پیشرفت های فنی و خلاقیت این متخصصان با استفاده از مبلمان ، نور ، رنگ و وجود ضروری گیاهان فضاهای منحصر به فرد و شگفت انگیزی را ایجاد می کنند.

داشتن گل ، گیاه و درخت باعث ایجاد جو دنج انواع محیط های داخلی در مکان هایی می شود که به دلیل ویژگی هایشان به طور منظم به نوع خاصی از گل آرایی احتیاج دارند. این مورد در هتل ها ، رستوران ها ، کافی شاپ ها و... صدق میکند.

اگر برای شروع ساخت پروژه های تزیین گل آرایی محل مورد نظر خود به دنبال اطلاعاتی در مورد تزئین رستوران با گیاه و گل هستید نحوه انتخاب آرایش گل ها برای یک کسب و کار و ایده هایی برای تزئین رستوران ها و ... را به شما می گوییم.

 

چگونه آرایش گل های خود را انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین گل آرایی برای رستوران همیشه کار ساده ای نیست ، برای تزئین رستوران با گیاهان این مراحل را دنبال کنید و در آخر خواهید دید که چقدر کارتان راحت تر می شود.

 

در مرحله اول ، باید بودجه ای را در ذهن داشته باشید. بسته به این مورد ، می توانید یک نوع تزئین یا نوع دیگر را انتخاب کنید. برای تزئین یک میز ، بهترین و اقتصادی ترین گزینه گل های مصنوعی است. با توجه به اینکه نیازی به نگهداری و تغییر ندارند ، از گلهای تازه اقتصادی ترند و به همان اندازه موثر و زیبا هستند. گل رزمصنوعی همان اثری را دارد که گل رز تازه بریده شده دارد اگر گلهای تازه را ترجیح می دهید ، گل ها را در فصل مناسب انتخاب کنید زیرا از نظر اقتصادی مناسب تر هستند.

هنگام تزئین توصیه می شود برای اطمینان از دستیابی به نتیجه مطلوب و صرفه جویی در قیمت نهایی ، از مشاوره و پشتیبانی متخصصان استفاده کنید. افراد حرفه ای روندهای گل آرایی را می دانند و از جزئیات دقیق تری که دیگران ممکن است نادیده بگیرند قدردانی می کنند: آنها اطمینان می دهند که فضاها بیش از حد تزئین نشده اند ، موارد اضافی را کنترل می کنند ، به نتایج هماهنگ و جذابیت بصری می رسند.

بله به رنگ توجه کنید ! اگرچه در بعضی مواقع تن های تک رنگ می توانند موثر باشند ، اما همیشه بهتر است از تنوع و طیف رنگ ها بیشترین استفاده را بکنید تا تزئینات سرگرم کننده ، زیبا یا رمانتیک را ایجاد کنید.

مراقب عطرها باشید. اگرچه همه ما گلهای معطر را دوست داریم ، اما باید توجه داشته باشیم كه بو می تواند در طعم غذا تداخل ایجاد كند. به همین دلیل ، مهم است که هنگام انتخاب گل برای میز خود با احتیاط رفتار کنید وگرنه می توانید برای از بین بردن مشکل ، گلهای مصنوعی را انتخاب کنید.

یک سبک را حفظ کنید. به عنوان مثال ، اگر رستوران برای عروسی تزئین شده باشد ، حفظ یک سبک مهم است تا نتیجه ای هماهنگ بدست آورید. سعی کنید اطمینان حاصل کنید که ترکیبات گل در تالار عروسی با دسته گل عروس ، دکوراسیون محل برگزاری مراسم عروسی و غیره ترکیب می شود.

چگونه یک رستوران را با گلهای مصنوعی تزئین کنیم؟

همانطور که اشاره کردیم ، بهترین راه حل برای تزئین گل در رستوران ها استفاده از محصولات مصنوعی است. به این ترتیب می توانید بدون نیاز به تغییر هر چند روز ، یک ترکیب گلدار با ماندگاری طولانی ایجاد کنید و جلوه ای مشابه گلهای تازه ایجاد کنید. باید به خاطر داشته باشید که گل هایی که طبیعی نیست ولی 100٪ فرآیند متناسب نگهداری را داشته اند.

گل هایی برای تزئین رستوران ها نگهداری می شود

تزئینات با گل و گیاه قدرت تحول در فضاها را دارد. در رستوران ها از آنها برای دستیابی به سبک دلخواه و همچنین ایجاد محیطی مناسب برای هر رویداد استفاده می شود.

 

دکوراسیون گل با توجه به واقعه

مراسم ازدواج

پذیرایی عروسی لحظه ای بی نظیر برای عروس و داماد و میهمانانشان است. گلهای سفید و گلهای با رنگ پاستل ، فضای رمانتیکی به اتاق می بخشند ، و این جشن را فراموش نشدنی می کند.

 

معاشرت

با حضور کودکان و جو صمیمی و گرم جشن های خوشگذرانی برای دستیابی به جلوه مطلوب ، باید از گلهای ساده در رنگ های روشن مانند گلهای گل مروارید ، گل رز یا سوسن استفاده شود.

