طرح ریزی خودکار هوشمند منو دیجیتال

آیا مدیریت رستوران موفق در دوران سخت اقتصادی آسان است؟ داشتن افکار خلاق و مدیریت سودآوری همیشه آسان نیست. مردم هم به دلیل راحتی و هم برای سرگرمی برای صرف غذا به رستوران ها می روند. خوب ، علاوه بر چیزهای جالب دیگر ، برای جذب هرچه بیشتر مشتری باید عملکرد منوی رستوران خود را مرور کنید.

به عنوان صاحب رستوران شما می توانید از نمایش همه موارد غذایی خود طبق دسته بندی و تفکیک موارد به طور کامل استفاده کنید.

تنظیم سریع

فقط یکبار اطلاعات را تنظیم می کنید! در نتیجه هر تغییری که در منوها بخواهید انجام دهید در قسمت ویرایش به راحتی این کار امکان پذیر خواهد بود.

 

طراحی سازگار

طراحی بی نقص برنامه منو دیجیتال از این اطمینان حاصل می شود که به طور دستی تصاویر غذاها و نوشیدنی های جذاب خود را که حس چشایی مشتریان را تحریک می کند در منوها اعمال می شود.

 

تلفن همراه شما

به این صورت که فقط کافی است که دوربین جلو گوشی خود را در مقابل بارکد قرار دهند که اسکن کند همراه با ثبت سفارش آنلاین مشتریان شما می توانند منوها را مستقیماً در تلفن همراه خود مرور و ثبت سفارش کنند.

 

منوهای تفکیک شده

منوهای دوره خود را به راحتی به نمایش بگذارید ، منوهای صبحانه ، ناهار و شام را می توانید فقط با چند کلیک تفکیک شده تهیه کنید.

 

محتوای ترجمه شده

یک فرد فرانسوی زبان می تواند به طور خودکار منوی شما را به زبان فرانسه کاوش کند در حالی که یک آلمانی زبان آن را به زبان آلمانی مرور می کند در نتیجه به 100 زبان زنده دنیا قابلیت ترجمه را نیز دارد.

 

پیکربندی انعطاف پذیر

اجازه دادن به روزرسانی های صفحه نمایش ثابت و فوری ، وجود این نرم افزار را ضروری می کند. برای ارائه انعطاف پذیری برای تغییر صفحه نمایش ، سفارشی کردن پیش بینی ها برای ساعات خاص ، یا تهیه سلیقه محلی - به حداکثر رساندن فروش هدفمند منوی دیجیتال برای رستوران قابل توجه است.

 همینطور منوی دیجیتال می تواند منوهای رستوران شما را چشم نواز کنند و هم چنین جذابیت بیشتری را به آن اضافه کنند.

منو دیجیتال راهکاری برای شماست تا با هزینه ای کم تکنولوژی را در اختیار خود بگیرید و فروشتان را افزایش دهید
مشتریانتان می توانند منوی شمارا بهمراه عکس و توضیحات آن در داخل و چه در خارج مجموعه مشاهده و از همان طریق اقدام به ثبت سفارش نمایند.
منو دیجیتال تمامی ابزارهای مورد نیاز یک کسب و کار مدرن را در اختیار مجموعه شما قرار می دهد.


به سایت زیر رجوع فرمایید و کسب و کار خودتان را پابه پای تکنولوژی متحول کنید :

https://menudigital.ir/