 

جلسات کاری

گل ها به ایجاد جو آرام کمک می کنند و جلسات رسمی کسب و کار را سخت تر می کنند. یک قطعه زیبا ساخته شده با گلهای پیچیده مانند ارکیده باعث می شود که محیط کار دلپذیرتر و تنش کمتری در آن جا وجود داشته باشد.

 

شام های عاشقانه

وقتی به فکر یک شام عاشقانه می افتیم ، شمع و گل سرخ به ذهنمان خطور می کند. آنها هنگام صرف غذا در رستوران مورد علاقه شما ضروری هستند!

همانطور که می بینید ، وجود گل برای ایجاد "جلوه های ویژه" در رستوران ها ضروری است. با گل های تزئینی می توانید فضای منحصر به فرد و شخصی ایجاد کنید.

 

دکوراسیون گل با توجه به سبک

گیاهان و گل ها فقط برای تزئین یک مراسم در یک رستوران یا کافه مناسب نیستند. این محصولات برای بدست آوردن سبک تزئینی در هر محیطی متناسب هستند. در حال حاضر بیشترین سبک مورد پسند برای تزئین رستوران به شرح زیر است:

 

سبک صنعتی

سبک صنعتی در نیویورک متولد شده است و مشخصه آن لوله کشی در معرض ، و همچنین آجر ، تیر و غیره است. هر روز ، بیشتر و بیشتر شاهد چینش رستوران ها و کافه ها به این سبک تزئینی هستیم. چه گیاهان و گل هایی را می توان در رستوران های به سبک صنعتی قرار داد؟

اگر چه درست است که از تعداد زیادی گل و گیاه استفاده نمی شود ، اما می توانید از آنها برای ایجاد جلوه ای دنج و طبیعی استفاده کنید. به طور معمول ، تزئین کنندگان سراغ درختان یا  گیاهان می روند و از گلها و رنگهای روشنتر چشم پوشی می کنند.

 

سبک روستایی

سبک روستایی دنج است و اغلب در کافه ها ، نانوایی ها و غیره دیده می شود. این یک سبک معمول حتی در شهرهای بزرگ مانند مادرید ، لندن و غیره است. این مورد با استفاده از چوب ، رنگ های خنثی و گیاهانی مانند اسطوخودوس مشخص می شود.

 

سبک ذن

این سبک امروزه در بهترین رستوران های جهان بسیار پرکاربرد است. با استفاده از این سبک تزئینی ، رستوران ها و کافه ها فضایی متعادل را ایجاد می کنند که در آن عناصر اصلی تزئینی ، باغ های عمودی هستند. رنگ سبز بسیار مهم است ، به همین دلیل خزه یکی از محصولات مهم این سبک است.

 

سبک بوهو

بوهو  زیرا در آن انواع مواد ، رنگ ها و حتی گیاهان و گل ها ترکیب شده است. رستوران های به سبک چنین فضایی ایجاد کنید  شما را به هر جای دنیا منتقل می کنند. گل کلاسیک برای سبک بوهو رز قرمز است.

 

برای تزئین ستوران شما

چند پایه گلدان بزرگ با گیاهان در ورودی ، پوشیده اما بسیار مشهود ، توجه ها را جلب کرده و مردم را به داخل دعوت می کند. درختان کوچک با حضور زیبایی چشمگیر به مشتریان احساس توجه می دهند.

دکوراسیون داخلی مهمترین قسمت رستوران است. ایجاد یک دکوراسیون داخلی شگفت انگیز ، منحصر به فرد و دلپذیر برای خوب پیش بردن کار ضروری است و هیچ چیز بهتر از استفاده ازگل ها و گیاهان برای رسیدن به این هدف نیست ! روندی که در کافه ها و... استفاده می شود  مانند خزه ها برای شبیه سازی سبک خیابانی ، هنر معاصر شهری است که متشکل از ایجاد نقاشی ها روی دیوارها است.

میزها را با قطعه های مرکزی خلاق با پایه های شیشه یا عناصر قابل استفاده مجدد تزئین کنید. انواع آرالیا ، در داخل قرار دهید تا گرمی ایجاد کند و اتاق را برای مشتریان دلپذیرتر کند.

با استفاده از پارتیشن های ساخته شده با عناصر گیاهی می توانید رستوران مختلفی ایجاد کنید. این نوع منابع ، ساده و بصری ، یک روش کاملاً معمول برای محصور کردن تراس ها یا تعیین مرزهای مناطق غذاخوری است ، که این فضاها را از سایر مناطق داخل با اکالیپتوس استفاده کرد.

استفاده از عناصر گیاهی در دکوراسیون یک میز با منبع ساده ، اقتصادی است. دکوراسیون و طرح بدون هیچ گونه تلاشی قابل اصلاح است. گیاهان تصویری را به محیط ارائه می دهند كه پویا و جذاب باشد و به ایجاد وفاداری به مشتری كمك  كند.